|

رستوران اشرافی که ساره بیات و همسرش رفتن و ما تو خواب می بینیم؛ خانوم پروتز کرده غول!

sareh bayat shayanews

ساره بیات رو در سری عاشقامه زنی مغرور و بدرفتار با همسر دیده ایم در حالی که خانوم بازیگر با این تصویر نشون داد با همسرش چقدر جیک تو جیکه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز و شلوغ فعالیت داره و حالا با تلاش و استعداد خودش تونسته جایگاهی با ابهت و اسم و رسم دار برای خود داشته باشه. ساره بیات با بازی در تلویزیون دیده شد اما اوج شهرت خانوم بازیگر با بازی در فیلمی همچون "جدایی نادر از سیمین" بود. البته که این رو هم بگیم که باز هم برخی از مخاطبین ساره بیات رو نمی شناختن تا اینکه خانوم خانوما در سریال نمایش خانگی "عاشقانه" دیده شد و اونجا بود که رویی دیگر از این چهره دیده شد و مخاطب به طور کامل بازیگری به نام ساره بیات رو شناخت.

اما خب این شناخته کمی تا قسمتی منفورانه بود چرا که نقشش ماهیتی اینچنین داشت. ساره بانو در سریال نام برده زنی با ابهت و پولدارررر رو نشون میداد که غروری بیش از اندازه داشت و مدام در حال توسری زدن به همسرش بود. جالبه که بدونید ساره بیات در واقعیت و لایف استایل اصلی خودش هم این مدلیه اما با این تفاوت که همسرش رو عاشقانه دوست داره و احترام فراوونی براش قائله. ساره بانو این روزها مشغول شغلی جدید هستش که مربوط به خوشگلاسیون بانوان میشه و قطعا کاری هم که ساره بیات پشتش باشه هم قیمت های گرونی داره و هم به شدت گرون واسش خرج شده! 

اما ساره بیات به تازگی تصویری جدید از خود همراه با دوستان و همسرش منتشر کرد که در رستوران بوند و خانوم خانوما نتوست از فخرفروشی که همیشه داشته و داره، بگذره! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

campec.ir_s instagram 2023-7-8 story

ساره بیات حرکت میزنه هیییشکی نزده! خانوم وسایل خونشو تو استوریا نشون داد لاکچری!

خب شاید فکر کنید و بگید چیشد که گفتیم ساره بیات به شدت فخرفروشی داره که خب باید خدمتون عرض کنیم اصلا شما بازیگری رو می شناسید که پولدار نباشه؟ حتی برخی از اونها به مانند خانوم الهام حمیدی از روزگار و شرایط مالیشون مینالن در حالی که ماشین اهرین مدل زیر پاشونه، این عجیب نیست؟

یکسری از بازیگرا هم هستند که قدم به قدم هر کجا برن و هرجه که بخورن به اشتراک میذارن که خب قطعا این سبک زندگی فاخرانه میشه و برخی هم هستند به مانند خانوم ساره بیات که علاقمندن تا با نشون دادن وسایل خونشون و خود خونشون و ماشینی که سوار میشن و ... لاکچری بودن لایف استایلشون رو به رخ بکشن! باورتون نمیشه که ساره بیات وسایل خونشون رو در اینستاگرام منتشر میکنه؟ پس حتما تصاویر رو در ادامه ببینید

ef

345227756_973613780310811_7805821792610189816_n (1)

sarehbayat__2693176207661703488_442765423

یه ساره بیات نچرال بود که اونهم پروتزی شد غوووول!

خب این روزا می بینیم خانومایی رو که تو هر قشری باشن چه بلاگر چه معمولی چه سلبریتی و ... کلا علاقمند شدن تا یه جورای دیگه دیده بشن. بانوانی که تو سن و سال مختلف هستند اما به هر نحوی که شده چه پولدار باشن و چه نباشن میرن سمت و سوی این موارد و چهره هایی شبیه به هم میسازن! خب قطعا این موضوع میون بازیگران زن خیلی بیشتر دیده میشه، اما در بینشون هنوز هم هستند بازیگرانی به مانند خانوم لیلا حاتمی یا ساره بیات که دستی به چهرشون نزدن و به اونچه که خدا داده راضین، حالا با نگهداری و روتین و مراقبت ها بهشون رسیدگی میکنن.

اما ساره بیات از اونجایی که هم اهل فیلترای اینستاگرامی نیست و هم کار به کار عمل و ژل و بوتاکس و ... نداره، با توجه به عکسی که ازش دیده شد به شدت مورد توجه و البته تعجب قرار گرفت. چرا که ساره بیات در این تصویر لبهایی پروتز و زاویه فکی عجیب داشت و خیلیا گفتن یه ساره بیات این شکلی نشده بود که اونهم شد!

Untitled+(1)

وقتی بابای ساره بیات جلوی بازیگریه خانوموو میگیره!

اما ساره بیات نیز همانند بسیاری خانومای بازیگر به راحتی پا به این عرصه نگذاشت و ابتدا با مخالفت های شدید خانواده اش روبرو بود. به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود و شد! سال 1380 وقتی 22 ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند او سپس وارد موسسه کارنامه شد و  زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را گذراند. ساره بیات هوادارانی داره که حتی برای خانوم بازیگر گریه و زاری می کنند. فن پیج های بسیااار زیادی هستند که جهت ابراز علاقه به ساره بیات فعالیت دارند.

در ادامه نمونه ای از این فعالیت رو مشاهده می کنید که البته هب نظر برخی دیگر از کاربران هم این میزان قربون صدقه میتونه دروغین باشه، مثل هواداران آقای گلزار!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی