|

تیپ آنچنانی مارال فرجاد با خواهرش که خارجکی شدن؛ دیگه نمیشه تشخیصشون داد انقدر شبیهن!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد این روزها در مجارستان به سر میبره و خب چون تنهاست، با رفتن خواهرش مونا در کنارش حسابی خوشحال شد و تصویری زیبا به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب خیلی ازبازیگران هستند که یا خونوادگی تو این عرصه شگفت انگیز بازیگری فعالیت دارند و یا مثلا پدر پسری و پدر دختری و مادر دختری و حتی فامیلی! یکی از این خونواده ها فرجاد ها هستند که میشن جلیل فرجاد پدر جانشون و دختران شبیه به همشون که هرکسی نمیتونه تشخصیشون بده! البته که دوقلو نیست! مارال فرجاد و مونا فرجاد دو بازیگر جذاب ایرانین که مخاطب ابتدا با مونا خانوم تو بازیگری آشنا شد اما چیزی نگذشت که مارال فرجاد زد جلو و رفت سینما و حسابی مشهور تر شد. مارال فرجاد میشه آبجی بزرگه و خب بعد از فوت مادرشون یه گفته خودش مونا خواهرش شد همه زندیگش!

البته که مارال بانو یه این دلیل این صحبت رو کرده چون خیلی وقته که در ایران زندگی نمیکنه و برای مداوای سرطانش از کشور خارج شد. مارال فرجاد یه مدت دچار روح و جسمی به شدت آسیب دیده شده بود و حتی به تراشیدن موها و کمرنگی در اینستاگرام هم رسید. اما حالا می بینیم که خانوم خانوما خداروشکر روز به روز حال و روز بهتری پیدا میکنه و در اینستاگرام فعالیت بهتری داره که موجب خوشحالی دوست دارانش و حتی اونهایی که طرفدارش نیستن میشه! مثلا مارال فرجاد به تازگی تصویری همراه با مونا بانو منتشر کرد نشون میداد مونا فرجاد تازه رفته دیدار خواهرش و این تصویر زیبا رو به ثبت رسوندن!

Untitled

خانومها از مارال و مونا فرجاد یاد بگیرند! 

خب همونطور که دیدین مارال و مونا هر دو گرچه که خیلی قرتی طور تیپ زدن، اما نشون دادن که حتی در این شرایط و با وجود اینکه بسیاری از بازیگران خانوم در خود ایران و داخل کشور کشف حجاب کردن، اما دختران فرجاد خارج از ایران هم کشف حجاب نکردن و خب این نشون میده مارال بانو قصد برگشت داره و برای همیشه مهاجرت نکرده که هیچ، میخواد در آینده ای نه چندان دور به ادامه بازیگریش هم بپردازه.

مارال فرجاد خیلی زیاد اهل انتشار عکسای مختلف از خودشه و از اونجایی هم که نچرال فیسه، اعتماد به نفس بسیار خوبی داره چرا که به مانند خیلیا از فیلترای اینستاگرامی هم استفاده نمیکنه. اما جالبه که بدونید خانوم بازیگر تیپای خاص رو خیلی دوست داره و ازشون استقبال میکنه، به خصوص از وقتی که رفته اونور!

maralfarjad_1658072438

maralfarjad_1636485160

maralfarjad_1654432962_1

مارال فرجاد بدون افکت و فیلتر و عمل ممل، اینچنین زیباست!

عکسای مارال فرجاد رو دیدین؟ یه رنگ جیغ پوشیده با یه آرایش کمی عجیب و دوربینی که از جلو بدون افکت و فیلتر از ایشون عکس گرفته! مارال فرجاد هیچگونه تزریق و یا عمل زیبایی انجام نداده تا به حال و به چهره ای که داره راضیه و خودش رو دوست داره. این تصاویر برای مجله بود اما با این حال تغییر خاصی درش ایجاد نشده بود، البته که تمااام تصاویر مارال فرجاد که در اینستاش گذاشته و دِلی گرفته و برای مجله یا جای خاصی هم نبوده نیز همینگونه هستش و مارال خانوم هرچه که هست حداقل اعتماد به نفس کافی داره و همانند خیلی از خانومای بازیگر که هم من میدونم و هم شما میدونین نیست که با فیلتر های اینستایی و عمل و صد قلم آرایش و در آخررر هم باز افکت و رنگ عکسش رو منتشر کنه!

Untitled

مارال فرجاد پاشو گذاشت بیرون عجیب غریب شد!

اما بالاتر گفته بودیم مارال خانوم فرجاد عکس و پوشش های عجیب رو دوست داره پس در ادامه برخی از این عکسای باحال رو مشاهده می کنید که البته بعد از اینکه رفت مجارستان این مدلیاش بیشتر شد!

ناگفته نمونه برای عکس لباس زرد یکی از کاربران نوشته بود شبیه اسپارتاکوس شده!

Untitled

اما چهره رنج کشیده مارال فرجاد در دوره سخت بیماری

maralfarjad_329890462_888101298928988_3220054485769574199_n

کمی بیشتر با مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد 16 مرداد 1361 در تهران؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی می باشد که از سه سالگی وارد تئاتر شد سپس بصورت حرفه ای با سینما ادامه داد و حالا عاشق سمنو است.  اصالتا این خانواده از سمت پدری به شهرستان مرند آذربایجان شرقی بر میگردد

وقتی فقط 3 سالشه ولی بازیگره!

سال 1364 وقتی تنها 3 سال داشت با حمایت پدر در مجموعه اخلاق در خانواده جلوی دوربین رفت سپس در در تئاتر چشم چشم دو ابرو اسماعیل شنگله بازی کرد. اما بصورت جدی سال 1369 در 8 سالگی کنار پدرش در تئاتر «آن شب که تورو زندانی بود» به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت

Untitled

هنر آینده رو تضمین نمیکنه؟

در مورد درس و انتخاب رشته بابا اجازه تحصیل در هنر را به ما نداد و جوری رفتار کرد که ما فکر کردیم خودمان انتخاب کردم ، می گفت هنر آینده را تضمین نمی کند

من اول لیسانس ریاضی گرفتم اما برای فوق لیسانس عکاسی را انتخاب کردم

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی