|

وقتی مارال فرجاد زندگی از دست رفته اش با سرطان رو پس میگیره؛ همه هنرمندا تحسینش کردن!

مارال فرجاد، یکی از بازیگرهای خوش سیما و توانا هست که مدتی بود که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکرد که خوشبختانه این روزها حال بهتری داره

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مارال فرجاد یکی از بازیگرهای خوش صداست که قیافه ی بسیار دلنشینی داره و از اون مهم تر این خانوم بسیار باوقار و متین هم تشریف دارن، مارال خانوم یه خواهر دارن به اسم مونا فرجاد که اگر عکس این دو خواهر کنار هم دیده باشید پی به شباهت بی نظیر و زیاد این دو خواهر پی میبرید و نکته ای که جالب میکنه این موضوع رو اینه که این دو خواهر هر دو در عرصه ی بازیگری فعالیت میکنند و وقتی یکیشون توی فیلمی بازی کنه تا وقتی تیتراژ اون فیلم رو نبینی، شاید حدس زدن این که کدوم از خواهرها در حال نقش آفرینی هست، کار سختی باشه. البته این رو هم باید بگیم که در ابتدا این پدر خانواده بود که پای بچه ها رو به این عرصه باز کرد، چون پدر این خانوم ها یعنی آقای جلیل فرجاد هم از بازیگرهای قدیمی هستن.

مونا478

مارال فرجاد در حال حاضر متاهل هست و همسرش فعالیتی توی زمینه ی هنری نداره و شغلش چیز دیگه ای هست، مارال خانوم قبلا از خودش و خواهرش، عکس هایی تویه اینستاگرام پست میکرد که باعث درست شدن حاشیه هایی برای این دو نفر میشد، تا این که خبر رسید که این بازیگر خارج از ایران و تویه مجارستان زندگی میکنه و بعد از این ماجرا ها در سال 1400 خبر فوت مادر این دو خواهر و بی تابی شدیدشون بازتاب های زیادی داشت، مادر به خاطره سرطان پانکراس فوت کرد ولی بعد از اون یه خبری توسط مارال فرجاد توی صفحه اش منتشر شد که همه رو شوکه کرد، مارال هم مثل مادرش درگیر بوده و سرطان خون داشت و اصلا دلیلش برای مهاجرت مداوای بیماریش بوده، این خبر خیلی همه رو متاثر کرد ولی این روزها خبرهای خوبی در راهه از این بازیگر که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

مونا45

مارال خانوم قهرمان میدان بیماری

شنیدن خبرهای ناراحت کننده راجبه دیگران رویه روحیه ی آدم واقعا تاثیر بدی میذاره، مثلا وقتی برای سلبریتی هایی که برامون خاطره سازی کردن، اتفاقی میفته که سلامتیشون رو به خطر میندازه، همه مون ناراحت میشیم و  احساس همدردی میکنیم، مثل عمل قلب بازی که علی لهراسبی به تازگی پشت سر گذاشت و همه ی مردم خیلی برای این بازیگر ناراحت شدن که چرا تویه این سن دچار یه همچین عارضه ای شده و حسابی براش آرزوی سلامتی کردن و انرژی های مثبت فرستادن، که آقای لهراسبی هم بابت این موضوع از مردم قدردانی کرد، کلا مردم ایران تویه این موارد بسیار انسان های خونگرم و همدلی هستن، بعد از این هم که خبر بیماری مارال فرجاد که همه میگفتن خب تویه مجارستان داره بهش خوش میگذره، منتشر شد با عکس ناراحت کننده  ای که کاملا عوارض شیمی درمانی توش واضح بود، خیلی از افراد، از هنرمندا تا مردم عادی با متوجه شدن این موضوع با این بازیگر ابراز همدردی کردن و به اون امیدواری و دلگرمی دادن.  مارال از 1400 درگیر این بیماری بوده ولی این خب این خبر رو یکسال بعد با مردم به اشتراک گذاشت و مسلما تویه این مدت سختی های زیادی رو تحمل کرده بود.

IMG_20230527_142946

مارال فرجاد در این مدت که با این بیماری دست و پنجه نرم میکرد از خدمات درمانی توی ایران به ندرت استفاده کرده و برای این کار دلایل خودش رو داشته که در تصویر بالا براتون استوری مربوط به اون رو قرار دادیم، اما خبر خوشحال کننده ای که در رابطه با حال این بازیگر وجود داره، این هست که این بازیگر به تازگی عکسی از خودش و خواهرش به اشتراک گذاشته که نشون از بهتر بودن وضعیتش داره و چهره ی اون خیلی قبراق تر از عکسی هست که در ابتدای این بیماری از خودش منتشر کرده بود، مارال در خصوص روند درمانش توی مصاحبه با یه مجله خارجی اینجوری گفته که: موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت... تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم. امیدواریم حال این بازیگر زیابرو و توانمند هر چه زودتر خوب بشه.

IMG_20230527_143104

پست احساسی و خواهرانه مارال

مارال فرجاد با انتشار این ویدیو به مناسبت تولد خواهرش مونا فرجاد اینجوری نوشت که:

این فیلم برای آذر 1400 هستش، اومدی پیشم و وقتی دیدی که حالم بهتر شده خوشحال و شاد بودی، چشمات میخندید، ولی خبر نداشتی که وقتی برمیگردی ،متوجه می شی که مامان هم مثل من مریض شده. مونا جان که تو از بالا رفتن چرخ و فلک ساده انقدر میترسی، ولی بجاش تو زندگی از هیچ بالا رفتنی نترسیدی. من رو با خودت می بردی بالا تا نجاتم بدی… تو دوران سکون کرونا با هنرت یک سبک جدید رو خلق کردی و استوار این چند سال تمام سختی ها و مشکلات رو به دوش کشیدی اول مریضی من و بعدمریضی مامان و فوت مامان و... . مونا جان باغیرت و مهربون من ، زیبا جانم، تولدت مبارک.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی