|

استایل شیک و خانومانه "میترا رفیع" با ست مشکی و قرمزش؛ گلنار حالا مُحب داره هزار هزار!

mitra rafie shayanews

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار گلیدخت حالا بیشتر از قبل معروف شده و احتمالاً در آینده از خانوم خانوما خیلی بیشتر خواهیم دید و شنید.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- سریال گلیدخت بعد از 60 قسمت بلاخره جمعه شب به پایان رسید. میترا رفیع بازیگر نوظهور در این سریال نقش اصلی را ایفا کرد و توانست تا حدود زیادی نظر مثبت مخاطبان و کارشناسان را به خودش جلب کنه...

میترا رفیع در روزی که آخرین قست گیلدخت پخش شد پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در شبکه های اجتماعی فراگیر شد.

میترا رفیع در اینستاگرام خود نوشت:

آیا در این دنیا خبرِ خوشی نیست که مرا خوشحال کُند؟

چرا هست؛ جهان جای عجیبی‌ست. مثل اینجا!

خانوم بازیگر در کنار این پست اینستاگرامی تصاویری جذابی هم از خودش منتشر کرد که ست مشکی در کنار رنگ سرخ لاک و رژ لب خانوم حسابی به چشم اومد.

1 (1)

2

3

4

میترا رفیع و گیلدختی که شد دانشگاه برای خانوم بازیگر!

به مانند همه سریال های تلویزیون که تمام می شود و صداوسیما جلسه ای برای تقدیر از عومل اون ها برگزار میکنه برای سریال گیل دخت هم همین کار را کرد و یکی از حاضرین در این مراسم میترا خانوم رفیع بود. بازیگر نقش گلنار اظهار کرد: تا امروز فقط می‌توانستیم لطف مردم را بخوانیم اما امروز توانستیم صدای آنها را بشنویم. من مثل همیشه واقع‌بینانه نگاه می‌کنم و نظر مخاطبان از انتظار من مهربان‌تر و دقیق‌تر و صمیمانه‌تر بود و امروز چیزی جز مهرشان ندیدم و نشنیدم. یکی از افرادی که تماس گرفت، پرسید که چه شد گلنار تاثیرگذار بود و من هیچ پاسخی به ذهنم نرسید، جز اینکه مردم محبت داشتند. خیلی خوشحالم که مخاطبان احساس صادقانه‌شان را با ما به اشتراک گذاشتند. حضور در «گیل‌دخت» برای من دانشگاه بازیگری بود.

رفیع درباره ایفای نقش خود گفت: می‌توانم بگویم در تنهایی خود در نقش گلنار خیالم آسوده است و در بضاعتم انجام دادم و این مخاطب است که امتیاز نهایی را باید بدهد.

madar-mitra-rafee-20

ماجرای میترا رفیع و 18 قلاده گرگ!

میترا رفیع گفتیم که به شدت اهل اینستا بازی و پست و استوری منتشر کردن هست خانوم تو یکی از آخرین استوری های که منتشر کرد از تایتل "من و 18 قلاده گرگ" استفاده کرد که وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت. البته این استوری خانوم بازیگر ایهام داره و مشخص نیست منظور میترا حضورش تو فیلم یا سریال جدید به همین اسم هست یا اینکه خانوم بازیگر به لباسی که پوشیده و عکس چند قلاده گرگ روی اون هست اشاره داره؟

1588982_882

وقتی میترا خانوم رفیع تریپ میزنه خارجکی!

میترا خانوم رفیع جزو اینستا بازهای قهاره که راه به راه با عکس و استوری های جذابی که از خودش منتشر میکنه بیشتر از قبل برای خودش توی دل طرفدار هاش جا باز می کنه؛ اما در این بین اونچه که بیشتر از همه توجه مخاطبین رو به خودش جلب می کنه تیپ و استایل های شیک و درست درمون خانوم به ویژه تو خارج از کشوره که رسما آفرین دارند از خوشگلی و آراستگی. در ادامه نمونه هایی از عکس های خانوم خانوما در کشور های خراجی و البته کشور خودمون رو باهم می بینیم.

میترا+رفیع (1)

67980

میترا+رفیع

میترا رفیع و تحصیلات عالیه تو بازیگری

میترا رفیع از اون دسته بازیگراییه که از ابتدا به صورت آکادمیک به این حرفه وارد شده و یه شبه ره صد ساله رو طی نکرده. استعداد بی نظیر او در سن 14 سالگی کشف شد و اولین بار با نمایشی به نام نقظه چین تونست به جشنواره فجر راه پیدا کنه. این اثر توسط امیرحسین شفیعی کارگردانی شده بود. پس از آن خانوم رفیع وارد دانشگاه هنر تهران شد و با بازی در تئاتر دانشگاهی تونست به جایزه در مقام بهترین بازیگر زن آن تئاتر دست پیدا کنه.

همچنین جایزه بهترین بازیگری و کارگردانی نیز در جشنواره مونولوگ را به دست آورد. این خانوم مستعد و توانمند در کنار بازیگری، کارگردانی هم انجام میده و در دانشگاه هنر تهران دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس است.

بخش هایی از گفتگوی میترا رفیع با برنامه زنده رود

شاید شما ندونید اما خانوم خانوما موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شده اون هم تو سال 1387 برای بازی در نمایش «نقطه چین های متصل به تو»

میترا+رفیع (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    موفق باشی ،امیدوارم مثل یه عدّه بازیگرای از خدا بی خبر نباشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها