|

وقتی سمیرا حسن پور بعد جیران حسابی تو اینستا اکتیو شده؛ تو فیلم شوهرش چه خوش درخشید!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور از ابزیگرای فعال در اینستاگرام می باشد که اینبار در بهار با کپشن بهار سرد مورد توجه قرار گرفت چرا که تو این هوا کلاه به سر بو…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر جذاب و خوش فیس ایرانی می باشد که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه، چرا؟ چون سمیرا حسن پور رو تا همین دو سه هفته پیش تو سریال شبکه خانگی "جیران" ایفای نقش داشت و حالا یه ریز مدت تو کار و بارش کمرنگ میشه اما خب احتمالا به زودی خانوم بازیگر رو در نقشی جدید می بینیم چرا که این چهره همسر کارگردانی همچون سامان سالور هستش. پس قطعا همیشه یه نقش خوب واسش یه جای کار گلچین شده! سمیرا حسن پور با بازی سریال "پایتخت" بود که به شهرت رسید اما حالا می بینیم که این چهره نیز به مانند بسیاری دیگر، دیگه تو تلویزیون پیداش نیست و تنها سینما و نمایش خانگی مورد پسندش می باشد.

سمیرا حسن پور در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و تا به اینجا هم تونسته نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده رو جذب خود کنه. سمیرا حسمن پور در صفحه خود تصاویری و البته ویدیوهای بسیاری منتشر میکنه که یه ترکیبی از خودش و کارای کاریش می باشد. اما اینبار خانوم بازیگر اومد و با یه استایل بلک و البته چهره ای بی آرایش و بی فیلتر تصویری از خود به اشتراک گذاشت که نکته داشت و اونهم ماشین گرون قیمت وی بود که با نظرات مختلفی همراه شد.

unknown_345136096_617145516991804_881449639347403746_n

وقتی سمیرا حسن پور از یه استایل های خاصی پیروی داره!

همیشه همه چیز بازیگری نیست و خانوم و آقای بازیگر گاهی در عین حال که استعدادشون رو میبرن جلو، با ظاهر و نوع لباسی که انتخاب میکنن و میپوشن هم مورد توجه قرار میگیرن. مثلا سمیرا حسن پور به شدت علاقمند به اکسسوریه و خب این روزا هم که دیگه چند انگشتر داشتن ترند شده و خانوما یه ده تا انگشتری میندازن! اما شاید از نظر برخی مسخره باشه اما باید یادآوری کرد که جهان بر روی ترند میگذره و اینکه هر ساله همه آیتم های استایل شبیه به سال گذشته باشن که اصلا دیگه چیزی به نام مد و فشن وجود نداره!

اما خب برخی هستند به ماند خانوم بهاره رهنما که از این موارد مد شده ترکیباتی عجیب میسازن که مورد استقبال قرار نمیگیره و برخی هم هستن به مانند ترلان پروانه که همیشه و در هر مکان میدونن چی با چی جذابترینه. سمیرا حسن پور نیز در صنعت مد و فشن دستی بر آتش داره و اما خب گاهی هم میزنه تو خط و ربط های نامتعارف که مورد سوژه هم قرار میگیره و از زیر دست کاربران ریز بین همیشه در صحنه در نمیره!

download+(7)

قبل و بعد چهره سمیرا حسن پور وقتی چهره ای آرایش خور داره!

این روزا دیگه به لطف فیلترای اینستاگرام و آرایش و عمل های زیبایی، کمتر خانومی هستش که حداقل تو عکس ها زیبایی شاخداری نداشته باشه و هر کی به نوعی خفن طور خودشو رو نشون میده. سمیرا حسن پرور فیسش نچراله اما خب گاهی با اونچنان میکاپی دیده میشه که کلا تغییر چهره میده!

سمیرا حسن پور مثلا همین چند وقت پیش بود که عکسی منتشر کرد و مخاطب رو متعجب ساخت. این تعجب به قدری بود که برخی از کاربران اصلا نشناختن ایشون کی کی هست! اما خب بعد از دیدن اسمش اون بالای پیج حل شد!

eeh

اما "سه کام حبس" این زوج چه داره میترکونه!

این روزا می بینیم که فیلمی با نام "سه کام حبس" در سینما رفته برای اکران. گفته می شود این فیلم در حال حاضر پرفروش ترین فیلم اجتماعی بر روی پرده نقره ای می باشد که البته سمیرا حسن پور نیز در آن ایفای نقش دارد. اما نکته جالب اینجاست که "سه کام حبس" به کارگردانی همسر سمیرا بانو یعنی آقای سامان سالور می باشد. 

این فیلم قصه زندان و زندانی را به تصویر می‌کشد. شخصیت فیلم تلاش دارد با فروش مواد مخدر زندگیش را از این رو به آن رو کند و راه صد ساله را یک شبه طی کند اما در ادامه فیلم، شرایطی اتفاق می افتد که در مدت ۵ و ۶ روز آن فرد زندگی‌اش به قهقرا و فروپاشی می‌رود.

همچنین سه کام حبس سعی می‌کند روایتی از سرپرست‌های خانوار داشته باشد کسانی که نهایت تلاش شان را می‌کنند زندگی آبرومندی برای خانواده شان فراهم کنند و در بزنگاه‌های روزگار باید دست به انتخاب بزنند.

fyfyh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی