|

سلطان تیپای اجق وجق "اندیشه فولاوند" اومد که با لُنگ مدلینگ شه؛ تاج عروسش الماس بارونه

andishe-fuladvand shayanews

اندیشه فولاد وند از بازیگرهایی هست که هم در استایل متفاوت و خاص هست و هم در رفتارش که شناختن اون رو برای بقیه خیلی سخت میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگرها رفتارهای متفاوتی از خودشون توی فیلم ها نشون میدن و خب سخت هست که رفتار یه بازیگر رو از روی فیلمی که بازی میکنه تشخیص داد و البته که دیدن پشت صحنه باز میتونه کمک بیشتری کنه و یه مشخصاتی از رفتار و شخصیت اون بازیگر به ما بده ولی داستان موقعی جالب میشه که وقتی یه بازیگری که توفیلم ها اکثرا نقش آدم مثبت و خوب رو بازی میکنه ولی وقتی تو مجازی و علی الخصوص تو اینستاگرامش میبینیمش میفهمیم که خیلی از اون فرد مظلوم و ساده فاصله داره که اینجور وقتا آدم تسمه تایم پاره میکنه مثلا برای این موضوع اگر بخواهیم که یه مثال بزنیم میتونیم به نفیسه روشن اشاره کنیم که خانوم تو فیلم ها اکثر نقش دختر مهربون و معصوم رو بازی میکنه در حالی که تو اینستاگرام اینطور نیست و خیلی دختر سرکش و جسوری رو از خودش به نمایش میذاره و انگار خوب بلده با پنبه سر ببره!

حالا اگر هم بخواهیم که یه مثال از این هایی که تو فیلم ها آدم ناخودآگاه ازش حس این رو میگیره که شر و شیطون هست ولی تو واقعیت وقتی دیده شد همه کفشون بریده بود که این کجا و اون کجا، اندیشه فولادوند هست که میشه گفت خانوم خانوما تو واقعیت اصلا یه فاز عرفانی و شاعرانه ای داره که آدم باورش نمیشه چون فیس اندیشه خانوم با رفتارش سنخیت نداره خب ایشون ابروهای پهن و کشیده داره با چشم های نافذ که اون رو خیلی خشن نشون میده ولی جالبه که خانوم روحیه ی خیلی لطیفی داره و اصلا از این خبرها نیست که تو فیلم ها هست و این موضوع بیشتر از موقعی معلوم شد که اندیشه خانوم تو برنامه ی دورهمی مهران مدیری شرکت کرد. در ادامه ی این مقاله قصد داریم به حواشی این بازیگر بپردازیم پس با ما همراه باشید.

اندیش444646

اندیشه فولاد وند هر چی گیرش میاد رو میپیچه دورش میاد تو صحنه

اندیشه فولادند کلا جزء بازیگرهایی هست که عادت داره خاص برخورد کنه خاص دیده بشه و در کل استاد و اسطوره ی عجیب و غریب به نظر رسیدن و ضد و نقیض بودنه مثلا ایشون تو تیپایی که میزنه سبک خودش رو خلق میکنه که تو اون ها میتونید انواع و اقسام سلیقه ها رو ببینید و در عین حال هیچی از سلیقه ی خود ایشون سر درنیارید یعنی لباس وتیپ خانوم دقیقا عین یه معما و چیستان میمونه که انگار شخصیتش رو در پس اون ها گره زده تا کسی چیزی ازش نفهمه و تا به الان یه سری از استایل های خانوم خیلی مورد توجه قرار گرفته که اون هم پیچیدن پارچه های مثل لنگ و پتو دورش هست که حتی با اون ها تو مراسم ها شرکت هم میکنه!

اندیش6656556

اندیش64646

وقتی عجیب بودن اندیشه فولادوند تو استایل رو حتی فیلمسازها هم میفهمن

خب تا الان متوجه شدید که استایل اندیشه خانوم عجیب و غریب هست و خاص مثلا مثل استایل های بهاره رهنما نیست که هر چی دم دستش میاد رو میپوشه و به جای خاص بودن اون رو بدتیپ میکنه و در کل هیچ سبک نداره تو پوشش و یه روز آخرته مجلسی و یه روز عنده اسپرته! اندیشه فولاوند یه جوریه که بر خلاف بهاره و امثال اون استایل خودش رو خلق میکنه و بهش معنا میده.

اندیشه-فولادوند

میشه گفت استایل هاش هم خاص و هم عجیبه که گاهی اوقات رو آدم رو به این فکر میندازن ک انگار خانوم افکار مغشوشی داره، حالا فیلمساز ها هم از این خاص بودن تیپ خانوم بازیگر استفاده کردن و یه عروس عجیب و غریب تحویل دادن که هم عجیب و هم خاص بود چون تا به حال عروسی که موهاش اینجوری کوتاه باشه و  به جای مدل دادن به اون موها اینجوری چتری بریزنش رویه پیشونی طوری که انگار  رو سر یه مرد تاج و تور بذارن، نداشتیم تو سینما چون اکثرا سعی میکنن که کاراکتر عروس رو خیلی زیبا و دلبربا نشون بدن!

اندیش

وقتی اندیشه فولادوند عین کتاب زبان فارسی حرف میزنه

این موضوع که به والدین تو حالت ادبی گفته میشد پدر و مادر کاملا مشخصه ولی چند نفر هستن که والدیت خودشون رو به جای مامان و بابا با این لفظ ها صدا کنن؟! مسلما تعداد این افرار خیلی کم هست ولی شاید اندیشه فولادوند یکی از این افرادی هست که احتمالا به مامان و باباش بگه پدر و مادر چرا که ایشون وقتی چند سال پیش تو برنامه ی دورهمی شرکت کرده بود خیلی تلاش میکرد که ادبی صحبت کنه و خب به اقتضای این که شاعر هست این موضوع تا یه جایی اوکی هست ولی خانوم خانوما دیگه شوره مطلب رو درآوورده و به آدم این حس رو منتقل میکرد که انگار در حال شو و نقش بازی کردن هست و خود واقعیش رو نشون نمیده!

اندیش

وقتی مهران مدیری اندیشه رو فرامیخونه

خب با توجه به کلیپ قبلی که دیدید یا به قوله خانوم فولادوند مشاهده کردید و چشم های گرانقدرتان را مهمان این ویدئو کردید، به نظرتون این خانوم با این ادبیات میتونه تو یه فیلم فوق العاده طنز هنرنمایی کنه و نقش داشته باشه؟ در جواب باید گفت بله که این یکی از عجیب ترین بله هایی هست که میشه گفت چون قشنگ آدم رو تا مرز تسمه تایم پاره کردن میبره وقتی به این فکر میکنه که چطور بعد از یه مدت از برنامه ی دورهمی مهران مدیری، اندیشه رو تو سریال طنز خودش یعنی دراکولا دعوت کرد و ایشون شد یکی از بازیگرهای این سریال! که البته اینجا میشه قدرت بازی این بازیگر رو هم دید و بهش احسنت گفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی