|

میکس میکاپ سرکِش اندیشه فولادوند با فاز شاعری؛ خانوم واسه یه عکس چجوری خودشو گره زده!

andisheh fouladvand shayanews

اندیشه فولادوند از بازیگرای حرفه ای ایرانه که به تازگی زده تو فاز شعر و شاعری و جدیدا هم یه عکس خفن با میکاپی چشم گیر از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اندیشه فولادوند از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که آخرین بار او رو در مجموعه "بچه مهندس" دیدیم. اندیشه فولادوند مدتهاست در فضای مجازی نامش به عنوان یه شاعر بیشتر پیچیده و خودش هم دوست داره فازای شعر و شاعری بیشتری رو به ظاهر و سبک رفتاریش اضافه کنه و واسه همین هم هر جا اندیشه فولادوند رو دعوت میکنن، حتما بعدش سِیلی از تعجب و واهمه واسه مخاطبانش ایجاد میشه که به دلیل تفاوت فاحش در رفتارش نسبت به بازیگران دیگه است.

اندیشه خانوم به تازگی عکسی جنجالی منتشر کرد که او رو با یه میکاپ غلیظ و استایل هالیوودی طور نشون میده. خانوم واسه انتشار اشعارش این اواخر داره از عکسای جدید و خیییییلی خفنش رونمایی میکنه که حسابی هم تو اینستا بازدید خورش بالاست و البته اینقد هر دفعه خانوم استایلای متفاوت و اجق وجق به خودش میگیره که انگار کاربرای فضای مجازی رو دیگه لمس کرده  و کلا تعجب رو از نگاه ها برداشته و بیشتر معطوف به اشعارش کرده.

andishehfouladvand_1655639764

اندیشه فولادوند با حالی متفاوت تو مراسم امضای کتاب!

اندیشه فولادوند از زمانی که کلا فضای بازیگری رو کنار گذاشته و چندان بهش اهمیت نمیده، رفته سراغ شعر و شاعری و الان اگه به پیجش سر بزنین بیشتر نظرات و پستاش رو درباره نحوه شعر گفتن و عیب و نقص هایی که در این زمینه وجود داره، میبینین.

اندیشه خانوم به تازگی در مراسم رونمایی کتاب رفت و با یه استایل نقره ای- مشکی ظاهر شد که باز هم با سبک بستن شالش به جای استفاده از یه حجاب درست و حسابی حاشیه ساز شد.

andishehfouladvand_1656002544

andishehfouladvand_1656003149

ژست مایکل جکسونیِ اندیشه فولادوند!

اندیشه فولادوند که کلا سلطان ضد و نقیض بودن و کارای عجیب غریبه، با انتشار یه پست خاص و عجیب که او رو در نگاه اول به شکل خواننده مشهور آمریکایی، مایکل جکسون درآورده سوژه کاربرای فضای مجازی شد.

اندیشه خانوم با یه رژ جیغ و کلاه طرح ارتشی یه ترکیب باحال رو خلق کرد که انصافا میشه گفت اولین باره که خلاقیت و استایل بی نظیری رو واسه طرفداراش رقم میزنه. البته ژستای من درآوردیِ اندیشه خانوم حسابی روی مدلینگا رو کم کرده و این بار فراتر از ژست، استایل او هم جالب واقع شد.

andishehfouladvand_1655638333

فاز بد حالِ اندیشه فولادوند تو کنسرت و تئاتر!

اندیشه فولادوند از اون دسته بازیگراییه که کلا تو فاز خودشه و کاری به کار هیچکسی نداره. واسه همین هم هر جور میخواد میپوشه و میگرده و اصلا هم نگران حرفای مردم نیست. شاید هم به همین دلیله که پیجش رو داده دست ادمین و کلا از دور نظاره گر عملکرد پیج اینستاگرامشه.

خانوم فولادوند چند وقت پیش رفته بود کنسرت یکی از دوستای صمیمیش به اسم "رضا یزدانی" و با یه حال عجیبی داشت با این خواننده همخوانی میکرد که نظر خیلی از مخاطبان اینستا رو به خودش جلب کرد.

شاید فک کنین این سبک فاز گرفتنا واسه اندیشه فولادوند فقط مختص به کنسرت رفتنشه، ولی اصلا اینطور نیست و خانوم سلطانِ اجق وجق گشتن و جنجالی رفتار کردن تو تئاتره و انگار قبل از اینکه بخواد هر کاری رو در زمینه تئاتر بپذیره اول میبینه که مطابق با این وجه درونیش هست یا نه و بعد واسه رفتن رو صحنه تئاتر اقدام میکنه.

andishehfouladvand_1652782321

andishehfouladvand_1652782354

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی