|

تیپ شنبه یکشنبه "اندیشه فولادوند" وقتی مثلا خوشتیپ کرده؛ چه فاز بترکونیم گرفته تو کنسرت!

andisheh fouladvand shayanews

اندیشه فولادوند تو کنسرت رضا یزدانی حسابی رفت تو حس و یه ویدیو خیلی باحال و جذاب ازش اومد بیرون که کلی تو اینستاگرام وایرال شد

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- اندیشه فولادوند یکی از بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون است که استایل های خاص و ویژه اش بیشتر از هنر او در بازیگری شهرت دارد. تقریبا 320 هزار نفر فالوور اندیشه خانوم هستند و میشه گفت علاقه مندان به هنر تئاتر و ترانه سرایی بیشتر از مضمون پست های این بازیگر استقبال می کنند.

به تازگی ویدیویی از اندیشه فولادوند منتشر شد که حال و هوای عحیب غریبش رو تو کنسرت رضا یزدانی نشون می داد. خانوم فولادوند توی این ویدیو با چشمای بسته داره آهنگ رضا یزدانی رو با خودش زمزمه میکنه و حسابی تو حس رفته. اینطور که گفته شده رضا یزدانی از دوستان قدیمی اندیشه خانوم به شمار میاد که گویا بعضی از اشعار مدرن این خواننده هم از طریق مشورت با اندیشه فولادوند به دست آمده است.

خودنمایی اندیشه خانوم با استایل های متفاوت!

از مهمترین ویژگی هایی که در همون نگاه اول درباره اندیشه فولادوند به چشم میاد، استایل هاییه که تو عکس هاش دارد. نام این خانوم بازیگر به خاطر سبک پوشش خاصش و عدم تمایل به رعایت حجاب خیلی وقته که ورد زبون است. اما گویا ایشون به نظرات دیگران چندان اهمیتی نمیده و هر کاری که دلش بخواد می کند. از استایل های شیطنت آمیز تا لباس های خارج عرفی که معلوم نیست خانوم بازیگر با پوشیدن اونا دنبال چیه.

andishehfouladvand_1651247316_1

andishehfouladvand_1652782321

اندیشه فولادوند، کم کار و اندیشمند!

خانم فولادوند مدت زیادی است که در حوزه سینما و تلویزیون کم کار شده است، ولی انگار تو تئاتر حسابی داره میترکونه و اینطوری وقت بیشتری برای تفریح داره. اندیشه فولادوند عاشق کتاب خوندن و خیلی کتابی حرف زدن است. او در آخرین مصاحبه ای که با مهران مدیری در دورهمی داشت، شعری عجیب غریب از سروده های خودش خواند که خیلی در فضای مجازی وایرال شد و نظر کاربران رو به این سمت آورد که اندیشه خانوم یه اندیشمند تمام عیار است.

andishehfouladvand_1629035864

خرافات پرستیِ خانم بازیگر!

اندیشه فولادوند در خانواده ای هنرمند به دنیا اومد و پدرِ شاعر ایشون، مشوق اصلی برای ترانه سرایی های خانوم بازیگر است. خوشگل خانوم مثل اینکه خیلی به خرافات اعتقاد دارد و بعضی جاها میگه عاشق عدد روز تولدش است و معتقده عدد هفت همیشه برای او شانس می آورد.

andishehfouladvand_1644431946

اندیشه فولادوند، شیفته متفاوت بودن!

با کمی گشت و گذار در پیج اندیشه فولادوند بی شک به این نتیجه می رسید که این خانوم بازیگر کلا دوست داره با بقیه متفاوت باشه و خیلی با استایل های ترند و این حرفا کاری ندارد. تفاوت داشتن اندیشه خانوم به جایی رسیده که مدام کلاه های جور واجور به سرش میبنده و میخواد بگه یه جور رهایی تو پوشش دارد و به چیزی مقید نیست.

andishehfouladvand_1589971055

حتی بعضی اوقات ظاهری بسیار ترسناک به خودش میگیره که حسابی مردم رو غافلگیر میکند. اندیشه خانوم احساسات خودش رو گاهی با آویزون کردن اکسسوری های خاص نشون میده و از دید فالوورهاش بیشتر دوست داره با چهره ای دپرس و ناراحت به نظر برسد.

andishehfouladvand_1620983308

اندیشه فولادوند رو بیشتر بشناسید

اندیشه فولادوند در 7 مهر ماه سال 1362 در بیمارستان 503 ارتش در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته فلسفه ، بازیگر سینما ، شاعر و نویسنده می باشد. در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام می داده است. اما اکنون بیشتر از هر حرفه ای مشغول ترانه سرایی بوده و چندین کتاب شعر هم مانند عطسه های نحس منتشر کرده است.

andishehfouladvand_1623316710

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها