|

استایلای شاخ طورِ "اندیشه فولادوند"؛ خانوم خییییلی گنگش بالاس دیگه با یاس فیت میده!

andisheh fouladvand shayanews

اندیشه فولادوند از بازیگران محبوب سینماست که گهگاه با پستای جنجالیش فضای مجازی رو میترکونه. اما این بار عکسی با استایل ضد و نقیض منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اندیشه فولادوند از بازیگران کم کار اما محبوب سینما و تلویزیونه که برای اولین بار تونست به صورت حرفه ای با سریال "شیدایی" وارد قاب تلویزیون بشه و بازی متفاوتش به مذاق خیلی از مردم خوش بیاد. اما او رو اکنون کمتر در حوزه سینما و بیشتر در تئاتر یا مشغول ترانه سرایی میبینیم و گاها هم با انتشار عکسایی که اغلبشون یه جور تفاوتِ خاص توش دیده میشه، حواشیِ اینستا رو میشوره میبره!

اندیشه فولادوند اخیرا پستی منتشر کرد که تو اون در کمال تعجب خیلی با متانت نشسته و داره عکس میگیره و البته از اونجایی که علاقه ای به شال و روسری نداره، باز هم با یه کلاه سعی کرده موهاش رو بپوشونه. خانوم بازیگر با تیپ مشکی که زده، حسابی خفن به نظر میرسه و میکاپ کم ولی جیغش به چشم خیلی از کاربران متفاوت اومده، چون او رو نه با رنگ و لعاب ترسناک و نه با استایلِ جنجالی نشون نمیده.

andishehfouladvand_1655470101

اندیشه خانوم با حرفای گُنده کنار یاس!

اندیشه فولادوند به صورت حرفه ای شعر میگه و مدت طولانیه که بیشتر از بازیگری به ترانه سرایی مشغوله و هر از چند گاهی اشعار خودش رو با آواهای مختلف تو پیج اینستاش منتشر میکنه. اندیشه خانوم که همیشه متفاوت تر از اونچه بقیه هستن به نظر میاد، حتی در ترانه سرایی هم از این قضیه چشم نپوشیده و بعضی اوقات با سرودن اشعاری عجیب غریب کلا نظر آدم رو نسبت به شعر و شاعری عوض میکنه.

البته خانوم اخیرا خیییلی کلاسش بالا رفته و کنار خواننده های بزرگی مثل یاس میشینه اظهارنظر میکنه و این نشون میده اندیشه فولادوند زیادم تو شعر گفتن کم و کسر نداره، ولی خب باید دید که کی همچین شعر گفتنایی رو اونم با این ادا اصولای عجیب غریب و البته حرفای قلمبه سلمبه دوست داره!

andishehfouladvand_1644431362

بازیگری که باکلاس بودنش به چشم نمیاد!

به گزارش شایانیوز: اندیشه خانوم تو اینستا از طریق ادمین فعالیت داره، ولی این باعث نمیشه که کم کار باشه و عکسای جورواجوری از خودش منتشر نکنه. این خانوم بازیگر و البته شاعر به گفته کاربرا خیلی عاشق متفاوت بودنه و از هر طریقی که بتونه میخواد به چشم بیاد. حالا این موضوع میتونه با استایل نامناسب و عجیب غریب باشه یا به کمک میکاپ و ژستای خارج انتظارش!

اندیشه فولادوند همیشه بر حسب عادت با یه مدل خاصی صحبت میکنه که کلا رعب به دل آدم میندازه، حالا تصور کنین در کنار این مدل حرف زدن، میکاپای ترسناک هم بهش اضافه شه که حسابی هوش از سر میپرونه. البته شاید شما تابحال این جنبه از زندگی ایشون رو ندیده باشین، ولی خانوم خانوما این طوری که به نظر میاد خیلی هم مایه دار تشریف داره و به قولی همیشه تو مراسمای های کلاس دیده میشه که خب نشون از کلاس بالای ایشون داره!

andishehfouladvand_1651247316_3

andishehfouladvand_1644431946

زندگی جالب اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند در سال 61 در تهران متولد شد و از همون ابتدا به دلیل علاقه ای که به شعر و شاعری داشت، شروع به ترانه سرایی میکرد. البته ایشون در خانواده ای فرهنگی که اغلب افراد در اون شاعر و ترانه سرا بودن به دنیا اومد و در مصاحبه ای اعلام کرد من هر چه در این زمینه میدونم صدقه سرِ پدرم فرهاد فولادونده که گویا او هم از شاعران سرشناس در تهرانه.

خانوم بازیگر یکم هم خرافه پرسته و به عدد روز تولدش که هفته خیلی اعتقاد داره و میگه تابحال برای من بسیار خوش یمن بوده. او از اولین بار در سریال عاشقانه "شیدایی" در قاب تلویزیون به صورت رسمی وارد شد و توجه بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کرد تا جایی که در فیلم "سن پطرز بورگ" نقشی به یاد ماندنی در کنار پیمان قاسم خانی و محسن تنابنده خلق کرد و مجموعه "بچه مهندس"، همواره نزد مردم بر محبوبیتش افزود.

andishehfouladvand_1629035864

andishehfouladvand_1632833180_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی