|

سبک سلفی دیده نشده از ترلان پروانه با یه خلاقیت باحال؛ آیتمای خوشتیپی رو خوووب بلده!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر مشهوری که همیشه حواشی خاص خودش رو داشته و اینبار نیز با انتشار تصویری از خود با یک جوجه اسکارف، مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه همیشه از دست بازیگران خوش فیسی بوده و هست که تمام تلاشش رو کرده تا به جایگاهی درست و جذاب برسه که البته به نظر میرسه اون چزی که میخواسته رو هم دریافت کرده. آخه میدونید که ترلان خانوم این روزا شده یکی از نقل های محفل بازیگرا و اسم و رسمش جوریه که اگه تو فیلم و یا سریالی بیاد قطع به یقین اون کار بولد و دیده میشه و میتونه پولسازی خوبی داشته باشه. ترلان پروانه 5 ساله بود که اومد و شد بازیگر، خانوم خانوما تو دوره های مختلف سنیش ایفای نقش کرد اما اونچه که خیلی این چهره رو به درجه ای از شاخ بودن رسوند بازی های دوره 18 سال به بالاش بود چرا که ترلان پروانه دیگه شده بود دختری جوان که میتونست هم هوادرای خاص خودش رو داشته باشه و هم با استایل های خاص جلب توجه کنه و نگاه مخاطب و عوامل رو به سمت خودش بکشونه که خب همینطور هم شد و حالا می بینیم که این چهره دهه هفتادیمون واقعا شده یکی از ستون های اصلی سینما.

Untitled

ترلان پروانه اینبار با یه جوجه اسکارف خودنمایی کرد! خانوم چه سلیقه باحالی داره

ترلان پروانه این روزها در فیلم و یا سریالی ایفای نقش نداره اما همین سال گذشته بود که خانوم بازیگر رو در اکران های مختلف داخلی و خارجی می دیدیم. ترلان بانو در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره و تقریبا میشه گفت به اینستا باز قهاریه که هر دم تصویر و گاهی ویدیویی جدید از می بینیم. این چهره که از استایل های مختلفی استقبال داره هر بار با ظاهری جدید دیده میشه و اینبار هم مینی اسکارف بود که چشم خانوم بازیگر رو گرفت و باهاش یه سلفی عجیب غریب به ثبت رسوند.

البته که واقعا هم داشتن سلیقه و خلاقیت تو ترلان پروانه برای عکاسی وجود داره  به مانند برخی مثل مثلا سارا و نیکا فرقانی نیست که چندان به زیبایی تصاویر دقت نکنه و اتفاقا ژست بلدم هست!!

tarlan_parvanee_s instagram 2023-7-5 story

واقعا ترلان پروانه تو دوران دبیرستان این شکلی بوده؟

ترلان پروانه حتی همین حالا از دست دختران قرتی پوشی هستش که کشف حجاب نکرده ها، ولی به خوبی میدونه چطور مورد توجه قرار بگیره و میشه گفت هیچگاه ظاهری بی نکته نداشته و نداره. ترلان بانو کم و بیش از دوران نوجوانی اش تصویر در فضای مجازی منتشر کرده اما خب اونچه که تو یکی دو تا عکس ازش مشخصه اینه که ترلان پروانه مثلا تو دوران دبیرستانش هم از دُخی سوسولای روزگار بوده و با ترند روز همراه شده.

Untitled

وقتی ترلان پروانه میگه از من تعریف نکنید اه!

حالا ترلان خانوم بزرگ شده به اکران های بسیاری هم در داخل و هن در خارج دعوت میشه. وی که حالا طرفداران خاص خودش رو داره، گاهی با اونها صحبت هایی میکنه و استوری بازی داره. مثلا همین مدتی پیش بود که خانوم بازیگر برای اکران فیلم "علف زار" به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان و با حضور ستاره پسیانی و ترلان پروانه؛ به شیراز رفته بود و پس از اتمام مراسم در استوری اینستاگرامش نوشت:

«تو این ایران که تعریف و تمجیدها همه پولی است، لطفا کسی از من تعریف نکند در پیجش. مرسی اَه»

 

آشناییت جذاب ترلان پروانه با استایل و آیتمای خوشتیپ کننده

اما ترلان بانو به خوبی با استایل و مد و فشن آشناییت داره که خب یا استایلیست خوبی داره و یا خودش آموزش دیده و میتونه به خوبی آیتمای مختلف رو در کنار هم قرار بده و جالبیشم اینجاست که از ترند به شدت استفاده می کنه و از همه جور تیپی استقبال داره.

ترلان پروانه با وجود سن و سال کمش اما به خوبی فضا و نوع لباس رو تشخیص میده و متناسب پیش میره، نه اینکه تنها نکته قابل توجهش کوتاه پوشیدن باشه تا چشم و لنز دوربین رو به سمت خودش بکشونه! بلکه با زیبایی و خاص بودن چنین عملی رو انجام میده.

استایل+ترلان+پروانه+رو+بشناسیم

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

پیشنهاد از سه سالگی!

اولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازیم در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد. علاقه از این جهت که مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت.

nody-عکس-واقعی-اختاپوس-در-فیلم-آهوی-پیشونی-سفید-1633674513

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا دوران دبیرستان خوبی داشته است وبه شیراز سفر کرده است وگیاه خوار است واشپزی دوست دارد وبه حیوانات وتفریح علاقه مند است مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی