|

پروفایل جم طور ترلان پروانه که وقتی بچه بود ازینا نمیذاشت؛ خانوادگی سوزن زدن!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوش فیس ایرانیه که در اینستاگرام بسیار روال تر از اونچه که فکرشو کنید فعالیت داره و اینبار عکس پروفایلش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگرای مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه، اما خب اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر نمیذاره فراموش بشه و یا از بولدی بیوفته. حالا چجوری؟ اینجوری که ترلان خانوم مِن جمله هنرمندان فعالی هستند که تو اینستاگرام مثل بنز فعالیت دارند و راه به راه با تصاویر مختلف خودنمایی می کنند، اما نه از اون مدل خودنماییا که حس غرور بازیگر رو به مخاطب بده! بلکه با به اشتراک گذاشتن عکس و استایل های مختلف که بسته به فصلش داره، پیجش رو تبدیل به فضایی خوشگل و رنگی کرده. ترلان پروانه خیلیم رو تنوع و سبک داشتن در انتشار تصاویر معتقده و اصلا و ابدا نمیذاره عکس هایی که پست میشن نامرتب و بیریخت باشن! ترلان پروانه از کودکی چهره و موهایی زیبا داشت ک اصلا خیلی جاها به همین دو دلیل برای نقش انتخاب میشد.

خب خیلی از هنرندان هستند که بعد از یه سنی دیگه بیخیال بازیگری شدن که حالا یا زیادی کوچولو بودن و یا اصلا تو همون سن و سال جَوونی کناره گیری کردن. اما جالبه که ترلان پروانه از اون معدود بازیگرانی هستش که از 5 سالگی کارش رو شروع کرد و همچنان که 25 سالشه داره ادامه میده و میشه گفت راه زندگیش رو به درستی انتخاب کرده. ترلان پروانه از یه سنی به بعد با توجه به اینکه رفت و یه دستی به صورتش کشید و پروتز و خوشگلاسیون های لازمه رو انجام داد، تونست خیلی راحت و آسوده به اونچه که خیلیا تو سینما نرسیدن برسه و حالا می بینیم که خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما اصلا دیگه تو تلویزیون پیداش نیست و پرده نقره ای و نمایش خانگی رو درو نموده!!

Untitled

ترلان پروانه کشف حجاب نکرده اما .... ! پروفایل خارجکیشو!

تو این تقریبا یک سال اخیر خیلی از بازیگران خانوم رو دیدیم که کشف حجاب کردن و راحت و آسوده هم در کشور زندگی میکنند. اخه میدونید که قبلنا اینجوری بود که خانوم بایگر ابتدا از کشور خارج میشدن و بعد دست به این حرکن میزنم، اما حال به راحتی در داخل ایران کشف حجاب میکنند و فوقش با یه جریمه نقدی کم کار رو درمیارن!

ترلان پروانه این مدلیه که هنوز دست به چنین حرکتی نزده و احتمال میره هیچ موق هم اینچنین کاری رو نکرنه، اما می بینیم که خانوم بازیگر چقدر راحت و رواااال تصاویری از خود به اشتراک میذاره که اصلا و ابدا ظاهری متناسب ندارد و تو هر عکس اینستاگرامیش و یا در ماسمات سینمایی نکته ای نامتعارف داره!

برخی از کاربران همیشه در صحنه هم به عکس پروفایل خارجکی خانوم بازیگر گیر دادن!

Untitled

ترلان پروانه با ترفند پروتز و عما، خیلی زود خوشدو کرد بِرَند سینما 

خب در ابتدای متن اشاره کردیم به اینکه خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما بعد از اینکه یه حرکتای جدید و تند زد رو فیسش و تغییر دکوری جانانه به اونچه که خدا به عنوا فیس بهش داده، داد! حالا می بینیم که سر و صدایی بیش از قبل دارد و یه جورایی میشه رک گفت استفاده از این موارد مثل ژل و بوتاکس و پروتز و ... خیلی رو کار و بار بازیگرای خانوم تاثیر گذاره که ترلان پروانه نمونه ای بارز از این موضوعه.

افسانه پاکرو حتی در رابطه با این موضوع واضح گفته بود که سینمای ما جدیدا دخترایی رو میپسنده که خوشگلی غیر طبیعی دارن و تعدا فالوورشون بالاست. از طرفی هم نیکی کریمی بر این نظر بود که سینای ما پر شده از لب و گونه های پروتزی!

ترلان+پروانه

ترلان پروانه حتی مادرشم آورد تو خط شاخ های مجازی! مامان جان چه جَوون شدن!

این موضوع تنها مختص ترلا ن پروانه نیست و می بینیم این روزها خیلی از بانوان دست به این موارد زدن و میزنن! اما تو خونواده ترلان پروانه به غیر از اینکه خانوم بازیگر خودش رو برد بالا و حسابی پیشرفت کرد، دست خونوادش رو هم گرفت و حالا اونها نیز در لایف استایلی اروپایی طور و اوپن مایند زندگی میکنن که مشکلات مالی ندارن! 

مادر ترلان خانوم حتی برای زبیایی هرچه بیشتر به مانند خیلیا رفت زیر تیغ جراحی و سوزن های پروتز! در  ادامه می بینید تغییرات شگفت انگیز این مادر و دختر رو تو این چند سال اخیر در حالی که واااقعا سن و سال مادرش کمتر شده و به سمت جَوونی پیش رفته.

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

کلاس های ویژه هنری

من برای ارتقای کار بازیگری ام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها از جمله فن بیان ، زبان بدن ، موسیقی ، هنرهای رزمی و سوارکاری را یاد گرفتم. البته همه این تلاش ها برای یادگیری درحالی بود که درس و مدرسه همیشه کنار کارم بوده است.

عاشق کلم بروکلی

من عاشق سبزیجات هستم ، در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است.

آشپزی ترلان پروانه

اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری می کنم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش تبحر دارم و هم خیلی دوست دارم.

tarlan_parvanee_132275105_116669173550987_2222366689926170178_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی