|

کدهای سری بازیگرها فاش شد! نیکی کریمی و رفقاش خودشونو لو دادن، دیگه همه میدونن چه خبره

بازیگرهای زیادی هستن که با وجود بالا رفتن سنشون همچنان جوون به نظر میرسن و دلربا که نیکی کریمی هم یکی از اون هاست، میگن خانوم قالی کرمونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که از جوونی و زیبایی بدش بیاد؟ این روز ها که میشه هزار جور عمل و ژل و بوتاکس انجام داد تا جوون تر به نظر رسید، شاید خیلی ها این راه رو انتخاب کنن چون آسون ترین راه هست و تنها چیزی که نیاز داره صرف کردن هزینه هست که اونم یه جوری جور میشه، یعنی کمتر کسی هست که برای جوون موندن و زیباتر شدنه خودش به زحمت بیفته و با تغییر توی سبک زندگیش به این هدف برسه، البته از ژنتیک هم نباید غافل شد ولی ما میتونیم به بهترین شکل ژنتیکی خودمون تبدیل بشیم، حالا خیلی از خانم های بازیگر هم به خاطره حرفه ای که دارن سعی میکنن با تزریق ژل و بوتاکس و صاف کردن چین و چروک های پوستشون، چند سالی جوون تر به نظر برسن که نمیشه بهشون خرده هم گرفت!

اما در این بین یه سری از بازیگرها هم هستن که مثل قالی کرمون میمونن و مهم نیست چند سالشون هست، توی خیلی از فیلم ها هنرنمایی میکنن و میتونن نقش یه خانم جوون تر از سن واقعیه خودشون رو بدون این که برای مخاطب غیر قابل باور باشه، بازی کنن! این خانم ها از اون دسته از خانم هایی بودن که ترجیح دادن به جای رفتن زیر دست دکتر، خودشون دست به کار بشن و برای چیزی که میخوان تلاش کنن که پیشنهاد میکنیم این عزیزان رو الگو قرار بدید و از راه سالم تر و معقول تری به زیبایی برسید. توی این مقاله سعی کردیم کدهایی که چند تا از این زیبارویان برای جوون موندشون میزنن رو براتون بگیم پس با ما همراه باشید.

نیکی5

نیکی کریمی و راز خوشگلیش

یکی از بازیگر هایی که حسابی جوون موندنش کفر آدمو درمیاره نیکی خانومه کریمی هست که بسیار خانم موقر و بی حاشیه ای توی سینمای ایران محسوب میشه؛ این زیبارو با اندام متناسب و پوست صاف و شفاف، حسابی برای سلامتیش ارزش قائله و از هر چیزی که فک کنه برای سلامتی مضر هست، دوری میکنه. به نظر ایشون تغذیه ی سالم و درست از مهم ترین عوامل برای سلامتیه، بنابراین برنامه ی غذایی بسیار مفید و سالمی داره و بجز این موضوع به متعادل بودن میزان غذایی که میخوره هم اهمیت میده و پرخوری جزء خط قرمزهاش هستش. کنار تغذیه، نیکی خانوم برای جلوگیری از پیری، حسابی ورزش میکنه و خانوم یه ورزشکاره خفنه. خواب کافی و مناسب هم یکی دیگه از چیزهاییه که خانوم کریمی اون رو یکی از مهم ترین عوامل جوون موندن خودش میدونه.

نیکی+کریمی

همه این ها یک طرف، مراقبت‌های پوستی و استفاده به اندازه و صحیح از لوازم آرایشی از طرف دیگه میتونه توی این جوونی موثر باشه؛ به گفته ی خود نیکی کریمی به خاطر این که ایشون برای بازی در نقش های مختلف مجبور هستن گریم های مختلف و گاها سنگین داشته باشن مثل سریال یاغی، برای این که ضرری به پوستش بابت این موضوع نرسه از روش‌های پاکسازی پوست و کرم‌های مناسب پوستش استفاده میکنه و کیفیت براش توی این زمینه خیلی مهم هست و به هر محصولی اعتماد نمیکنه. نیکی کریمی در حاضر 51 سال داره.

نیکی+کریمی (1)

کتایون ریاحی، زلیخای قرن و جوون موندنش

شاید یکی از دلایلی که این بانو برای نقش زلیخا انتخاب شد، جوونی و زیبایی منحصر به فرد این بازیگر با چشم هایی به رنگ طبیعت و اندام ظریف بوده باشه که حتی الان هم با گذشت سال های بسیار از پخش این سریال تغییر چندانی نکرده و همچنان یکه تاز میدان در بین خانم های بازیگری هست که جوون تر از سن واقعیشون به نظر میرسن. به نظره این بانوی زیبا که این روزا به خاطر موردهای اخلاقی حسابی عصیان کرده و پر حاشیه شده، اولین رکن توی جوونی و زیبایی مصرف غذاهای سالم هست که تضمین کننده ی سلامتی هستن، چون جوون موندن با سلامتی جسم هست که حاصل میشه البته که رازشون فقط این نیست و به گفته ی خودشون ایشون هیچ وقت از ورزش های صبحگاهی غافل نمیشن و انجام ورزش هایی مثل یوگا، دوچرخه سواری و شنا از علایقشون هست. 

نیکی2

عامل دیگه ای که به نظر این بازیگر خوش ذوق و توانمند باعث جوان تر به نظر رسیدن شما میشه، نوع پوششتون هست، خانم ریاحی توی انتخاب لباس هاش بسیار سختگیر هست و علاوه بر شناخت رنگ ها و چگونگی قرار دادن اون ها کنار هم برای زیباتر به نظر رسیدن در پوشش، سعی میکنه در مکان ها و فضاهای مختلف لباس برازنده و مناسبی که شرایط میطلبه رو بپوشه و به نظرش این موضوع خیلی مهم هستش.

یکی دیگه از عواملی که به نظر کتایون ریاحی و روانشناس ها باعث آرامش درونی و در نتیجه جوون تر موندن میشه، کمک به دیگران و نیکوکاری هست که خانم ریاحی در این زمینه بسیار انسان فعال و دغدغه مندی هستن و برای این موضوع کارهای داوطلبانه و انسان دوستانه ی زیادی رو برای کمک به افراد نیازمند انجام میدن، همچنین ایشون با نوشتن و سفر رفتن سعی میکنن که فکرشون رو آزاد کنن که از نظر روانشناس ها این کارها باعث آرامش درونی و تخلیه ی ذهن از افکار منفی میشه که به نوبه ی خودش باعث آرامش خیال و در نتیجه جوون تر موندن شما میشه. کتایون ریاحی در حال حاضر 61 سال داره.

نیکی4

فلور نظری و زیبایی که روز به روز بیشتر میشه

خانوم فلور نظری یکی از بازیگرهایی هست که قیافه ی کاملا شرقی داره و صدای خوش آهنگش اون رو توی ذهن ها موندگار میکنه، بیشتر فعالیت این بازیگر در فیلم ها و سریال های صدا و سیما بوده و اگر دقت کرده باشید هیچ تغییری توی چهره ی این بازیگر، با گذشت سال ها اتفاق نیفتاده، انگار که فریزش کرده باشین، همچنان شادابی و جوانی چهره اش حفظ شده که این موضوع بی علت نیست و فلور خانوم براش تلاش کرده! این بازیگر که این روزا با تیپ های شاخ و عجیب و غریب ظاهر میشه و باعث به وجود اومدن یه علامت تعجب بزرگ بالا سر هر مخاطبی میشه، گفته که تناسب اندام خیلی براش اولویت داره به همین خاطر توی پیاده روی خیلی حرفه ای هست و پیاده روی یکی از روتین های روزانه ی اون توی زندگی محسوب میشه.

نیک

از روتین های دیگه ای که این بازیگر برای جوون موندن پیش گرفته، خوردن صبحانه ی سالم هستش و به نظرش صبحانه اصلی ترین وعده هست که اگر سالم باشه به تناسب اندام کمک زیادی میکنه. لبنیات و میوه ها جایگاه خاصی توی برنامه ی غذایی این بازیگر دارن و به غیر از این مسائل، ایشون به سلامت روحی و روانیشون هم خیلی اهمیت میدن و به نظرشون خوش بینی نسبت به مسائل میتونه باعث بشه که از پس مشکلات خیلی راحت تر بر اومد و در نتیجه آرامش خودمون رو حفظ کنیم که همین حفظ آرامش رو یکی از مهم ترین دلایل جوون تر به نظر رسیدن خودش میدونه. فلور نظری در حال حاضر 54 سال داره.

نیکی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا مجرد هستند موفق باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی