|

مریم معصومی برای سیمبا مادری میکنه ولی برا بچه ی آدمیزاد خیر! دلیل باردار نشدنش جالبه

مریم معصومی یکی از بازیگر های سابق سینما بوده و در حال حاضر ترجیح داده که بازیگری رو رها کنه و بلاگری رو در پیش بگیره که خب موفق هم شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا بازیگرهای نازنینمون شدیدا رو آوردن به اینستاگرام و بلاگری، چرا که اصلا نون توی بلاگریه! فقط کافیه یه فیلم یا سریال بازی کنی بعد یه پیج اینستاگرام بزنی و یه ذره حاشیه و شیتان پیتان و بعلههههه کارت میگیره شدید، بعدش هم اصلا مهم نیست که دوباره بازیگری رو ادامه بدی یا نه! همین که شناخته شدی کافیه و الان میتونی به راحت ترین شکل ممکن درآمدزایی کنی، حتی مورد داشتیم طرف زنشو نشون نمیداد که یه وقت ندزدنش الان یه جوری از خانوم رونمایی کرده که اکسپلور اینستاگرام پر شده از آرایش های خلیجی و لباس های پرنسسی خانومش و ماشالا درامد هم انقد خوب شده که خودش هم پیوسته به خانم بچه ها و ادا اطوارای اینستایی!

بله، بله درسته صلاح خویش خسروان دانند و بس ولی اینجور تظاهرها و ریاکاری ها برای یه بازیگر که شناخته شده هستش خیلی بده، چون آدم باید با مخاطبش صادق باشه مثلا مثل همین خانوم مریم معصومی، اصلا صداقت موج میزنه خانوم خیلی قاطعانه اعلام کرد که بازیگری رو بوسیده، گذاشته کنار و اصلا هم دیگه قصدی برای ادامه دادن فعالیتش توی این زمینه نداره، از اون جالب تر مریم معصومی گفته که کاش از اول وارد این کار نمیشدم! خب حق هم داره چون خانوم چیزی از شاخ های اینستاگرامی که فقط با عکس های لاکچریشون معروف شدن، کم نداره و میتونست خیلی راحت از الان که معروف شده، شناخته بشه چون اگه یه سر به پیج مریم معصومی بزنید میبینید که خانوم چه عکسای لاکچری و غلیظی از خودش، تفریحاتش و البته سگ عزیزش سیمبا جان به اشتراک میذاره و الحق که یه پا بلاگر واقعی و شیکه! حالا مریم خانوم تازگیا توی پیجش یه استوری گذاشته و راجبه موضوعی اظهار نظر کرده که بازتاب های متفاوتی رو بین کاربرا داشته، که در ادامه بیشتر براتون توضیح خواهیم  داد.

مریم-معصومی-2

فتوای مریم معصومی برای باردار نشدن خانوم ها

خب این موضوع واضحه که خیلی از سلبریتی های ایرانی ترجیح میدن که مجرد بمونن و بعضی هاشون هم که ازدواج میکنن خیلی دیر بچه دار میشن و یا اصلا نمیشن مثل رضا عطاران که شاید باور کردنش سخت باشه که این کمدین معروف سینمای ایران بچه نداره! خیلی خب زندگیه اوناست و تصمیم شخصی اونا، ولی موضوع وقتی عجیب میشه که بعضی از بازیگرها افکار و نظرات خودشون رو جوری بیان میکنن که انگار شامل همه ی افراد جامعه میشه و به عنوان نماینده ی اون ها صحبت میکنن؛ مثلا همین خانم معصومی که تازگی ها شده نماینده ی بانوان ایرانی!

معصومی8

حالا داستان از چه قرار بوده؟ خانوم خانوما تازگی ها یه استوری گذاشت و اینجوری گفت: این که زنی توی ایران تصمیم میگیره بچه دارنشه، خودخواهی نیست این فداکاریه و حقیقتی که من سالهاست بهش ایمان دارم! خب خانم بازیگر با این استوری به نوعی میخواستن به شرایط اقتصادی و آینده ی جامعه اعتراض کنن ولی این موضوع به مزاق کاربرها خوش نیومد و خیلی سریع به این موضوع واکنش نشون دادن که بعضی از اون ها رو براتون میگیم.

((این که امثال شما بازیگرها دوس ندارید که بچه دار بشید به خودتون مربوطه ولی راجبه همه حرف نزنید لطفا! یعنی زنی که عاشق بچه بوده و توی ایران بچه دار شده، فداکار نیست و قصی القلبه؟ تو رو خدا یه ذره مطالعه کنید و طرز حرف زدن رو یاد بگیرید!

همه ی موجودات غریزه برای جفت شدن و بقای ژن دارن که از طریق زاد و ولد هست و انسان ها هم از این قضیه مستثنی نیستن پس لطفا سعی نکنید غریزه ی انسان ها رو نادیده بگیرید با زیر سوال بردنش خودتون رو روشن فکر و باکلاس جلوه بدید.

بزرگترین حس برای یه خانوم توی دنیا مادرشدن هست، اما متاسفانه امثال شما که برای سگ هاتون مادری میکنید، درک این موضوع سخته پس راجبه همه ی زن های ایرانی نظر ندید چون بعضی ها دوس دارن که مادر شدن رو تجربه کنن حتی توی شرایط ایران و اینا برای بچه هاشون هر کاری از دستشون بربیاد میکنن پس همه شون فداکارن))

نظر شما چیه؟

مریم+معصومی (1)

داستان مادری برای سگ چیه!

خب طبیعتا هر کسی که حیوون خونگی داره، ارتباط خاصی باهاش برقرار میکنه و روش خودش رو برای بیان کردن احساساتش نسبت به اون حیوون داره؛ حالا مریم خانوم معصومی هم یه حیوون خونگی دارن، سگی به اسم سیمبا. مریم شدیدا به سگش وابسته هست طوری که میتونید این وابستگی رو توی پست های اینستاگرامی اون ببینین که سیمبا خیلی جاها همراه مریم هستش، ولی موضوعی که با توجه به استوری اخیر مریم سر زبون ها افتاد این بود که مریم جان سیمبا رو بچه ی خودش میدونه و خودش رو هم مادر سیمبا جان!

حالا داستان فقط به همین جا ختم نمیشه سیمبا پدربزرگ هم داده، یعنی بابای مریم معصومی! کاربرا هم همونطور که براتون گفتیم داشتن حیوون خونگی مریم رو بهش یادآوری کردن و گفتن که بهتره برای سیمبا مادری کنه و بذاره بقیه هم به روش خودشون برای بچه هاشون مادری کنن و نسخه ای برای کسی نپیچه و از زبون تموم خانوم های ایرانی صحبت نکنه.

معصومی4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اذرگون ارسالی در

    یه عده از بازیگران وضعشون خوبه پس چرا بچه ندارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی