|

مریم معصومی و ورزش های خفن و لاکچریش که داد میزنه این بشر مالِ بالا بالاهاست!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر خوش استایل و جذاب مدتی هستش که از بازیگری کناره گیری کرده و ترجیح میده به عنوان بلاگر در اینستا فعالیتش رو ادامه بده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم معصومی ازون دسته از بازیگرهاست که بیشتر از بازیگری به بلاگری علاقه داره مثل شاهرخ استخری که با خانم بچه ها اینستا رو فتح کردند! این خانم خوشتیپ و لاکچری استایل ها، تفریحات و دورهمی های اعیونی اش رو با دوستاش توی صفحه ی اینستاگرامش به اشتراک میذاره. این خانم رو یه جورایی میشه بازیگر سابق سینمای ایران دونست چرا که با صراحت گفته که علاقه ای به ادامه ی فعالیت در این زمینه نداره در حالی که در ابتدا به خاطر علاقش به رشته ی بازیگری تغییر رشته داد بود تا تو این زمینه فعالیت کنه!

اگر پیج اینستاگرام مریم معصومی رو دیده باشید علاقه ی وافر ایشون رو به به استایل های جنجالی مشاهده میکنید، باید بگیم که مریم ازون دسته از ادم هاست که در انتخاب لباس و استایلش ریس میکنه و بسیار آدم تنوع طلبی هستش در زمینه یعنی هم قرتی میپوشه و هم خانومانه و هم اسپرت، چیزی که توی استایل این بازیگر خیلی به چشم میاد آرایش های غلیظش و توجه به خصوصش به خط چشم هست؛ این خانم با خط چشم های جذاب چنان چشم هاش رو قاب میگیره که میشه گفت خوشگل ترین اعضای صورتش چشم هاش هستن، درکل این خانم سیمای بسیار زیبا و شرقی داره که با عکسای پر جذبه و جنجالیش تو اینستا این زیبایی رو به رخ هم میکشه، با این اوصاف میشه این بازیگر سابق رو یک بلاگر دونست که فالوورهای زیادی هم داره به طوری که گاهی توی پیجش تبلیغ میکنه و کسب و کار خودش رو هم راه اندازی کرده که برند کفش زنانه ست.در ادامه با مریم معصومی و علایقش بیشتر آشناتون میکنیم.

مریم+معصومی

ورزش های خفن طوری مریم معصومی 

مریم معصومی پولدار زاده هست و از اول امکانات رفاهی داشته برای همین این خانم سانتال مانتال علاوه بر هزینه ی زیادی که برای لباس و قر و فر اینجوری صرف میکنه به سلامتیش هم اهمیت زیادی میده و دخترمون یه ورزشکار حرفه ای و کارکشته اس. خانم تو باشگاه یه دمبل های سنگینی میزنه که بیا و ببین و جالب تر این که از هر فرصتی استفاده میکنه که لحظات ورزشیش رو با فالوورهاش به اشتراک بذاره و اونا رو به ورزش کردن ترغیب کنه.

این خانم به شنا هم علاقه ی زیادی داره و شناگر ماهری هم هست، علاوه بر این ها مریم خانم برخلاف استایل دخترونه ای که داره به شدت عاشق موتور سواریه و یه پا حرفه ایه تو موتور سواری، حالا تازگی ها مریم بانو از خودش در حالی کوهنوردی عکس منتشر کرده که کاربرا از این حجم اکتیو بودن خانم شوکه شدن واقعا این دختر کوه انرژیه، حتی اگه واسه دیده شدن هم این کاره رو انجام میده باز هم نیاز به وقت و انرژیه زیادی داره، در ادامه عکسای کوهنوردی این بازیگر رو براتو میذاریم.

photo_2023-05-10_11-39-36

هر کی

خوشگل مامان!

مریم معصومی خودش رو یه مادر میدونه بدون این که ازدواج کرده باشه و بچه ای داشته باشه البته دلیل این اعتقادش داشتن حیوون خونگیه، سگی که اسمش سیمبا هستش و توی اکثر پست هاش سیمبا کوچولو رو نشون میده و از این که باباش، پدربزرگ سیمبا هست هم حرف میزنه که بعضی کاربرها ازین موضوع خوششون نمیاد و میگن چرا آدم باید خودش رو مادر یک سگ بدونه و این همه خودش رو پست کنه؟! ولی خب علاقه ی مریم انقد به سیمبا زیاده که حرف های از این قبیل به هیچ عنوان براش اهمیتی نداره.

هر کس

علایق ناپایدار مریم معصومی 

مریم در کودکی به خوانندگی علاقه داشته و مثل الانش لباس های عجیب غریب می پوشیده و ساعت ها جلوی آینه برای خودش برنامه اجرا میکرده این علاقه به قدری زیاد بوده که چندین بار صدمه های عجیبی در این راه دیده مثلا یه بار در حالی که تو عالم خودش داشته خوانندگی میکرده و رفته روی سن که چهارپایه پلاستیکی باشه، چهارپایه شکسته و مریم کوچول دستش شکسته و حتی چند وقتی هم تو بیمارستان بستری بوده.

مریم-معصومی

مریم در دورن کودکیش کلا آدم منزوی بوده و دوستای زیادی نداشته بعدش تو دوره ی نوجوانی به خاطره علاق ی شدسدی که به تئاتر داشت به این سمت کشیده شد، در حالی که اولش می ترسیده ولی اولین نمایشش که چلچلا بوده رو به خوبی انجام داده و الان هم در حال حاضر مریمی رو مشاهده می کنید که نه دیگه دلش میخواد بازیگر باشه و نه یک خواننده هستش! احتمالا مریم نقشه های دیگه ای برای زندگیش داشته باشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا وورزشکار و به حیوانات علاقه دارد وجذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • ثریا ارسالی در

    نه بابا بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا جذاب شیکپوش خوش استایل

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی