|

پاساژگردی "زن بهرام رادان" با استایل جزیره ای؛ به لطف ژل با دوستش مو نمیزنه!

mina mokhtari and bahram radan shayanews

مینا مختاری هسر بهرام رادان هستش که به واسطه ی این بازیگر به شهرت زیادی رسید و بین کاربرهای مجازی بسیار معروف شد و دنبال کننده پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دقت کردید که بازیگرهایی که چشم رنگی و بور هستن تویه سینمای ایران انگار که تافته ی جدا بافته ان؟! یعنی شانسی که چشم رنگی ها تویه سینمای ایران دارن رو به هیچ وجه ممکن نمیشه کتمانش کرد، اینجور افراد خیلی راحت تر پذیرفته میشن هم از طرف کارگردان و هم از طرف مخاطبا! خب این که چهره یکی از عوامل مهم تویه روند کاریه یه بازیگر هست، کاملا مشخصه اما یه بازیگر که استعداد خوبی نداره و صرفا به خاطره چهره اش هست که معروفه، مگه چقد میتونه روی بورس بمونه و کارش رو تویه این عرصه ادامه بده؟ مثلا مگه همین خانوم تینا آخوند تبار نبود که وقتنی اومد روی کار حسابی به خاطر چهره و استایلش مورد توجه قرار گرفت و بعد هم یه عده شروع کردن به مقایسه این خانوم با النازر شاکر دوست تا ببینن کدوم از چشم رنگیا تویه میدون زیبایی جلوتره! ولی چی شد؟ دقیقا چه فیلم فاخر و خوبی از خانوم آخوند تبار دیدیم در طول فعالیتش؟ هیچی! خب احتمالا تینا خانوم هم خودشون به این موضوع پی بردن که رفتن تا استعدادهاشون رو تویه زمینه های دیگه مثل بوکس تست کنن، پس با این حساب میشه گفت که زیبایی یه بازیگر شاید خیلی تویه روند پیشرفت اون و هموار شدن راهش اثربخش باشه و بهش کمک کنه ولی اصلا نمیتونه تضمین کننده ی موندگاریه اون تویه هنر باشه چرا که عامل استعداد خیلی مهم تر و جلوتره!

بهرام

حالا بگیم از یکی از چشم رنگی های جذاب سینمای ایران که نه تنها زیباست بلکه بسیار هم با استعداد تشریف داره و اون کسی نیست جز بهرام رادان، که در طول این سال ها ثابت کرده که میتونه از پس هر نقشی از کمدی تا جدی بربیاد و حسابی تویه دل مخاطبا جا باز کنه. خب با توجه به زیبایی بی حد و حصر بهرام رادان خیلی از طرفداراش منتظر بودن ببینن که ایشون با چه کسی ازدواج میکنه و وقتی پارسال خبر ازدواجش با یه مدل به اسم مینا مختاری که خب زیاد بین مردم شناخته شده نبود پخش شد، تا حدودی کاربرا شوکه شدن ولی بعد از پخش شدن این خبر که توسط خود بهرام رادان هم منتشر شد، پیج عروس خانوم یهو ترکید و فالووری بود که به صفحه اش سرازیر میشد و اینجوری بود که این خانوم زیر سایه ی شهرت همسرجان الان خیلی بین مجازی بازها معروف هست و دنبال کننده داره و تویه اینستاگرامش هم حسابی پرکاره که طبیعتا بعضی وقتا یه سری حواشی براش بابت این موضوع پیش میاد که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

بهرام14527

وقتی ایران مال رو زیر و رو میکنی

مینا خانوم مختاری حسابی اهل تفریح، سفر و خارج گردیه، که با یه نگاه به صفحه اش تویه اینستاگرام کاملا برای هر کسی مشخص میشه که خانوم کلا لوکس و لاکچرری میچرخه و میگرده و  نکته ی جالب تر ماجرا اینجاست که ایشون حتی تفریحات و استایلش داخل ایران هم یه جوریه که آدم اصلا باورش نمیشه که ایران باشه و هی با خودش میگه نه بابا اینجا ایران نیست مسلما باید خارج باشه! چون لوکیشن ها و طبیعتی که ایشون تویه ایران پیدا میکنه، خیلی خاص و خفنه و البته هم دوربین و عکسبرداری خوب هم تویه این موضوع دخیله. 

IMG_20230530_141321

حالا به تازگی مینا خانوم قصه ی ما یه استوری از خودش گذاشته داخل ایران مال و در حال پاساژگردی با دوستش که یه فروشگاه رو هم به مخاطباش معرفی میکنه جهت تبلیغ؛ اما نکته ای که در رابطه با این استوری وجود داره تیپ و استایل خانوم خانوماست که یه جوریه که انگار خانوم تویه یکی از جزایر خارجی تشریف دارن و جالبه که هیچ کدوم از لباس هایی که پوشیدن باهم سنخیتی نداره و البته مورد دیگه هم شباهت بسیار زیادی خانوم مختاری با دوستش هست که احتمالا به خاطر میکاپ های مشابه و ریزه کاری های زیبایی باشه.

عکس این پاساژگردی رو براتون گذاشتیم.

به2

به

به3

وقتی آقای همسر، خانوم رو زیادی تنها میذاره

همونطور که گفتیم عروس خانوم ما عاشق سفر کردن هست و یه جا آروم و قرار نداره حتی تا آفریقای جنوبی! ولی نکته ای که هست اینه که ایشون اکثر اوقات سفرها رو بدون حضرت یار و تنها میره، که خب این موضوع بعضی وقت ها یه سری شایعات رو درباره ی اون ها به وجود میاره و این سوال که پس بهرام رادان کجاست؟ از طرف دیگه اگر پیج رادان رو یه نگاهی بندازید متوجه میشید که عکس مشترکی با همسرش نداره و تقریبا همه ی پست هاش یا عکس از کارهاش هست و یا خودش به تنهایی، که این موضوع باعث به وجود اومدن شایعات طلاق این دونفر شده بود این اواخر که بهرام رادان با انتشار یه عکس از دوتاشون به مناسبت تبریک تولد زنش به این شایعه خاتمه داد.

IMG_20230530_141332

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی