|

این حجم زیبایی در کنار سادگی زیبا کرمعلی از خانوما دیده نشده؛ اینجوری شد مغرور دو عالم

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر مشهور و دوست داشتنیه ایرانی می باشد که همیشه چهره ای ساده و در عین حال ژیگول طور داره و اینبار با صافی فیسش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- زیبا کرمعلی هنرمندی نوظهوره که هنوز کارنامه کاریش با سوابق زیادی پر نشده و تنها خانوم بازیگر رو در دو فیلم دیدیم. اک جالبه که این چهره از دست بازیگرانی بود که درجا کارش رو با سینما شروع کرد و اصلا رنگ تلویزیون رو به خودش ندید! زیبا کرمعلی رو اولین با ر در فیلم "لاتاری" دیدیم و بعدتر هم با فیلم "دینامیت" که با نازنین بیاتی همبازی بود میخش رو کوبید و شد هنرمندی شناخته شده و دارای اسم ورسم خاص. زبیا کرمعلی از لحاظ چهره ای اصلا و ابدا نچرال نیست و اتفاقا بینیش رو داده دست جراح و به جاش یه بینی تراش خورده جذاب تحویل گرفته.

قبلنا بازیگرایی مثل الناز حبیبی و فریبا نادری و نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد و ... ابتدا بازیگر میشد و بعد میرفتن تو راه و رسم این حرکتا، اما حالا دختر خانومای جدیدمون به خوبی یاد گرفتن که چطور ابتدا ساخت و ساز لازمه رو انجام بدن و بعد بشن بازیگرررر! زیا کرمعلی مِن جمله همین هنرمندان می باشد و حالا می بینیم که این چهره نیز فیسی سینما پسندانه داره چرا که به قول افسانه پاکرو سینمای ما جدیدا فقط دخترای خوشگل و عملی رو قبول میکنه؟! اما از این ها که بگذریم در عوض زیبا بانو این مدلیه که چندان اهل ظواهر عجیب غریب نیست و سعی بر این داره تا هم ترند روز رو داشته باشه و هم سادگی از صورتش میباره! در ادامه نمونه ای بارز از مورار گفته شده رو مشاهده می کنید که صافی و سادگی چهره این بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

zibakaramali_292943333_1248876615905438_7609740292713961126_n (1)

مثلا تو تصویر بالایی دیدین؟ رنگ مو تیره و مشکی، فیس با کمترین آرایش و در عین حال با مدل مویی ساده و ترجیحا تکراری که خب نشون میده زیبا کرمعلی علاقمنده تا این مدلی دیده بشه و از اطوار های عجیب این دوره زمونه خیلی استقبالی نداره. مثلا خانوم بهاره رهنما رو دیدین؟ هر دم به شکلی جدید در میاد و در حالی که ههمه جور کاریم تو فیس و لباسش انجام داده، باز انگاری از خودش راضی نیست و هر دو روز یکبار با ظواهری نو دیدیه میشه که این چندان به چشم کاربر خوش نیاد!

استایل و امضای شخصی که زیبا کرمعلی در آیتمای تیپش داره!

زیبا کرمعلی مِن جمله هنرمدانی می باشد که ست بازی زیادی داره و کلا براش خیلی خیلی مهمه که استایلش ست شده باشه و با فکر قبلی لباسش رو برای مراسمات انتخاب میکنه. خب میدونید؟ واقعیت رو هم در نظر بگیریم واقعا مهمه که یک بازیگر چه آقا و چه خانوم چه سبکی لباس بپوشن!

چیکار کنن که زیباتر دیده بشن و یا حاشیه دار تر! به همین سبب می بینیم که این روزا بانوان به خصوص ، خیلی رو این موضوع فوکوس دارن که خب برخی به مانند سارا بهرامی درجه یک عمل میکنن و برخی هم به مانند خانوم بهاره رهنما جنجالی!

زیبا+کرمعلی (1)

غرور زیبا کرمعلی که ازش پایین بیا هم نیست!

اما از انتقاداتی که هست اینه که زیبا کرمعلی تازگیا کار جدیدی نداره و با همون سابقه کاری قبلیش در حال پز داده و جالب اینجاس که زیبا خانوم بعد از دینامیت خیلیم مغرور شده در حدی که مدتی پیش ویدیوی ازش منتشر شد و زیبا کرمعلی در جالب که وارد میشه و خانوم عکاس با ذوق و شوق میره سمت برای دست دادن و صحبت، اما زیبا کرمعلی خیلی بی تفاوت گذر میکنه و اگه نگاهی هم به فیس خانوم عکاس بی اندازید متوجه واکنشش میشین که ناراحت میشه که خب باید گفت چندان جالب نیستن یک بازیگر اینچنین خیلی زود خودش رو بالا ببره و به مردم عادی کم توجهی داشته باشه.

بیوگرافی زیبا خانوم کرمعلی 

زیبا کرمعلی متولد 14 آذر 1375 در کرج ، بازیگر و کارگردان فیلم کوتاه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد که از 20 سالگی وارد سینما شد و با فیلم «لانتوری» توانست خود را اثبات کند.

Ziba-Karamali-3

زیبا کرمعلی شاید هنوز در بازیگری اونقدرا شر وشیطون و مووووفق نبوده باشه و مثلا همانند خانوم نازنین بیاتی اسم و رسم شاخی نداشته باشه اما در عوض خانوم خانوما در دبیرستان شهید ثانی کرج درس خونده و با معدل 19/95 دیپلم گرفت اما برای پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و در هنرستان رشته هنر رو ادامه داد و در این رشته نیز معدل 19/76 کسب کرده!

حالا همه اینا به کنار زیبا کرمعلی از رتبه های تک رقمی کنکور بوده و با رتبه 8 در رشته هنر نشون داده میتونه تو هر موضوعی بهترین باشه!

زیبا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی