|

مامان "زیبا کرمعلی" از خودش زیبا کرمعلی تره؛ یه طاقه پارچه برمیداره میپوشه!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری می باشد که ابتدا از خانومای کم وزن بود و حالا می بینیم با افزایش شهرت ورزنشم هی داره میره بالا و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- زیبا کرمعلی از بازیگرای جذاب ایرانیه که تا به حال حتی نوک انگشتش هم به تلویزیون برخورد نکرده چه برسه به بازیگری! شاید براتون یکم گُنگ به نظر بیاد اما بهتره بگیم که زیبا کرمعلی از دسته بازیگرانی می باشد که به مانند خانوم ترانه علیدوستی کارش رو شروع کرد و پیش رفت. البته که مثلا نازنین بیاتی هم چنین بود که خب باید فهمید این چهره ها دقیقا چه چیز برتری دارن و یا شاید هم خونشون رنگین تره که بازیگری رو از سینما شروع کرد و تو همون سینما و نمایش خانگی هم ادامه دادن بدون اینکه حتی یک سکانس تو جعبه جادویی بازی کنن! زیبا کرمعلی اولین بار با بازی در فلیم "لاتاری" بود که دیده شد و دیدیم بازیگری نوپا و چهره ای دیده نشده وارد این عرصه شد.

اما بعد تر "دینامیت" بود که خانوم بازیگر رو به اوج شهرتش رسوند. شانس  زیبا خانوم دینامیت یکی از پولسازترین فیلم های سال گذشته شد و حسابی ترکوند و جیب عواملش رو پر کرد. زیبا کرمعلی از اون پس در مراسمات بسیاری دیده شد و هی مشهور و مشهور تر شد. خانوم بازیگر در حالی که با استایل های مختلف دیده شد، در یکی از ظواهری که داشت با افزابیش وزن باورنکردنی اومد و همرو متعجب کرد. زیبا کرمعلی که تو لاتاری خیلی لاغر اندام بود در این مراسم حسابی چاق شد و کلی حرف و حدیث برای خود خرید.

164824

وقتی چاقی زیبا کرمعلی میره رو مخ فالووراش!

البته که میدونید شما هر جوری هم که باشید، باز مردم پشت سرتون حخرف میزنن و این در حالیه که قطعا خودشون هم کم و کاستی هایی دارند. در بین بازیگران هم چه آقا و چه خانموم، همه و همه تغییر وزن رو داشتن اما خب برخی به مانند بهاره رهنما خب شاید خیلی وزن بالایی داشتن و لاغر شدنشون مورد توجه قرار گرفته و برخی هم مثل زیبا کرمعلی لاغر بودن و چاق شدنشون اینجوری شده!

ziba-karamali-2

استایل های هنرمندانه و ست زدنای عجیب زیبا کرمعلی که خیلی روشون حساسه!

زیبا کرمعلی مِن جمله هنرمدانی می باشد که ست بازی زیادی داره و کلا براش خیلی خیلی مهمه که استایلش ست شده باشه و با فکر قبلی لباسش رو برای مراسمات انتخاب میکنه. خب میدونید؟ واقعیت رو هم در نظر بگیریم واقعا مهمه که یک بازیگر چه آقا و چه خانوم چه سبکی لباس بپوشن!

چیکار کنن که زیباتر دیده بشن و یا حاشیه دار تر! به همین سبب می بینیم که این روزا بانوان به خصوص ، خیلی رو این موضوع فوکوس دارن که خب برخی به مانند سارا بهرامی درجه یک عمل میکنن و برخی هم به مانند خانوم بهاره رهنما جنجالی!

171693

unknown_292957646_1232578534173870_3133055451432265039_n

Untitled

زیبا کرمعلی خودش حاشیه ساز نشد، اما اماااان از مادرش!

اما بعضی از بازیگرا هستند که خودشون به تنهایی حاشیه خاصی ندارن و گاهی با اونچه که اطرافیانشون دارن مورد توجه قرار می گیرن. مثلا زیبا کرمعلی یه مامان داره که اصلا زشته بگیم مامانشه از بس که همسن دخترشه! البته که زیبا بانو تنها نیست و مثلا اله حضاری هم شدیدا این مدلیه و مادرش انگاری آبجی کوچیکشه! 

جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدربی بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید:

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled

بیوگرافی جالب زیبا کرمعلی 

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است. در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند. محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش

  • تقی ارسالی در

    زیبا

  • Khorshid ارسالی در

    واییییی از خود زیبا کرمعلی هم جوونترو خوشگل تره

  • ناشنآ ارسالی در

    هعی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها