|

جولون "زیبا کرمعلی" با شیک ترین مانتو ایرانی؛ چهره خانوم یه ساخت و ساز جدیده!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر خوش فیس ایرانیه که هیچگاه برای غیر عرف بودن لباسش تذکری ندیده و اینبار نیز با یه مانتوی ایرانی نگاه همرو به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گاهی یکسری از بایگران هستند که خب بخت باهاشون بسیار یاره و از همین سینما کارشون رو شروع میکنن و مجبور نیستن ابتدا بیان تلویزیون و کلی سریال از نقش کم تا زیاد بازی کنن تا بلکه دیده بشن. مثلا زیبا کرمعلی بازیگریه که اولین کارش فیلم "لاتاری" بود و گرچه که خیلی زود نقشش میمیره و از کارحذف میشه اما همین تایم براش بس بود تا مخاطب ببیینه چهره ای جوان و جدید وارد این عرصه شگفت انگیز شده. چهره ای که شباهت زیادی هم به نازنین بیاتی داره و اصلا ابتدا اشتباهش بگیره که ایشون بدل نازنینه یا نه! زیبا کرمعلی هیچگاه رنگ تلویزیون رو هم ندید و با قرار گرفتن در کنار بازیگرانی خفن به مانند هادی حجازی فر و جواد عزتی و ساعد سهیلی و ... تونست خیلی زود دیده بشه.

اما زیبا خانوم دلیل شهرتش موردی دیگر هم هست و اون اینه که زیبا کرمعلی در سال 1400 تو فیلم "دینامیت" ایفای نقش کرد و اینبار واقعا کنار نازنین بیاتی دیده شد به خاطر همون شباهته، به همین علت خانوم بازیگر رو دیدیم در حالی که تعداد سوابقش زیاد نشده اما هوادارای زیادی رو جذب خودش کرد و حسابی تو مراسمات مختلف سینمایی دیده شد. زیبا بانو حالا هم ظاهر و هم باطنش زیر ذره بین رفته و مدتی پیش خانوم خانوما رو دیدیم در حالی که تو یکی از مراسمات حضور داشت با مانتویی ایرانی و جذاب حسابی نگاه همرو به خود جلب کرد! اصولا زیبا عادت داره به خاص پوشی که در ادامه بیشتر باهاش آشنا خواهیم شد.

zibakaramali_262503490_326729665632773_2723885292054179330_n

زیبایی استایل زیبا کرمعلی وقتی نامتعارف هم نیست اما جلب توجه داره!

زیبا کرمعلی تا به حال در مراسمات سینمایی بسیاری دعوت شده و حضور پیدا کرده. خانوم خانوما در حالی که خوووب بلده چه مدلی استایل بزنه تا هم خوشتیپ باشه و هم از ناهنجاری ها به دور، اصولا سبک خاص خودش رو داره و تو همون خطم حرکت میکنه. حالا چرا رو این موضوع تاکید داریم؟

چون برخی هستند به مانند بهاره رهنما که چندان به استایل و سبک اعتقادی ندارن و بیشتر علاقمندن تا ببینن چجوری و از کدوم راه بیشتر بولد میشن! زیبا کرمعلی اما این چنین نیست و خانوم بازیگر جوان ما به خوبی در فضاهای مختلف میدرخشه چرا چون بعد از استعداد، این استایل و شخصیت فرده که مشهورش میکنه. البته با عناوین مختلف!

ziba karamali_5

زیبا+کرمعلی

زیبا کرمعلی کم آرایش اما مطمئن!

خب همونطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید زیبا کرمعلی اهل آرایش های غلیظ نیست و خب از اونجایی که عمل زیبایی داشته و پوست صاف و شفافی هم داره احتمالا به همین دلیل نیازی نمی بینه بخواد کیلو کیلو همانند خانومها لیندا کیانی و بهاره رهنما بتن ریزی کنه رو صورتش!

rominaparto_1662564524

زیبا کرمعلی تو تست خوشگلی رد شد که رفت چهرشو کوبید و ساخت؟!

زیبا کرمعلی درست مثل خیلی از هم صنفاش رفته صورتش رو کوبیده و دوباره از نو ساخته. اولین مرحله برای اومدن به سینما میدونین که استعداد نیست و شما باید اولللل بینی خود را عمل کنید و بعد هم اگه جا داشت خود را شبیه به بازیگری خفن در سینما بسازید! اینجوری گیراییش بیشتره!!

چنین اتفاقی برای خانوم شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال شبکه خانگی جزیره هم افتاده بود که چهره وی شبیه به سحر قریشی بود و باز هم در نگاه اول مخاطب او را بدل قریشی خطاب نمود. اما واقعا چرا خانومای این دوره زمونه اول میرن میسازن بعد میان تا استعداد و تواناییشون سنجیده بشه؟

زیبا کرمعلی نیز چنین است اما از نکات جالب خانوم بازیگر اینه که انگاری اصلا نقشای خشن و منفی بهش نمیاد و همش تو فیلم منتظری تا یه جا مثبت شه! زیبا کرمعلی دارای فِیسی ساده و بی غل و غش هستش که باعث میشه هربار کاراکتری مثبت بهش بدن.

karamali-ziba-photokade-com-2

بیوگرافی جالب زیبا کرمعلی، خانوم فرار مغزها نشن!

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است.

در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

unknown_275032327_128616033028912_905717062923812321_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل و ژستها خوبی دارد ونقش وفیلم خوب بازی میکند مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی