|

"زیبا کرمعلی" راستی راستی خودشو شبیه نازنین کرد؛ هوشمندی آقای کارگردان بردتش به اوج!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر جذاب ایرانیه که همیشه به دلیل شباهتش به نازنین بیاتی سوژه شده و اینبار نیز به همین علت مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- زیبا کرمعلی از بازیگرای خوش فیس و دوست داشتنی در این در عرصه شگفت انگیز می باشد که تو دهه نود اومد و دیده شد و شهرت یافت. خب برخی از بازیگرا هستند که با تلویزیون میان و میشن بولد، برخی هم با راهشون رو اینطور انتخاب میکنن که یه ریزه خودشون رو در این جعبه جادویی نشون بدن و بعد با سرعت برن سینما و برخی دیگر هم هستند به مانند زیبا کرمعلی که فرشته خوشبختی رو شونشون میشینه و از همون اول سینما دری بهشتی به روشون باز میکنه. زیبا کرمعلی حالا چهره ای شهرت یافته است که هوادارای بسیاری داره.

حالا چرا گفتیم درهای بهشتی؟ چون قطعا سینما آخرین مرحله جذابیه که یک بازیگر میتونه در  کشور خودش بهش برسه و درش بازی داشته باشه، البته با درآمدی بسیار بالا. زیبا بانو ابتدا "لاتاری" رو بازی کرد و بعد هم با "دینامیت" حسابی خوب درخشید.

ضضضضض

زیبا کرمعلی اومد که بشه بدل نازنین بیاتی؟

اما زیبا کرمعلی مِن جمله هنرمندانی می باشد که در ابتدای ورودش خیلیا فکر کردن یه بدل جَوونتر از نازنین بیاتی هستش که با چهره عمل کردش میخواد بیاد و از شهرت نازی خانوم استفاده کنه.

اما در واقع باید گفت زیبا کرمعلی فیس خودش رو داره و این یک شباهت بیش نیست و جالبه که دیگه حالا هم چشم مخاطب به زیبا کرمعلی عادت کرده و حالا در جایگاه خودش می بینتش، نه بدل نازنین بیاتی!

بازیگران-شبیه-بهم-2

حرکت هوشمندانه آقای کارگردان واسه این دو خواهر!

درسته که زیبا کرمعلی اصلا و ابدا چهره طبیعی نداره و عمل های زیبایی داشته، اما خب همین چهره باعث شده تا حتی کارگردانان هم از موضوع استفاه ای جالب داشته باشن و مثلا کارگردان فیلم دینامیت این دو چهره رو در جایگاه خواهر انتخاب کنه و حسابیم فیلمش بترکونه.

Untitled

زیبا کرمعلی عمل کرده ولی بازم سوسول نشد!

خب برخی هستند به مانند رویا نونهالی که بیشتر تو نقشای منفی دیده میشن که البته برمیگرده به چهره ای که داره و چندان مثبت طور نیست! برخی هم هستند مثل فریبا نادری که هم منفی میتونن به خوبی مثل "ستایش" بازی کنن و هم مثبت مثل "از سرنوشت" و از طرفی هم یکسری از بازیگران مثل زیبا خانوم کرمعلی که کلااا مثبت طر دیده میشن حتی اگه قرتی مثل تو "دینامیت" باشه!

 از نکات جالب خانوم بازیگر اینه که انگاری اصلا نقشای خشن و منفی بهش نمیاد و همش تو فیلم منتظری تا یه جا مثبت شه! زیبا کرمعلی دارای فِیسی ساده و بی غل و غش هستش که باعث میشه هربار کاراکتری مثبت بهش بدن.

ac-image-1s1669614105eI

مادر که زشته، ایشون انگاری خواهرررشه!

از دیگر موارد جذابی که در مورد زیبا کرمعلی وجود داره اینه که خانوم بازیگر مامان جانی جَووون و جذاب داره که انگاری خواهرشه و فوق فوقش دوسال ازش بزرگتره!

جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدربی بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید:

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled (5)

بیوگرافی زیبا خانوم کرمعلی 

زیبا کرمعلی متولد 14 آذر 1375 در کرج ، بازیگر و کارگردان فیلم کوتاه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد که از 20 سالگی وارد سینما شد و با فیلم «لانتوری» توانست خود را اثبات کند.

از 12 سالگی نویسندگی!

علاقمند شدن من به سینما به 12 سالگی ام باز می گردد ، در آن سن من بصورت جدی شروع به نگار برای نشریه مدرسه کردم و داستان کوتاه و بلند می نوشتم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ستاره ارسالی در

    بله دقیقا کارگردانها اینارو به اوج می‌رسونن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی