|

زن سپهر حیدری با تیپای گل منگلیش شده بمب اینستا؛ واسه فالووراش پلنگ صورتی شد!

زنِ سپهر حیدری، آرام جوینده از بلاگرای فعال و پرحاشیه اینستاست که به مناسبت تولدش یه هدیه خفن از سپهر گرفت و فضای مجازی رو ترکوند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنان سابق پرسپولیسه که اخیرا خانومش از خودش جلو زده و داره اینستا رو با ترفندای مختلف حساااابی میترکونه. سپهر حیدری که مدت طولانی میشه از ایران رفته و فعلا تو دبی زندگی میکنه و همراه همسرش "آرام جوینده" که از بلاگرای محبوب اینستاس دارن تو فضای مجازی میتازونن و خانومش هم هر روز داره با هزار تا محصول آرایشی استوریای جورواجور میذاره. البته سپهر حیدری دو فرزند پسر به نام های آروکو و دیاکو داره که گاهی هم از اونا عکسایی منتشر میکنن.

آرام جوینده هم مثل هر بلاگر دیگه ای دوست داره هر طور شده خودش رو دم چشم بیاره و طرفدارای بیشتری جمع کنه. از اونجایی که خانوم حسابی مایه دار تشریف دارن، دستشون واسه خرج کردن تو این زمینه خیلی بازه و اغلب هم با استایلای متفاوت سعی میکنه چشم کاربرای فضای مجازی رو به سمت خودش بچرخونه.

آرام خانوم اخیرا یه عکس با استایل گل مَنگلی منتشر کرد که یه جورایی با محیط اطرافش ست زده بود. به قول کاربرا ما همه جور ست زدنی رو دیده بودیم، غیر از اینکه بیان با طبیعت پشت سرشون لباس ست بپوشن که به لطف آرام جوینده این رو هم دیدیم. زنِ سپهر حیدری تو این عکس مثل همیشه میکاپ کرده و اینقد لباسش پر گله که صورتش توش محو شده و شاید هم به همین خاطر از میکاپای آنچنایش چشم پوشیده!

سپهر+حیدری

انگشتری که عین بمب اینستا رو ترکوند!

آرام جوینده هم مثل بسیاری از همسران فوتبالیستا سعی داره یه جورایی سری تو سرا دربیاره و اینطور که از فضای مجازی برمیاد خانوم یکمم کل کل با همسر مهدی قائدی داره که البته آرام خانوم خیلی از این بلاگرای تازه پرکارتر و با سابقه تره. آرام جوینده به تازگی تولدش بود و از اونجایی که او و شوهرش دوست دارن از هر لحاظ بالاتر از بقیه باشن، سپهر خان رفت یه انگشتر برلیان خیییلی جذاب واسه خانومش گرفت و چشم حسوداش رو از جا درآورد!

چشم و هم چشمی زنِ سپهر حیدری با بلاگرا!

آرام جوینده که علاقه زیادی به جو دادن تو اینستا و رسیدن به شهرت بیشتر از این طریق داره، به بهونه های مختلف از خودش و سپهر خان عکس میذاره و با ژستای خیلی خشک و عجیبشون میخواد عشقشون رو به رخ بقیه بکشه. این اوضاع از زمانی که تعداد خانومای بلاگر فوتبالیستا داره روز به روز بیشتر میشه و رقبای خانوم جوینده هم به طبع بیشتر از قبل شدن، تبدیل به یه جور چشم و هم چشمی شده. به طوری که همشون مدام میخوان به هم ثابت کنن خوشبخت تر از بقیه هستن!

aram.jouyandeh_1648469679

مهدی+قایدی

استایلای رنگ و لعاب دارِ آرام جوینده!

یکی از خصوصیات عجیب غریب آرام جوینده استایلای رنگی پنگیش تو اینستاس که وقتی دارین تو پیجش میگردین نزدیک به 700 رنگ از جلو چشمتون میگذره. از دید کاربرا خانوم جوینده دیگه واقعا داره با این حجم مایه داریش حسابی میترکونه و اگه یکم دیگه بگذره کل بلاگرا باید کار و کاسبیشون رو تخته کنن.

زنِ سپهر حیدری هم به بهونه های مختلف عادت داره تبلیغات متنوع و خیلی زیادی رو تو پیجش انجام بده و بعضی اوقات هم واسه تبلیغاتش از ویدیوهای جنجالی و جینگول استفاده میکنه که نشون میده تو هر زمینه دستی بر آتش داره.

aram.jouyandeh_1655108616

وقتی زنِ سپهر حیدری هم ورزشکار میشه!

آرام جوینده بیشتر در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول تبلیغاته و گاه و بیگاه ویدیوهای مختلفی از میکاپاش میذاره که مشخصه روزهای زیادی پاش وقت گذاشته. اما خانوم بلاگر از استایل خیلی خوبی هم برخورداره که تو عکسایی که با شوهر گرامیش میذاره کاملا به چشم میخوره.

جالبه بدونین سپهر حیدری و زنش واقعا عجیب غریبن و با وجود اینکه مدام دارن از گشت و گذارا و مهمونیاشون عکس میذارن، اما به سلامتی بدن و هیکلشون هم اهمیت میدن. سپهر حیدری که مشغول گردوندنِ باشگاهش تو اماراته و خانومش هم حسابی تو باشگاه های ورزشی تلاش میکنه یه وقت هیکلش از فرم نیفته و بعضی اوقات هم واسه سر زدن به باشگاه سپهر حیدری باهاش میره و خلاصه هر جوری شده میخواد ثابت کنه عین زبل خان همه جا حضور داره.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معصوم ارسالی در

    مهنازافشارچرااینهمه اعتماد.ب نفس داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها