|

وقتی زنِ سپهر حیدری سرسره بادیُ قرق کرده و شیطونی میکنه؛ مرزای سانسورو جابجا کرررد!

aram jouyandeh shayanewd

آرام جوینده جزو بلاگرایی که کم کم داره کارش رونق می گیره و فالوور زیاد می کنه خانوم برای زیاد کردن دنبال کننده هاش یه سری راز و رمز خاص داره

لینک کوتاه کپی شد
1

آرام جوینده حالا این روزها داره از همسرش سپهر خان حیدری معروف و معروف تر میشه و کم کم باید ایشون رو در زمره بلاگرای اینستاگرام به حساب آورد. آرام خانوم راه و رسم بلاگری رو خوب بلده و تو این مسیر از زیبایی و جذابیت ظاهری و شهرت همسرش نهایت بهره رو برده و تونست تو اینستاگرام فالوور بزار رو فالوور و به جز تبلیغ یه آنلاین شاپ پر سود هم راه بندازه.

به گزارش «شایانیوز» سپهر خان حیدری به همراه آرام خانوم دو سه سالی میشه که حسابی تو فضای مجازی گرد و خاک به پا کردن و با انتشار تصاویر نامتعارف از خانوم و لاکچری بازیایی که وقت و بی وقت دارن تو چشم ملت میکنن، مشهور شدن و حالا خانوم خانوما پیجی بزرگ با نزدیک به 400 هزار فالوور داره که روزانه استوری های زیااادی میذاره و تمام کمال از زندگی مرفهشون منتشر میکنه.

آرام خانوم تو پیجش تصاویر و ویدیوهایی نه چندان ساده از خودش میذاره و گهکاهی هم میزنه تو کار استوری گذاشتن از بچهاش که هر دو کوچولو و نمکی هستند! تو تازه ترین مورد خانوم خانوما با دو تا پسرش رفتن شهر بازی و آرام از سرسره سواری خودش و پسرش استوری گذاشت و خواست اینجوری هم خودش رو به عنوان یه مامی مهربون معرفی کنه و هم پسراش رو بیاره تو دید!

ناگفته نمونه دیاکو 41 هزار دنبال کننده داره و آروکو 14 ماهه 31 هزارتا!!

تلاش ستودنی زن سپهر حیدری واسه حفظ حجابش!

آرام جوینده خوب مدتی که تو امارات زندگی می کنه و طبق گفته خودش بین تهران و دبی در رفت و آمد هستن. آرام تو عکس هایی که تو پیجش منتشر می کنه همیشه سعی کرده تا بخشی از موهاش رو هم که شده با کلاه یا باندا بپوشونه تا اینجوری هم به نوعی حفظ حجاب کرده باشه و هم جذابیت ظاهری ش باعث بشه که فالوور جذ کنده.

aram.jouyandeh

حالا اما آرام برای حفظ حجابش یه پُلِتیک جدید زده و با افکت و ایموجی های اینستاگرامی سعی کرده که موهاش رو پنهون کنه البته نه همش رو!

وقتی سپهر حیدری و زنش همدیگر رو سورپرایز می کنند اونم الکی!

سپهر خان و آرام خانوم از دیگر عادت هایی که دارند اینه که معمولا برای مناسبت های مختلف همو مثلااا سورپرایز میکنن و حسابی میترکونن. البته که ان رفتار تنها مختص این زوج نیست و علیرضا نیکبخت و مهدی قائدی هم با همسراشون به شدت این چنین هستند جوری که انگار باهم مسابقه گذاشتن کی خفن تره!

سپهر خان هم برای تولد خانومش کلی برنامه چید و یه جشن درست و حسابی گرفت و البته آرام هم بلاگری نیست که قدر این موقعیت رو ندونه بزار عکس تولد لاکچریش هدر بره. پس هرطور شده با سانسور و کلی کارای دیگه قسمت های بی پوشش بدنش رو پوشوند و عکس رو این شکلی منتشر کرد!

Untitled

البته که آرام جوینده قبل از اینکه بره و الکی مثلا سورپرایز شه ابتدا به خودش کل رسید و ناخناشم ترمیم کرد! سپهر خان و همسرشون میگن سورپرایز بوده ما هم باور میکنیم که از قبل برنامه ریزی شده نبوده!!

اگه گفتید زن سپهر حیدری این روزا تو چه فکریه؟

آرام خانوم بلاگر که چند مدتی میشه آنلاین شاپ ش بالا گرفته و تونسته محصولاتش رو بفروشه با این حال همش در حال تبلیغات و استوری های مورچه ای و توضیحات هستند اما توضیح چی؟ آرام خانوم انگاری تنها به یک حوزه در فروش محصول اکتفا نکرده اند و چند پیج باز کرده اند که یکی فروش محصولات ارایشی بود، دیگری لباس نوزاد و کودک و بعدی هم فنجون و ظروف!

حالا چه نیازی به اینهمه تبلیغ و آنلاین شاپ و توضیح آرام خانوم هست بماند. اما اونچه که تو این تبلیغ مورد توجه قرار گرفته فنجون های دست آرام نیست بلکه چهره خاص خانوم بلاگرِ که باعث شده برخی قربون صدقه خوشگلیش برن و برخی هم انگاری طلب دارن و دائما در حال تمسخر چهره ایشون باشن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها