|

کاسبی پُرپول سپهر و زنش تو دبی؛ اینور جذب کرد اونور داره پارو میکنه!

آرام جوینده و سپهر حیدری حالا در دبی کسب و کارهای جدیدی شروع کردند که خیلی با سوابق و تخصصشان مرتبط نیست.

لینک کوتاه کپی شد
1

سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس که چند سالی است به همراه همسر خود آرام جوینده به امارات مهاجرت کرده و در این کشور مدرسه فوتبال افتتاح کرده بیزینسی جدید شروع کرده است.

به گزارش «شایانیوز» سپهر حیدری در امارات یک موسسه مهاجرتی باز کرده که کارهای اقامت و مهاجرت به دبی را انجام می دهد. سپهر برای تبلیغ کسب و کار جدیدش از همسرش خوشگل و پرطرفدارش هم کمک گرفته و در اینستاگرام آرام کلی پست و استوری تبلیغاتی منتشر کرد.

البته باتوجه به اینکه سپهر و همسرش هیچ تخصصی در زمینه مهاجرت و موسسه اقامتی ندارد و در این حوزه هم شرکت های مهم و بزرگی وجود دارند بعید به نظر می رسد که این زوج جذاب بتوانند در کسب و کار تازه خود موفق باشد. سپهر و آرام قبلاً هم زمانی که در ایران بودند تجربه کسب و کارهای ناموفق را داشتند.

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند.


حضور بهنوش بختیاری در سالن زیبایی آرام جوینده

بعد از اینکه آرام جوینده و همسرش از ایران به دبی مهاجرت کردند آرام به شدت در اینستاگرام فعال شد و هر روز تصاویری از زندگی لوکس خود و همسرش به اشتراک می گذارد و حالا که توانست با این لاکچری بازی ها تعداد فالوورهایش را زیاد کنند از کسب و کارهای تازه خود و همسرش رونمایی کرد.

آرام خانوم در دبی یک آنلاین شاپ افتتحاح کرد و حالا همسرش هم یک موسسه مهاجرتی باز کرد.

آرام و همسرش مهمانان ایرانی گلوب ساکر!

در آخرین روزهای سال 2021 مراسم گلوب ساکر در اماران برگزار شد و سپهر به همراه همسرش جزو مدعوین این مراسم بودند. بعد از این مراسم عکس هایی از آرام خانوم منتشر شد که با واکنش هایی مواجه شد.

آرام خانوم در این مراسم روسری به سر نداشت و عکس های هم که با برخی بزرگان دنیای فوتبال گرفت خیلی بهم چسبیده و نزدیک بود. در ادامه تصویر آرام جوینده در کنار روبرتو مانچینی را مشاهده می کنید.

soozhe_mag_1640689409

 چهره پر از آرایش و فیلتر آرام در کنار سادگی مانچو بسیار جلب توجه می کند. کاربران فضای مجازی هم به عملی بودن زن سپهر حیدری انتقاد کردند با هم برخی از این واکنش ها را مرور می کنیم.

-خوب که چی...ارام جوینده چه ربطی به سرمربی داره...خودنمایی ونمایش دادنشون تمامی نداره.....

- من خیال کردم جفتشون مجسمه هستند

-کم ازش یاد میگرفتی ماسک میزدی

-اصلانه آرایشش نه لباسش نه موهاش بااون تاج مسخرش مناسب همچین مراسم رسمی نیست.

در اینکه آرام زن زیبایی شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام در باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

family-of-sepehr-heidaris-wife

family-of-sepehr-heidaris-wife-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها