|

زیبایی بی امان "پردیس پورعابدینی" بعد از کلی نبودن؛ مواجهه خانوم با هزار هزار هواخواهش!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده است که هر چند وقت یکبار عکسی از خود رو میکند و اینبار نیز خانوم بازیگر با تغییر چهره ای ریز دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- پردیس پورعابدینی بازیگر محبوب و مشهوریه که البته کارنامه کاری پری نداره! شاید هم بهتره بگیم تو کارنامش فقط یک سابقه ثبت شده و این چندان خوب نیست! پردیس پورعابدینی رو اولین بار در سریال شبکه خانگی "آقازاده" دیدیم که نقش راضیه و بعد هم مانلی رو ایفا کرد. خانوم خانوما برای این کاراکتر انتخابی درست بود اما بعد تر چی؟ پردیس پورعابدینی در این کار هم سن و سال بالایی نداشت و از اونجایی که سعی کرده تا گزیده کار باشه، بیش از اندازه خونه نشین شد! پردیس پورعابدینی از هنرمندان صاحب هنر است که توانایی خوبی در این زمینه داره و میتونه اگه بخواد موفق بشه!

اما نکته اینجاتس که برخی هستند به مانند پردیس بانو و یا خیلی از چهره های دیگه، که بخت باهاشون یار میشه و تو همون اولین کارشون میشن نقش اول! تازه اونم چی؟ در فیلم و یا سریالی درجه یکم با بازیگرانی عالی! این ها به کنار اینکه یک چهره برای اولین بار که میره جلو دوربین، اون دوربین مربوط به سینما و یا نمایش خانگی باشه این نیز از خوش شانسی هایی هستش که نثار هر کسی نمیشه و عموما بازیگرا از تلویزیون شروع میکنن تا کم کم برسن به اون بال مالاها. پردیس پورعابدینی به دختر دهه هفتادیه که تو دهه دوم این دهه متولد شده و حالا با تصاویر مختلفی که از خود به اشتراک میذاره مورد توجه قرار میگیره. در ادامه جدید ترین عکسی که از وی منتشر شد رو مشاهده می کنید که چهره ای متفاوت از خود رو کرد.

rominaparto_354436363_955327478856481_6432123218450070444_n

هوادارایی که پردیس پورعابدینی سلبریتی مورد علاقشونه و خانوم محل نمیده!

البته که موضوعات گفته شده امری شخصی هستند و شاید یک بازیگر به مانند خانوم سولماز آقمقانی بعد از بازی در یکی دو تا کار دیگه اصلا بازیگری رو ببوسه و بزاره کنار، اما خب گاهی هوادارانی هستند به مانند طرفدارای پردیس پورعابدینی که منتظرن تا کاری جدید و نقشی نو از سلبریتی مورد علاقشون ببینن و  اینکه شخص جوری نشون بده که هنوز در این عرصه حضور داره اما خب هر کاراکتری رو نمیخواد، برای کاربر اذیت کنندست!

شاید بگین وا چرا چه ربطی داره که خب باید در پاسخ بگیم می بینید که این روزها طرفدارای محمدرضا گلزار تا به چه اندازه شلوغ کاری کرده اند و برای یک بازیگر در سرتا سر دنیا هوادار مهمه و نقش مهمی هم در شهرتش داره! اگر فکر می کنید این صحبت اشتباهه پس حتما سری بزنید به پیج چهره های مشهور و کامنت های مختلفی که براشون گذاشته میشه.

پردیس پورعابدینی چهره ای نو در بازیگری چهره ای نچرال و موفق هستش

خب تصویر اولی رو دیدین؟ چهره خانوم بازیگر آرایش خوبی داشته و از طرفی هم آرایشی زیبا. در این روزها که بسیاری از بازیگران و حتی همسران افراد مشهور بر این نظر و تلاش هستند تا با استفاده از میکاپای جورواجور و ساختن فیسای چیتان پیتان شده جلب توجه کنند، برخی به مانند پردیس پورعابدینی کلا تو یه فاز و نول دیگه سیر میکنن. 

پردیس پورعابدینی علاوه بر اینها چهره ای ساده و بی عمل جراحیم داره و کلا انگاری اعتقادی به کارای خوشگلاسیون و غیرطبیعی نداره! پردیس بانو در اینستاگرام فعالیت بسیار کمی داره اما از دست هنرمندانی هستش که نمیاد نمیاد یهو وقتی میاد تصاویری رو از خودش به اشتراک میذاره که حسااابی کار شده هستند. از دوربین حرفه ای گرفته تا میکاپ و لباس و ژست و لوکیشن!

679193_398

اما چرا بین اینهمه بازیگر پردیس پورعابدینی برای آقازاده انتخاب شد؟!

بیوگرافی جالب پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد. دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

او در مصاحبه ای گفت: سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم.

پردیس+پورعابدینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی