|

دک و پز نایسِ پردیس پورعابدینی تو تولدش با یه کیک عجیب غریب؛ صندلای شیشه ای چی میگه!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده می باشد که اولا ساده بودا حالا واسه تولدش تریپ زده دک و پز داررر!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پردیس پورعابدینی از بازیگرای خیلی خیلی کم کاریه که یه جورایی میشه گفت فقط یه نمره تو کارنامه کاری بازیگریش داره چرا که خانوم خانوما تا به حال تنها در سیال شبکه خانگی "آقازاده" ایفای نقش داشته و فقط همین یه موردو تو دک و پزش داره! پردیس پورعابدینی در این کار سن و سال خیلی کمی داشت چرا که از متولدین دهه هفتاده اونهم اواخر دهه هفتاد، اما خب خانوم بازیگر به خوبی تونست کاراکتری بزرگ تر از اونچه که بود رو به تصویر بکشه. در سال 98 بود که فیلمبرداری این سریال انجام شد و سال بعدش هم رفت واسه پخش اما پردیس پورعابدینی انگاری دیگه بعد از اون بیخیال این عرصه شگفت انگیز شد و حالا می بینیم که فقط عکسای این چهره میاد بالا و دیگه نقشی ازش دیده نمیشه که خب باید بگیم این بده1!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاوری جدید از پردیس بانو که مربوط میشه به جشن تولدش و خانوم خانوما در حالی که خیلی ساده ظاهر کیشد حالا چیتان پیتانی جذاااب کرده و حسابی مورد توجه کاربرا قرار گرفت. نگفته نمونه اما در عوض زیادی ساده بودن کیک خانوم بازیگر هم عجیب بود و برخی از کاربران این موضوع رو سوژه کردن! البته اون دسته از کاربرانی که فقط منتظرن یچی ببینن تا بگیرن سر میخ!

IMG_20230413_000116

آب و تاب نایس پردیس پورعابدینی بعد شهرت!

شاید بگین سادگی کجا بود که خب باید بگیم پردیس پور عابدینی سال گذشته زمانی که برای جشنوازه فجر حضور یدا کرد با وجود اینکه هنوز آب و تاب نو بودن داشت و نازه آقازاده تموم شده بود، اما با استایلی به شدت ساده ظاهر شد و تعجب همرو دآورد!!!

785

و اما نگاهی به استایل پردیس پورعابدینی

با توجه به لباس‌ها، پالت رنگی، برش‌ها و مدل‌هایی که پوشیده، مشخصه که وجه پوششی غالب در ایشون، کلاسیکه.

مثلا دو استایلی که از ایشون در مراسم فوتوکال جشنواره فجر دیدیم، خیلی مرتب و منظم و در یک حاشیه امنی بوده.

در پوششی که پالتو فوتر شتری به تن داشتن، اگر قد شلوار یکم بلندتر بود و کفش رو می‌پوشوند، باعث کشیده‌تر نشون دادن اندام میشد.

شال هم بهتر بود همینطور رها وِل نمیشد و به یک سمتی روی شانه مرتب میشد.

گردنبند بند زنجیری طلایی هم می‌تونست بلندتر باشه تا روی بلوز یقه اسکی جلوه بیشتری داشته باشه.

همرنگ بودن شلوار و کفش هم به درستی انتخاب شده بود.

پردیس+پورعابدینی

هوادارایی که واسه پردیس پورعابدینی حسابی مایه گذاشتن

پردیس خانوم شاید تنها توی یک سریال بازی کرده باشه فقط ولی همون یک سریال کافیه که بخواد قد سلبریتیای حالایی طرفدار واسه خودش دست و پا کنه. این بازیگر که چند وقت پیش واسه یکی از مراسم های اکران فیلماش رفته بود با سیل عظیمی از جمعیت که تمام سنین رو هم شامل میشد روبه رو شد که برای خودش هم خیلی باورنکردنی بود. البته همین قضیه باعث شده که خانوم خانوما اعتماد به سقفی پیدا کرده که یکی باید ایشونو از پریز بکشه واقعا! شاید دلیل این که پردیس پورعابدینی کلا دلش نمیخواد از اون حال و هوای واقعیش جدا شه همینه که میترسه این طرفدارا رو از دست بده و همواره سعی کرده تو سایه بمونه!

برآورده شدن بزرگترین آرزو

او در مصاحبه ای گفت: سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم.

آقازاده مثل یک دانشگاه بود، درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌های فراوانی برای من داشت.

اما چرا بین اینهمه بازیگر پردیس پورعابدینی برای آقازاده انتخاب شد؟!

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد. دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی «آقازاده» به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم

10 سالگی با دیدن فیلم «هامون» عاشق بازیگری شدم، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند.

تیکه به خانومای بازیگر جوان

می دانم که یکی دو بازیگر جوان که قبلا با آقای عنقا به شهرت رسیدند با فعالیت هایی که در فضای مجازی داشتند یکسری حواشی بوجود آوردند. 

من در مقام قضاوت آنها نیستم ، فارغ از درستی یا نادرسی این رویکرد، به نظرم هر کس در انتخاب مسیر زندگی خود مختار است. من به همه همکارانم چه جوان و چه پیشکسوت احترام می گذارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم، من شخصیت آرامی دارم و نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی و حواشی آن مطرح شوم

kake-tavalode-pardis-pour-abedini

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا مجرد است وجشن ۲۳ سالگی اش مبارک موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی