|

هی گفتیم پردیس پورعابدینی سادس سادس خانم با صندل شیشه ای تریپ زد نافرم؛ جون فیگورو!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر جذاب سریال آقازادس که این روزا از جذابای اینستاگرام نیز شده و با استایل باحالش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پردیس پورعابدینی رو شاید به اسم بشناسید و شاید هم نشناسید اما به هر حال باید خدمتتون عرض کنیم که خانوم بازیگر نقش اصلیه سریال شبکه خانگی "آقازاده" بودند که با همین کار هم شناخته و مشهور شد. پردیس پورعابدینی بعد از آقازاده دیگه تو کار شاخ دیگه ای دیده نشد و نکته هم همینجاست که خانوم خانومارو در سریالی با اونهمه بازیگر خفن به عنوان کاراکتر اصلی قرار دادند و از ریسکش نترسیدند. البته که انتخاب پردیس پورعابدینی از یه لحاظایی هم خوب بود چرا که این بازیگر جوانمون که در نیمه دوم دهه هفتاد متولد شده چهره و رفتاری ساده داره و شاید بشه گفت همین موارد برای نقش راضیه یا همون مانلی گزینه خوبی بوده!

برخی از بازیگران هستند که خب ظاهر و باطنشون متفاونه و برخی هم هستند که نقش و واقعیتشون به شدت فرق داره و خب این موارد هیچکدوم بد نیست اما باید گفت پردیس پورعابدینی جزو معدود هنرمندایی محسوب میشه که خودش واقعا مثبته و این موضوع رو میشه در ظاهرش دید و در نقش نیز چنین بود.

خب شاید بگین چقدر رو این موضوع تاکید دارین که خب باید گفت به دلیل اینکه تو این دوره زمونه با وجود بازیگرانی که به شدت چیتان پیتانی و حتی نامتعارف هستند، پردیس بودن سخت پیدا میشه. در ادامه نمونه ای از ظاهر خانوم بازیگر رو در مراسم سینمایی مشاهده می کنید.

unknown_293361945_841762793465308_7292047677850022954_n

unknown_293394687_368551932081538_7880718479719891425_n

پردیس پورعابدینی روی هرچی سلب ملبِ پروتزیه کم کرد!

حتی اگه از دنبال کنندگان اخبار سلبریتی ها هم نباشید باز قطعا تو اینستاگرام چشمتون به استایل بازیگران خارج از فیلم و سریال خورده و میدونید که برخی از اونها به قدر و اندازه ای میکاپ هایی غلیظ دارند مثل بهاره رهنما و یا خود را عمل جراحی و پروتز و بوتاکس و ... خفه کرده اند همانند نیوشا ضیغمی، که دیگه کم کم بادی گفت به قول نیکی کریمی سینمای ما تبدیل شده به لب و گونه های پروتزی! 

این در حالیه که پردیس پورعابدینی نه تنها استایلش بلکه فیسی نچرال و دست نخورده داره و خب این هم میشه گفت از اعتماد به نفس بالای خانومه!

ra

فیگورای تازه دیده شده از پردیس پورعابدینی چی میگه!

البته خیلیا بر این باور هستن که دلیل میکاپ نکردن این بازیگر هم دقیقا همینه که دلش نمیخواد سن بالا بزنه و همینجوری که هست بمونه. ولی یه وقت فکر نکنید پردیس پورعابدینی خودشو از قافله عقب انداخته و دیگه بی هیچی میره و میاد! بلکه خانوم بازیگر هم به نوبه خود میکاپش تمام و کماله ولی از اونجایی که خیلی طبیعی و زیر پوستی کارشو انجام میده چندان غلیظ و عروسکی و ناجور مثل خانوم رهنما دیده نمیشه.

پردیس پورعابدینی علاوه بر این درست بعد از اینکه آقازاده با پایان رسید تصاویر جینگول مستونش رو نمایان کرد و رفته رفته با ژستای جذاب و ظواهر جدیدش مخاطب رو جذذذذب صفحه اینستاگرامش کرد!

پردیس+پورعابدینی

اما چرا بین اینهمه بازیگر پردیس پورعابدینی برای آقازاده انتخاب شد؟!

او در مصاحبه ای گفت: سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم.

پردیس پورعابدینی و طرفدارای پَر و پیونش!

شاید اینجوری فکر کنین که پردیس خانوم فقط و فقط زمانی که تو سریال آقازاده بازی می کرد، طرفدارا داشت و حالا دیگه محبوبیت آنچنانی نداره.

اگه واقعا بر این باورین بهتره بهتون پیشنهاد کنیم برین سراغ مراسمای اکرانی که این بازیگر توشون شرکت داشته و از حجم بالای افرادی که تو سنین مختلف غش و ضعف میرن واسه اینکه بخوان با پردیس پورعابدینی عکس بگیرن، آگاه بشین. البته پردیس خانوم هم در این زمینه کم نذاشته و با چنان آرا ویرایی تشریف آورده و شاخ بازی درمیاره و میره تو فاز که نگو و نپرس!

unknown_245092499_6793671694037900_4271538794349844628_n

بیوگرافی جالب پردیس بانو 

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد. دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

pardis.pourabedini_1610136165

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی