|

بررسی استایل محمدرضا گلزار

استایل ویبرانت و فسفری محمد رضا گلزار؛ تازه دوماد بعد ازدواج چه کلاسیک پوش قهاری شده!

استایل محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار یکی از بازیگران پرطرفدار است که علاوه بر حرفه بازیگری در موسیقی نیز فعالیت می‌ کند و به تازگی با خبر ازدواجش خبر ساز شده است.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌ باشد. محمدرضا گلزار در سال 1379 برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد و می توان گفت با همان اولین تجربه به اوج بازیگری خود رسید. جالب است که بدانید گلزار علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی هم دستی بر آتش دارد و فعالیت موسیقی خود را از سال 1376 به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد و با گروه دارکوب هم کار کرده است. از آثار هنری او می توان به رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، آینه بغل، سلام بمبئی، خشکسالی و دروغ، مادر قلب اتمی و .... اشاره کرد. البته خوب است که بدانید او در آخرید اثر خود یعنی رحمان 1400 به خوبی درخشید و از سال 97 به بعد در هیچ فیلمی بازی نکرده است. در سال های اخیر فقط شاهد عکس ها و فعالیت های محدود از آن هستیم که با نگاهی کلی به استایل هایش در آن ها می توان فهمید که گلزار او تا حدودی ویبرانت و کژوال می پوشد پس در کل می توان گفت او فردی سرزنده و با اعتماد به نفس می باشد.

جالب است که بدانید امروزه دنیای مد به چند سلیقه خاص محدود نمی شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های گلزار آشنا شوید.

استایل عروسی گلزار

استایل عروسی گلزار

استایل دامادی گلزار با کت و شلوار خانه مد

استایل کلاسیک نیازی به معرفی ندارد، استایل کلاسیک برازنده ترین و شیک ترین سبک لباس پوشیدن است. ماهیت سبک کلاسیک، ایجاد تعادل بین مردانگی و زنانگی است و سبکی میانه‌ رو در بین دو استایل رسمی و سنتی محسوب می‌ شود. شخص علاقمند به سبک کلاسیک، در کل به دنبال استایلی ظریف در عین حال رسمی است. در واقع سبک کلاسیک المان‌ های تمایز جنسیت کمتری نسبت به سبک‌ های دیگر دارد و به نوعی خنثی محسوب می‌ شود. پس همانطور که متوجه شدید انتخاب سبک کلاسیک برای مراسم های رسمی ای مانند روز عروسی سبکی بسیار مناسب برای آقایان خواهد بود.

استایل عروسی گلزار

استایل عروسی گلزار

گلزار با استایل ویبرانت و فسفری؛ تازه داماد سینما یه کمد لباس و کفش فسفری داره فقط!

در ابتدا بهتر است بدانید که استایل ویبرانت چه نوع استایلی است تا با دیدن تصاویر بهتر سبک پوششی گلزار را درک نمایید. یکی از جذاب ترین سبک های پوشش حال، استایل ویبرانت یا پر جنب و جوش  است. این استایل صدای بسیار بلندی دارد و شعار اصلی آن هی دنیا، مرا نگاه کن می باشد . این استایل پر از رنگ و پترن های شاد است که توجه زیادی را به سمت خودش جلب می کند. هیجان و انرژی در آن به  اوج خود می رسد و برای برون گرایان کامل ایده آل محسوب می شود. پس می توان گفت از آنجایی که گلزار از رنگ های شاد بسیار در استایل خود استفاده می کند فردی برون گرا و تا حدودی ویبرانت پوش است.

استایل عروسی گلزار

استایل عروسی گلزار

استایل کلاسیک و رسمی گلزار در جشن حافظ و اکران خشکسالی و دروغ

گلزار همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم بیشتر کژوال می پوشد ولی جالب است که بدانید او برای شرکت در مراسم جشن حافظ نه تنها اسمارت کژوال نپوشید بلکه یک استایل کاملا کلاسیک را انتخاب کرده بود. او برای این مراسم یک کت و شلوار چهارخونه و کلاسیک را با یک پیراهن سفید و کفش های رسمی ست کرده بود و در اوج سادگی خوش استایل و شیک دیده می شد. البته این بازیگر از بازیگران محبوبی است که به تازگی در بیشتر استایل های خود سبک رنگی رنگی و ویبرانت را برای خود می پسندد ولی نکته جالب درباره استایل او این است که به خوبی می تواند از سبک ها و موقعیت های دیگر هم کمک بگیرد.

استایل عروسی گلزار

استایل عروسی گلزار

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل محمدرضا گلزار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Payman ارسالی در

    به خدا اینم یه آدمه مثل همه

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ول کنید همش گلزار گلزار گلزار

  • بنده خدا ارسالی در

    جالب

  • ثریا ارسالی در

    چیکار دارین با این پیر مرد بزارید زندگیشو بکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی