|

اشک طرفدارش چرا بند نمیاد!

عقد فضایی محمد رضا گلزار؛ این خانوم با این دک و پز آقارو بعد بوقی راضی به ازدواج کرد!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار بازیگر جذابیه که می بینیم تان روزا دیگه به جرگه متاهلین پیوسته و با انتشار ویدیویی حخسابی زد تو ذوق و قلب هواداراش!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- محمد رضا گلزار از بازیگرای به شدت پر طرفدار ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز حضور داره با کلی سابقه کاری و کارنامه کاری پرررر شده! راستش رو بخواید محمد رضا گلزار واقعا سوپراستار هستش چرا که حتی امین حیایی نیز این موضوع رو تایید کرده بود و حالا می بینیم که این چهره دهه پنجاهی سینمامون که واقعا بهش نمیاد سن و سالی اینچنین داشته باشه، با آیتم هایی مِن جمله خوشتیپی، اندامی جذاب، چهره ای عمل نکرده اما مناسب، هوادارانی بسیار زیاد، درآمدی بسیار بالا، رزومه کاری پر و پیمون و ... ده گزینه دیگر، شده سوپراستار سینما که تازه می دیدیم تا همین چند سال پیش محمدرضا گلزار بولد تر نیز بود و حالا چند سالیه که رده تو یه کار و بارای دیگه و خلاصه اینکه سرش حاسبی شلوغه!

محمد رضا گلزار از اون دسته بازیگرا محسوب میشه که اگه اسم و حضورش در کاری باشه قطعا اون پروژه میتونه پولسازی خوبی رو داشته باشه مگه اینکه دیگه نویسندگی افتضاح باشه!!! گلزار خان همیشه خودش رو طرف مردم میدونسته که البته از نظر خیلیا این حرف گلزار تنها حرف بوده و بس! آقای بازیگر همیشه به طرفداراش مشهوره که البته اونهم تازگیا سوژه شده و در ادامه متوجهش خواهید شد! اما ابتدا بهتره با خود گلزار آشنا بشیم که شده پسر محبوب و منفور سینما.

محمد رضا گلزار چهره ای محبوب و منفور! چرا؟

چرا گفتیم محبوب و منفور؟ چجون میدونین که هوادارای محمد رضا گلزار یه جورایی مثل خودش عجیب غریبن. برخی از اونها که بیشتر هم دهه هشتادی می باشند، به شدت شیفته و به معنای واقعی کشته مرده سلبریتی مورد علاقشون هستند که خب این چندان خوب به نظر نمیاد چرا که برخیشون حتی حاضرن خودشون پیشرفت نکنن و هر چی آرزوی خوبه مال گلزاره دلشون بشه و حسابی براش اشک میریزن!!

اما خب خیلیا هم بر این نظرند که بابا گلزار اصلا نه بازیگر خوبیه و نه حتی خوشتیپه! اونها این عقیده رو دارن که اصلا مگه گلزار چی داره که برای مراسمات تبلیغی دعوت میشه و همگی هم بر این عقیده هستند گلزار چون اسم در کرده صاحب برند ها باهاش همکاری دارن و لاغیر! 

rezagolzar_289178866_1005959916774462_3339057286106965592_n

ممد

عقد محمد رضا گلزار تو فضایی که شاخای همرو درآورد!

میدونید که بازیگرانی به مانند محمد رضا گلزار و یا بهرام رادان و الناز شاکردوست و .... برخی دیگه که بیش از اندازه هوادار دارن، دست به ازدواج نزدن و یا مثل بهرام خان دیر به جرگه متاهلین جوین شدن. حالا چرا؟ چون اول اینکه اینجور چهره ها احتمال اینکه دست و پاشون بسته بشه و در محدودیتی عجیب قرار بگیرن زیاده!

دوم اینکه اصلا کی میخواد جواب اینهمه طرفدارو بده؟ و یا این تفاسیر ممکنه با ریزش هوادار هم مواجه بشن و به همین علت سمت و سوی ازدواج دیده نمیشه مگه اینکه سنه بره بالا! 

اما اینبار بعد از بهرام رادان نوبت به محمد رضا گلزار رسید که ویدیوی جنجالی ازش پخش بشه! در این ویدیو گلزار با خانومی که لباس سفید به تن داره از فضایی که اصلا لوکس به نظر نمیاد میاد بیرون و سوار ماشین میشه. این ویدیو با عنوان عقد گلزار وایرال شد اما خب خیلی از کاربرا هم بر این نظر بودند مگه میشه گلزار با اینهمه پول و دک و پز ابنچنین و در چنین فضایی عقد کنه؟!

عروس خانوم کیست؟

عکسی از دختری در فضای مجازی منتشر شده که کاربران می گویند همسر محمدرضا گلزار است و او را با نام آیسان آقاخانی معرفی کرده اند و گفته می شود متولد خرداد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان است. این اطلاعات در حد حدس و گمان های کاربران و پیج های اینستاگرامی است.

Untitled

وقتی یکی میاد و پَته محمد رضا گلزار رو بدجوری میریزه رو آب! عجیب اما واقعی

اما در ابتدای متن گفته شد که هوادارای محمد رضا گلاز جدیدا سوژه شدن حالا چرا؟ چون انگاری آقای بازیگر اونقدرا هم که همه ما دیدیم پر طرفدار نیست و یه چیزی این وسط داره میلنگه.

داستان از اونجایی شروع شد که به تازگی از گلزار خان برای یک افتتاحیه گوشی موبایل دعوت به عمل اومد. این مراسم با حجم بالایی از مردم همراه بود که به سمت گلزار روانه شدن و بی امون دلشون میخواست تا با آقای سوپراستار عکس بگیرن و خلاصه اینکه نزدیکش بشن!

ویدیو این حجم از هوادار حسابی تو اینستاگرام سر و صدا کرد و اینجا بود که صدای شاهین صمد پور دراومد و افشاگری هایی کرد که اصلا به نفع رضا گلزاره سینما نبود! در ادامه تصویر و مطلب هایی رو مشاهده می کنید که گویای قضایا هستند.

IMG_20230529_114141

IMG_20230529_114205

بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

golzar-vaghtesobh-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • mina ارسالی در

    مبارک عاقبت بخیر بشید

  • سعید ارسالی در

    سرتیتیراتون خیلی عالی

  • حمید ارسالی در

    همه مسائل حل شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها