|

مریم معصومی تو دنیای کارتونی شده یه دبل شاخه چشم گنده؛ همسرشو از تو شاها کشیده بیرون!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر جذاب ایرانیه که هربار با نوعی جدید از عکاسی بولد میشه و اینبار هم به دنیای کارتون و نقاشی سفر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر سریال "سه دونگ سه دونگ" می باشد که با ایفای نقش در این کار هم شناخته و هم مشهور شد. مریم بانو گرچه این روزا به کار و بار بازیگری خاتمه داده، اما خب همچنان محبوبیت خودش رو داره چرا که خانوم بازیگر دهه شصتیه ما اونقدررری عکسو ویدیو از خودش به اشتراک میذاره که ظاهرا نیازی به هنرپیشگی نیست! مریم معصومی از این سبک بازیگرای خیلی افاده ای هستش که حواسش شیش دونگ جمعه تا خوشگلیش در حد لالیگا فول باشه و اصلا و ابدا اهل یِلخی عکس گذاشت نیست! مریم معصومی استعداد خوبی در بازیگری داشت چرا که با بازی در سریال نام برده نشونش داد میتونه به خوبی کاراکترای طنز رو به تصویر بکشه و از طرفی هم با بازی در سریال "همه چیز آنجاست" نشون داد اگه بخواد میتونه خیلی خوشگل نقشای جدی رو به تصویر بکشه! 

مریم+معصومی

مریم معصومی میون بازیگرا بیشترین پول رو خرج کرد واسه تولدش!

اما در ابتدای متن کمی تا قسمتی در رابطه با خوشگلاسیون خانوم بازیگر گفتیم ولی این موضوع اونقدری برای این بازیگر مهمه که اصلا نمیشه در رابطش خیلی زود گذشت و چیز خاصی نگفت! خب خیلیا هستند به مانند مهتاب کرامتی و یا لیلا حاتمی که بیشتر ساده طور دیده میشن و چندان تو این فاز و نول تغییر ظاهر به طور غلیظ نیستند به همین علت هم خیلی واسشون حرف و حدیثی ساخته نمیشه. اما برخی به مانند بهاره رهنما و یا مریم معصومی خیلی که به شدت شیفته کارای خوشگل کُنون هستند براشون هم حاشیه و حرف زیاده!

مثلا در ادامه جشن تولد شاخ و لوووکسی رو مشاهده می کنید که همین چند روز پیش مریم بانو برای خودش گرفتن و دوستاش رو هم دعوت کرد. این تولد به قدری لاکچری گرفه شد که رفقای لاکچریه خود مریم بانو هم شوک شده بودند و از جزئیات عکسو فیلم میگرفتند! این در حالیه که مریم معصومی شرایط مالی خیلی خوبی داره و لایف استایل مرفهش داره داد میزنه!!

maryammasoumi__334826491_871267114172023_7553192700313672049_n

maryammasoumi__335512410_134532646218234_8418427096146205435_n

مریم معصومی از نگاه دنیای کارتون و نقاشی

اما مریم معصومی انگاری بعد از اینکه بیخیال بازیگری شد و چسبید به اینستا، بیش از پیش محبوب شد! مریم معصومی راه به راه در حال انتشار محتوایی از خود در صفحش هستش که باعث شده تا کاربر جذبش بشه و پیگیرش!

مثلا در ادامه تصاویری از وی مشاهده می کنید که البته نقاشیه ایشون هستش و هنر دست یکی از هوادارای مریم بانو رو نشون میده.

IMG_20230328_233911

شوهر ایده آل مریم معصومی چه اوپس شاخیه!

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

مریم+معصومی+رنگی+پوش

ناگفته نموننه که مریم معصومی مدتی پیش تصویری از خود در ماشین به اشتراک گذاشت که مشخص بود آقایی در کنار وی هست اما خب رونمایی نکرد و از طرفی هم در بیو اینستاگرام نشون داد که نامزد و یا ازدواج کردست. گذشت و گذشت تا اینکه مریم بانو در پاسخ به یکی از کاربران گفت ازدواج نکرده و همین شد که حرف و حدیث هایی آغاز شد!

مریم+معصومی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی