|

چند میگیری طرفدارم بشی؟ وقتی کشته مرده های محمد رضا گلزار فیک و پولی بودن! چه زمونه ای

این روزها محمدرضا گلزار تویه مراسمی شرکت کرد که طرفدارهاش حسابی ازش استقبال کردن ولی خبر رسیده که این طرفدارها واقعی نیودن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اصلا سلبریتی ها تویه هر عرصه ای یه جوری به فضای مجازی و اینستاگرام گره خوردن که نمیشه از هم جداشون کرد! این روزها به لطف فضای مجازی خیلی از خبرهایی که قرار نبوده پخش بشه، پخش میشه و یه جورایی دیگه گول زدن و گول خوردن مردم سخت تر شده، خصوصا وقتی که یه نفر یا حتی چند نفر هم بر علیه ات صحبت کنن و یه جورایی لو بدنت! مثل اتفاقی که به تازگی و در این روزها شاهد اون هستیم؛ ماجرا از اینجا شروع شد که یه فروشگاه موبایل برای افتتاحیه اش از سوپراستار معروف و مغرور یعنی محمد رضا گلزار دعوت کرد و حسابی هم به خاطره این رویداد تویه پیج های مختلف اینستایی که مخاطب های زیادی دارن تبلیغ و اطلاع رسانی کرد که مردم از تاریخ، ساعت و مکان دقیق این مراسم باخبر بشن و اون روز حسابی اونجا غوغا کنن و بترکونن.

ممد

نتیجه چی شد؟ هیچی همه ی هزینه هایی که این فروشگاه برای این منظور صرف کرده بود، به ثمر نشست و اون روز حسابی مراسم افتتاحیه ترکید و غلغله بود و یه جورایی میشه گفت که جای سوزن انداختن نبود تا جایی که آقای ستاره دیگه حسابی کلافه شده بود از این حجم و ازدحام جمعیت و ازشون درخواست میکرد که بس کنن! خب این موضوع بازتاب زیادی به همراه داشت و یه جوایی نشون داده شد که گلزار حتی با وجود فاصله ای که از بازیگری گرفته، هنوز طرفدارای خودش رو داره و اتفاقا تعدادشون هم زیاده و اکثرشون هم نوجوون و جوون هستن، اما خب این پایان ماجرا نبود و این داستان یکم کش پیدا کرد و بو دار شد چرا که یه عده از آدم های معروف راجبه وجود طرفدارهای واقعی و یا قلابی، شروع کردن به گلزار حمله کردن و یه جورایی راجبه این چهره دست به افشاگری زدن که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

ممد789

وقتی همه چیز خریدنیه، چرا طرفدار نخریم؟!

خب تا اینجای داستان مشخص شد که یه افتتاحیه ی شاخ و خفن با یه عالمه طرفدار و کشته مرده ی گلزار برگزار شد و اون پیج هایی که قبلا از برگزاری و حضور گلزار تویه این افتتاحیه اطلاع رسانی کرده بودن، حالا داشتن از استقبال بی نظیری که از محمدرضا خان شده بود حرف میزدن و کاربرا هم کامنت های خودشون رو میذاشتن که در این بین بعضی ها قربون صدقه ی گلزار میرفتن و بعضی ها هم میگفتن این آدم اصلا کی هست که اینقدر بعضیا خودشون رو به خاطرش شهید میکنن! خب این حواشی های اولیه این ماجرا بود، حاشیه و نکته ی اصلی این ماجرا اینجاست که یهو یه خبرنگار و مجری سابق یعنی شاهین صمدپور که در حال حاضر تویه اینستا فعالیت میکنه و طرفدار های میلیونی هم داره و خیلی ها همیشه صحت حرفاش رو قبول دارن، شروع کرد به گلزار حمله کردن و فاش کردن یه واقعیت در رابطه با این شخصیت و بعضی از همکاراشون، حالا این واقعیت چی بود؟

ممد145

شاهین صمد پور اینجور گفت که مدتها قبل توسط حسین لامعی که منتقد سینما هست در جریان رفتار شوکه کننده ی بعضی از افراد مشهور قرار گرفته که واقعا در نوع خودش اعجوبه هستش؛ ماجرا از این قراره که بعضی از سلبریتی های عزیز برای فرش قرمزها و مراسم هاشون، سیاهی لشکر استخدام میکنن که با گرفتن یه مقدار پول دنبال ماشین اینا بدوئن و اسمشون رو فریاد بزنن و خودشون رو یه پا طرفدار پر و پا قرص نشون بدن! تازه آقای صمدپور گفتن که در این بین بعضی ها از دستشون در رفته و فرد درست رو برای این منظور انتخاب نکردن یعنی یه پیرمرد سن و ساال دار و 60 ساله رو که 100 تومن گذاشتن کف دستش به عنوان طرفدار نشون دادن که خب این موضوع که اون فرد واقعا یه طرفدار باشه خیلی غیرباور هست و این مسئله یعنی گول زدن و دروغ به خورد یه ملت دادن! اینجوری شد که بعضی از پیج ها هم تویه اینستا ساکن نموندن و دست به کار شدن و یه تیکه از گفتگوی گلزار رو که چند سال پیش انجام داده بود رو منتشر کردن که در طول این مصاحبه گلزار مدعی شده بود که نیازی به حاشیه سازی و دیده شدن از این راه ها نداره و... اما کاربرهای مخالفه این بازیگر معتقد هستن که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها و یا به قولی حرف رو بندازی وسط صاحبش برمیداره و به نظرشون گلزار مردم رو گول زده!

براتون کلیپ دفاع گلزار از خودش و استوری های صمدپور رو گذاشتیم ببنید، به نظر شما واقعیت چیه؟

IMG_20230529_114141

IMG_20230529_114205

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سبحان ارسالی در

    بابا بذارید زندگیشو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی