|

وقتی "پسر امین حیایی" تولد میگیره تو ویو لاکچری؛ تراسش قده خونس! ژست های بانمک مامانو!

دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی هست که مثل پدرش تصمیم به فعالیت تویه عرصه ی هنر گرفته و تا الان هم فیلم های خوبی مثل از سرنوشت رو بازی کرده

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تویه سینما خیلی وقتا پیش اومده که وقتی یکی از اعضای خونواده پاش به این عرصه باز میشه بقیه هم به این موضوع علاقه نشون میدن و قدم در این راه میذارن، مثل خواهران اسکندری، خواهران فرجاد و پدرشون و یا امین حیایی و پسرش، دارا حیایی؛ امین حیایی از اون دسته بازیگراست که همه جوره ثابت شده اس استعداد این بشر و حتی به خاطره برنامه هایی که تویه تلویزیون پخش شد و ایشون هم توشون حضور  داشتن مثل عصر جدید، بیشتر از پیش همه این بازیگر و روحیاتش رو شناختن، جالبه که بدونید حتی زن امین حیایی هم یعنی خانوم نیلوفر خوش خلق بازیگر هست مثل آقا دارا البته که احتمالا بدونید نیلوفر خانوم مادر دارا نیست و مادر  دارا خان، مونا بانکی هست که ایشون هم بازیگر بودن و سال ها ساکن خارج از کشور که خب الان در ایران هستن.

دارا حیایی خیلی یهویی رونمایی شد؛ اولین بار از طریق فیلم مشترکی که با پدرش بازی کرد به اسم شعله ور بود که خیلی ها با این پسر جذاب آشنا شدند، چرا که قبل از با مادرش خارج از ایران زندگی میکرد، خلاصه یهو یه پسر قد بلند و خوشتیپ با یه چهره اروپایی کنار امین حیایی ظاهر شد و گفتن که این دونفر پدر و پسرن، جل الخالق دریغ از یه ذره شباهت! درسته که این دو عزیز هیچ شباهتی از نظر ظاهری بهم ندارن و میشه گفت که پسر از پدر سرتر و دلرباتره اما قطع به یقین میشه گفت که دارا مثل مادر و پدرش، استعداد بازیگری داره و مثل خیلی از بازیگرها که به خاطر روابط فامیلی پاشون به این عرصه باز شد نبوده و لایق جایگاهی که امروز داره هست، حالا یه حاشیه ای که همیشه در رابطه با دارا وجود داره مادرش، مونا خانوم هست که خب سبک و استایل خاص خودش رو تویه زندگی داره که این موضوع همیشه باعث شده که مونا کنار پسرش هیشه جالب و گاهی عجیب به نظر برسه، چرا که مونا یه مادر متفاوته حداقل از نظر ظاهری! حالا در ادامه براتون بیشتر میگیم.

دارا562

عکسای تولدی که پسر زیباتر از مادر بود

مونا بانکی که همین تازگی ها تولدش بود یه پست از تولدی که کنار مادرشو پسرش دارا گرفته بود، منتشر کرد و این کپشن رو نوشت: ورود به چهل سالگیم مبارک. مادرم، پسرم تنها کسایی هستین که تو این دنیا دارمتون و همیشه تو سختی و خوشی کنارم بودین، عاشقتونم، تولدم مبارک. کلا مونا طبق عادت یا تویه تولد خودش و یا تولد دارا یه عکس پست میکنه که نکته ی عجیب و جالب این پست ها همیشه و همیشه، زیبایی خیره کننده ی دارا و استایل لاتی و مردونه مونا بانکی هست!

حالا تویه این عکس آخر مادرش هم به قدری زیبا و جوون به نظر میرسه که آدم اصلا باورش نمیشه یه دختر به بزرگی مونا داشته باشه و انگار که از تولد پارسال تا امسال حتی جوون تر هم شده و تکون نخوره! اما بگیم از زیبایی خیره ی کننده ی دارا تویه این عکس ها که حسابی مورد توجه کاربرا قرار گفت و خیلی ها به خاطرش غش و ضعف کردن و خیلی از مخاطبا درک نمیکنن که دارا چه جوری اینهمه زیباست! درسته که امین حیایی و مونا بانکی هر دوشون جذاب هستن ولی دارا یه قیافه ی کاملا اروپایی داره و هیچ وجه اشتراکی با این دونفر نداره، تا حتی وقتی یه مدت چشم رنگی بودنش در عین حال که پدر و مادرش هیچ کدوم چشم رنگی نیستن برای همه سوال شده بود، مونا خانوم گفتن که چشم های دارا به پدربزرگش که در قید حیات نیست، شباهت داره. عکس های این تولد رو براتون گذاشتیم، ببینید.

دارا15 (1)

دارا16 (1)

دارا14

وقتی مونا، مانع پسرش میشه

به گفته ی دارا، اون برای بازی در شبی که ماه کامل شد پیشنهاد داشته ولی مادرش مانع از ایفای نقشش تویه این فیلم شده، چون نمیخواسته که سر پسرش رو تویه فیلم بِبُرن،، مصاحبه ی دارا رو در این زمینه ببینید.

کمی بیشتر درباره ی دارا حیایی

دارا حیایی متولد 11 شهریور ماه سال 1376 هستش، دارا بازیگری رو تویه موسسه بازیگری پدرش یاد گرفت و بعد از اون به صورت جدی وارد این عرصه شد و تصمیم گرفت که راه پدرش رو توی دنیای هنر ادامه بده. این هنرمند جوون و جذاب سینمای ایران سال ها به همراه مادرش خارج از ایران زندگی کرده و تقریبا از سال 95 به ایران اومده و به صورت جدی و حرفه ای مشغول بازیگری هست، البته دارا خان موقع کودکیش و زمانی که حدودا 6 یا 7 سال داشته تویه سریال مسافر پردردسر و و بعد از اون هم تویه سریال امین و مینا نقش آفرینی کرده، اما تجربه های جدی بازیگریش و همچنین شناخته شدنش با فیلم شعله ور که به اتفاق پدرش در اون بازی کرد، رقم خورد و اوج دیده شدنش در اصل بازی تویه سریال «از سرنوشت» بود.

دارا4582

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی