|

حیووون خونگی "سارا و نیکا فرقانی" که میترسن گربه بخورتِش؛ ذوق زدگی دوقلو ها رو!

سارا و نیکا فرقانی، خواهرهای دوقلویی هستن که در حال حاضر 18 سال دارن و با بازی تویه سریال پایتخت بود که معروف شدن و اسمش افتاد رو زبونا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از بازیگرها هستن که یهو معروف میشن و میان رو بورس ولی رفته رفته که میگذره معلوم میشه که نه خبری نبوده و به قولی انگار اون حباب شهرت میترکه و از بین میره، البته که اگه قدیم بود، خب طرف کلا به دست فراموشی سپرده میشد ولی این روزا به لطف اینستاگرام و فضای مجازی این اتفاق نمیفته و هر کسی که حتی برای دقایقی هم برای مردم توی سینما و یا تلویزیون دیده شده باشه، دیگه به این راحتی ها به دست فراموشی سپرده نمیشه و از یاد نمیره، چرا که به راحتی با یه آیدی تعداد زیادی از مردم میرن که پیجش رو فالو کنن! مثلا اگه یادتون باشه یه زمانی تویه خندوانه یه عده استندآپ کمدی بازی میکردن و بعد از اون حسابی بین مردم معروف شدن و تعداد فالوورهاشون به اوج خودش رسید و همچنان هم که چند سال از اون برنامه گذشته، این افراد هنوز هم شناخته شده هستن و تویه اینستا فعالیت دارن.

حالا بین بازیگرهایی که شناخته شدن اون هم در حد وسیع، میشه به خواهران فرقانی یعنی سارا و نیکا اشاره کرد، که دیگه همه میدونن با سریال پایتخت شناخته شدن و اومدن رو کار ولی بعد از اون و رفته رفته معلوم شد که سارا و نیکا استعداد خاصی در این زمینه ندارن و چون از قسمت های ابتدایی پایتخت با این سریال همراه بودن، به انتخاب عوامل فیلم تویه فصل های بعدی هم حضور داشتن و بزرگ شدن و قد کشیدنشون تویه این سریال یه جورایی به وجه ی این مجموعه اضافه میکرد و سیر داستان رو طبیعی تر جلوه میداد، هر چند بعد از حواشی که برای خواهران فرقانی درست شد دیگه حتی تویه اون سریال هم جایگاهی نداشتن، درسته که خواهران فرقانی در رابطه با بازیگر شدن استعداد کافی نداشتن ولی حسابی مستعد بلاگر شدن تویه اینستا هستن و تا الان هم خیلی از راه رو رفتن و روز به روز هم دارن فالوورهاشون رو بیشتر میکنن، البته که این دو خواهر هنوز امید دارن که بتونن به فعالیت در عرصه ی بازیگری ادامه بدن که عملی شدن یا نشدن این موضوع در آینده روشن میشه.

نیکا7458

وقتی سارا و نیکا بچه کلاغ به سرپرستی میگیرن

خب همونطور که گفتیم سارا و نیکار علاقه ی زیادی به فعالیت و بودن تویه اینستاگرام دارن، این دو خواهر که بعضی وقتا  تفکیک چهره شون برای مخاطب سخت میشه، حسابی صفحه ی اینستاشون رو با عکس و پست های متنوع به رگبار میبندن و علاقه ی شدیدی به استوری گذاشتن دارن، البته که نیکاشون از ساراشون شیطون تر و پرکار تر هست تو این فضا و خب طبیعتا فالووراش هم بیشتره، اگر یه سر به پیج این دو خواهر بزنید میبینید که علاقه ی شدیدی به عکس های سلفی و به رخ کشیدن چهره و چشم های خوش رنگشون دارن و به تازگی هم یه استوری گذاشتن که در نوع خودش خیلی جالب بود، حالا داستان چی بود؟ ساراشون با سگش بیرون بوده که یه بچه کلاغ میبینه و هرچقد هم میگرده مادرشو پیدا نمیکنه و مجبور میشه که بیارتش تویه خونه که مبادا گربه بخورتش! حالا یه سوال پیش میادآیا سگ خونگی خواهران فرقانی خطرناک تره و یا گربه ی تویه خیابون؟ کدومشون احتمال داره که کلاغ کوچولو رو یه لقمه ی چپ کنه؟! یعنی الان اون بچه کلاغ در امنیت کامل به سر میبره آیا؟

IMG_20230603_121745

مصاحبه های سارا و نیکا

خب همونطور که گفتیم تویه این دور و زمونه حاشیه ها میتونن بیشتر از هنرهای داشته و نداشته ی شما به چشم بیان و حسابی شما رو بالا بکشن، البته در راستای دیده شدن به هر قیمتی، یعنی امکان داره که این حواشی شما رو پیش مخاطب منفور و بد جلوه بده ولی خب یه چند صباحی حداقل نقل محافل میشین و توجه ها رو به خودتون جلب میکنید و یه جورایی بازار گرمی محسوب میشه! که خب سارا و نیکا هم با وجود فسقل بودنشون این موضوع رو خوب میدونن و یه جورایی حتی دارن تویه این عرصه استاد و ماهر میشن مثلا چند وقت پیش یه مصاحبه ای انجام دادن که میشه گفت شدیدا عجیب و شاخدار بود و عجیب تر از اون مجری بود که با بی پرده حرف زدنش و جواب خواستن برای سوال های خصوصی که از این دخترها میپرسید، میگفت که بگید با گفتن این چیزا فالورهاتون بالا میره! حالا بحث در رابطه با چی بود؟ پسرای دلخواه و مورد علاقه ی سارا و نیکا! که خب این دوخواهر هم انگار که یکم معذب شده باشن ولی با مجری همراهی کردن و به این سوال های مسخره پاسخ دادن که خب میشه گفت شخصیتشون هنوز خامیه خودش رو داره و یاد نگرفتن در مقابل آدم های اینچنینی، نه بگن.

مصاحبه رو براتون گذاشتیم، ببینید.

کمی بیشتر درباره ی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی، خواهران دوقلویی هستن که در حال حاضر 18 سال دارن و دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد هستن که در نوزادی هم وقتی فقط 8 ماه داشتن بازیگری رو تجربه کردن و بعد از اون موقعی که فقط 7 سال داشتن برای سریال پایتخت انتخاب شدن و تویه اون نقش آفرینی کردن و بعد از پایان فصل دوم این سریال خونواده ی فرقانی برای ادامه ی تحصیل دوقلوها به سوئد مهاجرت کردن و مادرشون اینطوری گفته بود با کارگردان و تهیه کننده ی این مجموعه صحبت کردیم که هر سال برای ضبط این سریال دختر ها رو به ایران بیاریم و علاقه ای نداریم که دوقلوها تویه آثار دیگه ای حضور داشته باشن، چون الان وقت و سن درس خوندنشون هست و سریال پایتخت براشون کفایت میکنه، ولی خیلی از بیننده ها بودن که رفته رفته و با فصل های جدید این سریال و طبیعتا بزرگ تر شدن دوقلوها، معتقد بودن که این دخترا هیچ استعدادی ندارن و فقط مثل مجسمه هستن تویه فیلم که سارا و نیکا در برابر این انتقادها اینجوری گفتن که ما در این موضوع نقشی نداریم و نمیتونیم کاری بکنیم چون این تصمیم به عهده ی نویسنده هستش.

نیکا458

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی