|

عجیبن غریبا "سارا و نیکا فرقانی" چهرشونو با گوشی عمل زیبایی کردن؛ حیوون خونگی ترسناکشو!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی از بازیگرای مشهور اما با سابقه کاری یدونه ای میون بازیگران ایرانی می باشند که حالا در اینستاگرام از مدرشون رونمایی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای دهه هشتادی درسریال "پایتخت" می باشند که این روزا تو یایتخت ایران که نیستن به کنار، بلکه تو خود ایران هم نیستند و همراه با مادر پدرشون در سوئد لایف استایالی مرفه و. جذاب دارند. سارا و نیکا فرقانی با بازی دد سریال پایتخت بود که شهرت پیدا کردند و با خفن شدن هر چه بیشتر این سریال پا به پاش اومدن تا اینکه سارا و نیکای کوچولو تبدیل شدن به دوقلوهای نوجوانه نقی خان معمولی.

سار و نیکا دیگه هیچگاه تو فیلم و سریالی دیده نشدن و به گفته خودشون قرار بر این دارند که تا وقت درس خوندشون از این حوالی دور باشن ولی خب نکته اینجاست که دوقلوها دیگه کم کم دارن میرن تو 19 سالگی و باید دید با تموم شدن درسشون چه حرکتی میزنن. در حال حاضر تنها حرکتی که سارا و نیکا دارند فعالیت در اینستاگرام است که هرکدوم پیج هایی یک میلیونی رو هدایت میکنند حالا با چه محتوایی؟ عکس و ویدیو از خودشون و خونواشون! مثلا در ادامه تصویری جدید مشاهده می کنید که سارا و نیکا به مناسبت روز جهانی مادر همراه با مادرشون منتشر کردند و مورد توجه قرار گرفتند.

saraforghani2-vaghtesobh

سارا و نیکا چهرشون رو با گوشی عمل زیبایی کردن!

البته همونطور که دیدین نکته ای در تصویر وجود داشت و مورد توجه قرار گرفت چهره مادر و دختری بود که تو فیلتر غرق شده بود. یکی از اخلاقیاتی که بیشتر تو ایرانی ها به خصوص بانوان دیده میشه ادیت عکس وها و استفاده از فیلتر ها می باشد که سارا و نیکا فرقانی نیز از این خصوصیت ایرانی بودنشون حسابی بهره میبرن به طوری که اصلا امکان نداره بدون فیلتر تصویری از خود به اشتراک بذارن.

سارا و نیکا هنوز وارد مرحله عمل های جراحی و ژل و بوتاکس نشدن و فیسی نچرال اما خب تا جایی که تونستن از بچگی مو رنگ گذاشتن و آرابش هایی غلیظ داشتند.

unknown_125215599_2787692991553933_8092259528594139102_n

حیوون خونگی ترسناک سارا و نیکا

سارا و نیکا چهره هایی زیبا دارند که هر چه بزرگتر هم میپوشند از نظر بسیاری از کاربران زیباتر هم میشن. سارا و نیکا فرقانی در حال حاضر تو سوئد زندگی میکنند و رشته دامپزشکی رو دنبال میکنند اما اینکه در آینده چه سرنوشتی در انتظارشونه خدا داند! سارا و نیکا در بازیگری به شهرت رسیدند اما بازیگشریون به قدری قدرت نداشت که مخاطب بی صبرانه منتظر دیدن اونه در فیلم و سریال های دیگر باشه و تنها هوادارانی که خانوم های بازیگر رو دوست دارند این چنین هستند که اونهم سابقه نشون داده بیشتر هم سن و سالان خودشون نیز هستند.

همونطر که گفتیم سارا و نیکا در اینستاگرام با انتشار پست و استوری از خودشون و لایف استایلشون هستش که فعالیت دارند و پیج رو نگه داشت. دوقلوها از هر چیزی که خوششون بیاد تولید محتوا دارند که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانم خانوما ویدیویی کوتاه از حیوون خونگیشون به اشتراک گذاشت و جنجالی شد.

خوشگلاسیون نیکا فرقانی که مغز فالووراشو ترکوند

اما سارا و نیکا حالا شدن دخترای تینیجری که دیگه نم نمک دارن وارد سن و سال جَوونی میشن و بچگی که هیچ، حتی دیگه نوجوونی رو هم دارن پشت سر میذارن! اما سارا و نیکا همچنان اگه به چهره هاشون نگاه کنید فکر میکنین 15 سالشونه و بی بی فیس هستند. همونطور که گفتیم هرچند که دوقلوهای نقی بسیار زیاد علاقمند به آرایش و میکاپ های غلیظ می باشند و همواره سعی دارند تا چهرشون رو بزرگونه نشون بدن اما دست آخر بازم گوگولی و جوجو فیس هستند!

سارا و نیکا هواداران بسیاری دارن و همچنان محبوب دل یکسری از مخاطبین شدن که البته اونها هم همسن و سالان خودشونن ولی خب به هر حال این دو خواهر پیجاشون میلیونیه و با وجود فعالیت کمی که دارن تعداد بالاییه! در ادامه استوریای جدید نیکا فرقانی رو مشاهده می کنید که رفته خوشگلاسیون و ازشون رونمایی کرده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی