|

گل عجیب و رمانتیک "نیکا فرقانی" که فقط تو سوئد هست؛ قد کشیدن و بزرگ شدن دخترا چه شگرفه

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی تو اینستاگرام فعالیت بسیاری دارن و اینبار نیکا خانوم از گلی که به شکل قلب پیوندش داده بود رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی رو قطعااا می شناسید. چرا که حتی اگه از بیننده های سریال "پایتخت" هم نبوده باشید باز اسم و رسم این سریال و بازیگراش رو شنیدین! سارا و نیکا فرقانی هم که بعد از پایتخت اونقدری شهرت پیدا کردن و اونقدرررری تو حواشی بولد شدن که اصلا نیازی به بازیگری انگار دیگه ندارن و به اندازه صد سالشون معروف شدن! سارا و نیکا فرقانی از هنرمندان شانسی در این عرصه هستند که احتمالا فقط تو همون بچگیشون بازی میکردن بهتر بود!

حالا شاید براتون سوال بشه چرا؟ چون بازیگری یه هنر شگفت انگیزه که شخص باید بتونه خودش رو تو قالب و شخصیت دیگری بذاره. این دیگری ممکنه هررر کسی باشه! از خودش کوچیکتر یا بزرگتر، لاکچری تر یا فقیر تر، حتی چاق تر یا لاغر تر و .... هزار مدل دیگه. از طرفی هم نوع لحن و اَکتی که بازیگر بیرا کاراکترش میاد خیلی تاثیرگذاره و باعث میشه تا مخاطب باور کنه اونم شخصیت رو! خب بهتره بگیم سارا و نیکا هیچ یک از این موارد رو نداشت و نشون دادن فقط باید بچه باشن و بی دیالوگ، تا بتونن برن جلو دوربین! در غیر این صورت سارا و نیکا عمیقا مصنوعی طور دیده میشن!

Untitled

وقتی نیکا فرقانی عشق کاشت و گل قلبی تحویل گرفت از خاک!

موارد گفته شده گرچه که انتقاد بودند اما خب همیشه که نباید تعریف و تمجید باشه! نکاتی که در رابطه با سارا و نیکا گفته شد طبق نظراتی بود که در رابطه با دو قلوهای نقی داده شده بود!

سارا و نیکا اما بعد از حواشی نامیزونی که ازشون دیده و شنیده شد، حالا می بینیم که در کمترین جنجالی دیده میشن و فقط راه خودشون رو میرن. سارا و نیکا فرقانی در حال حاضر هر کدوم پیج هایی 1 میلیونی دارند و با توجه به اینکه دیگه دلشون نمیخواد حرف و حدیثی در بیاد، به شدت محافظه کار شدن و حتی از بانوان داخل ایران هم با حجاب تر عکس و ویدیو منتشر میکنن و یا اصلا استوری هایی غیره میذارن! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نیکا خانوم گذاشت و حسابی به وجد اومد.

اینجوری نیکا فرقانی از لیست هنر فقط قمپزشو رو کرد!

سارا و نیکا فرقانی تا به حال از خود هنر دیگری رو نکرده اند اما خب میدونید که مثلا نیکا بانو تو بیو پیجشون زدن آرتیست! این در حالیه که بسیاری از مخاطبین حتی بازیگری ایشون رو هم خوب نمیدونستن چه برسه یه هنر های دیگه ای که اصلا تا به حال چیزی ازشون رو نشده!

سارا و نیکا فرقانی از کودکی در سوئد بزرگ شدن و به مانند آقای ایرج طهماسب تنها برای بازیگری میومدن به ایران! این در حالیه که دوقلوها در مصاحبه ای عنوان داشتند به دامپزشکی علاقه دارن و میخوان ادامش بدن!!

سارا و نیکا از سحر قریشی چه کپی پیستی کردن!

از این ها که بگذریم در کل نیکا از سارا شیطون تره و فعالیت بیشتری هم در صفحه اش داره. وی به تازگی نیز استوری هایی منتشر کرد که یکیش کپ عکسی بود که سحر قریشی قبلا از خودش گرفته بود و دوقلوها هم یه کپی ریز زدن! حالا اینکه خود سحر خانوم قریشی با اون همه حاشیه جورواجور می تونه الگوی خوبی برای این دو تا خواهر دوقلو باشه یا نه قضاوتش با شما

142921428_186980979846073_5403363153564809040_n

هوادارای سارا و نیکا به جنین هم رسید!

اما یه چیز باحال هم وجود داره اینه که سارا و نیکا فرقانی خب هوادارای زیادی هم دارند که بیشتر هم سن و سالان خود هستند و کمتر سنین مختلف. همین شد که مدتی پیش تصویری استوری شد با یه متن بلند بالا که خیلی جالب بود. 

ظاهرا خانومی که باردار بودن تو تایم پخش پایتخت، عاشق سارا و نیکا میشن و به همین علت اسم دوقلوهای دخترشون رو میذارن سارا و نیکا!!

download+(8)

کمی بیشتر با سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

nikaforghaniofficial_93062478_224807095536268_4178236325849919116_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلا ت بالا مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی