|

وقتی "زیبا کرمعلی" جهت خاص بازی رو مانتوش سنجاب بیچاره رو دوخت؛ چه مُخ تو مُخیه !

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر خوش فیس ایرانی می باشد که اکثرا از استایل هایی طرحدار استفاده میکنه و اینبار سنجاب مانتوی خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- قطعا نقطه اوج هر بازیگری از یک فیلم و یا سریال صورت میگیره که یهو خیلی بیشتر دیده میشه و یه جور دیگه تو دل مخاطب و اهالی سینما میشینه. زیبا کرمعلی با بازی در فیلم "لاتاری" بود که دیده و شاخته شد اما در واقع نقطه شهرتی که زیبا کرمعلی رو به داشتن هوادار نزدیک تر کرد و حسابی تو عرصه بازیگری کشوندش بالا، ایفای نقش در فیلم "دینامیت" بود که در کنار هنرمندانی شاخ و باحال انجام شد. زیبا کرمعلی گرچه این روزا چندان در کاری دیده نمیشه اما باید گفت این چهره دیگه جایگاه جذاب خوش رو با اسم و رسمی خاص در این فضای بازیگری پیدا کرده چرا که اوایل کارش چون چهره بسیار شبیه به نازنین بیاتی داشت، خیلی ها به واسطه چهره نازنین چهره زیبا رو می شناختن اما حالا خیررر!

همه و همه و همممه بازیگران به دنبال خاص دیده شدن هستند که خب این موضوع از نگاه هر کدومشون متفاوته و فرق داره. خاص بودن قطعا تو استایل میتونه خیلی بیشتر از باطن دیده شه چرا که مخاطب با ظاهر بازیگر سر و کار داره و از پشت دوربین کاری به کار خلقیات خانوم یا آقای ایکس نذاره! اما امان از همین ظاهر که بریا خیلی از بازیگران حواشی حتی گاهی نامتعارفی هم میسازه. مثلا بهاره رهنما که خیلی خوشتیپ نیست و بیشتر اوقات مورد توجه منفی کاربران قرار میگیره ولی خب زیبا خانوم کرمعلی این مدلی نیست و اصولا سعی بر این داره هم خاص بودنه رو نشون بده و هم خوش استایلیش رو به رخ بکشه. در ادامه نمونه ای جذاب از این چهره رو مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود.

Untitled

استایلی که زیبا کرمعلی نه تنها باهاش خجل نمیشه، بلکه شد نقل محفل!

قطعا میدونید که قسمت جالب ظاهر خانوم بازیگر چی بود؟ دوخت سنجابی که بر روی پالتو زیبا کرمعلی هستش به شدت مورد توجه کاربرا قرار گرفت که خانوم خانوما جسارت خوبی برای پوشیدن چنین لباسی داشتن، اونهم جلو دوربین و لنز اونهمه دوربین!

البته که این اولین باری نبودد که زیبت کرمعلی رو با این ظاهر می بینیم چرا که خانوم بازیگر مدتی پیش هم پالتویی دیگر با این آیتم کودکانه به تن داشت که نشون میداد زیبا خانوم نه تنها از این سبک خجالت زده نمیشه، بلکه میتونه به شیک ترین حالت هم تیپش رو از آب دراره.

علاقه+به+طرح+کودکانه

چهره زیادی صاف زیبا کرمعلی که واقعا عجیبه

خب همونطور که در تصویر اول مشاهده کردید زیبا کرمعلی اهل آرایش های غلیظ نیست و خب از اونجایی که عمل زیبایی داشته و پوست صلف و شفافی هم داره احتمالا به همین دلیل نیازی نمی بینه بخواد کیلو کیلو همانند خانومها لیندا کیانی و بهاره رهنما بتن ریزی کنه رو صورتش!

img_20191202_161631

حیوون خونگه لوکسی که همه بازیگرا دارن

این روزا بین بازیگران مخصوصا خانوما خیلی زیااااد ترند شده که یه حیوون خونگی دارن و در اغلب موارد هم گربه بزرگ میکنن در صورتی که قبلنا داشتن سگ با کلاس تر بود اما واقعا اینهمممه بازیگر خانوم که گربه دارن یکمی تعجب داره!

زیبا کرمعلی نیز از قافله عقب نمونده یه گربه پوکر فیس داره که ازش گهکاهی استوری میذاره. در ادامه هم گربه و رابطه عاشقانه این دو رو مشاهده می کنید و هم چهره بدون آرایش و زیبای خانوم بازیگر رو. اما واقعا چرا بازیگرا همه همشون گربه دارن؟ واقعا چرا؟

Untitled (1)

مادر زیبا کرمعلی که یه پا مامیه!

از دیگر موارد جذابی که در مورد زیبا کرمعلی وجود داره اینه که خانوم بازیگر مامان جانی جَووون و جذاب داره که انگاری خواهرشه و فوق فوقش دوسال ازش بزرگتره!

جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدربی بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید:

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled (2)

کمی بیشتر با زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است. در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند. محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی