|

زیبا کرمعلی واسه ناناز شدن سلفی خودش گربه بیچاره رو فشااارید؛ تیپش انگار آش هم خوردس!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر جذاب ایرانی که در اینستاگرام همیشه تصاویری متعادل و زیبا منتشر میکرد اینبار با چلوندن گربش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا کرمعلی قطعا از جذابی هستش که هنوز نوپا محسوب میشه چرا که خانوم بازیگر تا به اینجا در دو فیلم مشهور بازی کرده اما خب برای یک کارنامه کاری خوب دو کار که کافی نیست! به همین علت هنوز میشه از بازیگرانی محسوبش کرد که تازه هستند و جای پیشرفت و شهرت و اسم و رسم خاص داشتن داره! زیبا کرمعلی با بازی در فیلم "لاتاری" بود که دیده شد و جالبه که این فیلم هم حول محور زیبا خانوم نوشته شده بود و سوژه اصلی بود اما خودش نبود! چرا که نقش زیبا کرمعلی از این سبک کاراکترا بود که داستان درموردشون هست، ولی خب خودشون همون اول فیلم میمیرن و بقیه قصه توسط دیگر بازیگران پیش میره! زیبا کرمعلی در سال 1400 نیز با بازی در فیلم "دینامیت" بیش از پیش شهرت یافت و جالبیش اینجاست که هر دو فیلم نشون دادن این چهره به مانند ترانه علیدوستی هلو هلو بپر تو گلو راهش رو انتخاب کرده چرا که از شروع کارش از تلویزیون نبود و یکراست پرید بالا و از پرده نقره ای درآمد نجومی دریافت کرد!

unknown_245643140_656590295307681_3984849938220125588_n

شباهت عجیب غریب زیبا کرمعلی به نازنین بیاتی مثل دو تا بدل!

زیبا کرمعلی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و نزدیک به 300 هزار کاربر نیز دنبال کننده خانوم بازیگر هستند. اما این چهره از کم حاشیه ترین بازیگرانی هستش که چندان راه و رسم جنجالی دیده شدن رو نمیپسنده و واقعا میخواد بازیگر بشه! نازنین بیاتی نیز ابتدا همی وطر بود و حالا می بینیم که نازی خانوم تا به چه اندازه ابهت پیدا کرده! 

اما گفتیم نازنین بیاتی! زیبا کرمعلی در ابتدای ورودش که میشه همون فیلم لاتاری، به گفته بسیاری از مخاطبین شباهت زیادی به نازنین بیاتی داتش وجوری که خلیای بر این فکر بودند زیبا کرمعلی رفته و زیر چند عمل جراحی از قصد خودش رو شبیه به نازی کرده تا شهرتی عجیب پیدا کنه! اما حالا دیکه این نگاه ها وجود نداره و زیبا کرمعلی جایگاه جذاب خودش رو پیدا کرده.

40078

زیبا کرمعلی و حیوون خونگیای پشمالوش!

زیبا بانو در اینستاگرام همونطور که گفتیم تصاویر بسیاری منتشر کدره که بیشترشون هم در آتلیه هستند و با دوربین حرفه ای. وی اغلب از استایالهای درست درمون استفاده میکنه و خیلی تو ظواهر نامتعارف دیده نمیشه مگه اینکه شلوارای کوتاهشو بپوشه!

اما اینبار زیبا بانو اومد و با انتشار تصویری از خود که تو بغلشم گربش بود مورد سوژه قرار گرفت. البته که سگ و گربه داشتن دیگه میون بازیگرا به خصو ص خانومها و به خصوص گربه، خیلی زیاد شده و به نوعی کلاس کاری محسوب میشه! 

unknown_253940600_1556295201416475_7361186849288219907_n

و اما تصویری دیگر از اون یکی گربش!

unknown_155880416_187624696099998_8363987013298067824_n

غرور زیبا کرمعلی که خیلی خوشایند نیست!

اما مواردی که گفته شد تنها قسمتی از وجودیت زیبا کرمعلی می باشد در عوض خانوم بازیگر این روزا انگاری غرورم درونش ایجاد شده و حالا نگاهی از بالا به پایین داره، اونم تنها برای دو کار در کارنامه کاری!

خب گفتیم که زیبا خانوم کرمعلی کمی تا قسمتی غرور وجودشون رو گرفته. مثلا مدتی پیش زیبا کرمعلی برای یکی از مراسمات سینمایی حضور داشت و خب طبق روال برای عکاسی میخواست حاضر بشه اما نکته ای که وجحود داشت این بود که خانوم خانوما در مقابل با خانوم عکاسی که سمتشون میره به شدت بی توجهی نشون میدن و در عوض برای کسایی که میخوان، خیلی خوش اخلاق میشن! انگاری هرکی میره تو قاب حالا چه تلویزیون و چه سینما، یادش میره خودشون تا همین دو روز پیش از مردم بود!

بیوگرافی جالب زیبا کرمعلی، خانوم مُخیه واسه خودشا

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است.

در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی