|

تتلو بعد قریشی و سحر بدنساز ستارشم پرید؛ عشق امیر تو زرد از آب دراومد ناجووور!

amir tatallo shayanews

امیر تتلو بعد از کنسرت آنتالیا حالا با یک چالش بو دردسر بزرگ مواجهه شده و ممکنه کارش به دستگیری و پلیس کشیده بشه

لینک کوتاه کپی شد
25

شایانیوز- امیر تتلو بلاخره قراره کنسرت برگزار کنه کنسرتی که البته خیلی باب دل امیر نیست و طبق گفته خودش فقط به خاطر بحث مالی راضی به اجرای این برنامه شده است. این کنسرت در یکی از هتل های آنتالیا برگزار خواهد شد و امیر تتلو و تیم همراهش از استانبول 10 ساعت تو اتوبوس نشستند و خسته و داغون رسیدن به هتل و خودشون رو آماده می کنن واسه کنسرت. امیر تتلو تو این کنسرت گفته که هیچ کس حق نداره بهش نزدیک بشه و تتلیتی ها و طرفداراش به خصوص خانوم ها ازش درخواست سلفی هم نباید بکنن.

امیر تتلو درباره این موضوع تو پیج یوتیوبش نوشت: هیچ دختری حتی اجازه ی نزدیک شدن به من رو هم نداره و حتی عکس هم با کسی نمیگیرم همه فقط میتونن از دور اجرا رو تماشا کنن و برن دنبال زندگیشون تامام !

528

انگاری کنسرت آنتالیا حسابی به تتلو مزه کرد!

امیر تتلو کنسرت حدود 1000 نفریش روتو آنتالیا و هتل ریکسوز برگزار کرد و گویا این کنسرت و شرایط برگزاری و کلاً بودن تو آنتالیا حسابی به تتلو مزه کرده وحالا قرار دهم فروردین هم دوباره تو همین هتل کنسرکت برگزار کنه که بلیطش هم از 100 تا 500 دلار هست و احتمالاً تتلو چند میلیاردی به جیب خواهد زد.

تتلو در مورد کنسرت آنتالیا اینطور نوشت: پرسنل هتل واقعاً به ما لطف داشتن و واقعاً بافت مردم کنسرت رو دوست داشتم با نظم بودن و با عشق و خود اجرا هم بی نظیر بود. یه جورایی عاشق آنتالیا و مردمش و پلیسش شدم. تمام کمیسرها خوشتیپ و ورزشکار و مثل آرتیستای سینما، اگه افتخار بدن به ما حتماً تو کنسرت بعدی دعوتشون می کنم.

-5836961732264836486_121

وقتی امیر تتلو دم کنسرتش گربه رو دم حجله کُشت!

ساعتی تا کنسرت آنتالیا باقی نمونده و من آماده تر از همیشه ولی حالم به هم خورده از هوادارام بارها گفتم و بازم میگم !! من دارم متاهلی میام برای خانواده های داخل هتل هم اجرا میکنیم. تمام آهنگ ها خانوادگی هست و خبری از فحش و شوخی و بغل و افتر پارتی و دیدن من نیست ! کاملا یک برنامه ی موسیقی هست که از امکانات هتل مربوطه برای مسافراش هستش. نه کسی اجازه داره شوخی یا سوال داره ، نه کسی حق داره به من یا نوازنده هام نزدیک شه و به مدریت بادیگاردها گفتم هر آدمی حداقل یک متر باید با من و نامزدم و اعضای بندم فاصله داشته باشه و البته با همدیگه. خبری هم از عکس نیست!! دارین برای تعطیلات نوروزی میاین و عشق و حال تو هتل برای خودتون و خوشگذرونی با خانواده تون، نه برای امیر تتلو. امیر تتلویی وجود نداره. من شغلم اینه برنامه اجرا کنم و اجرا میکنم و همون شب هم آنتالیارو ترک میکنم.

وقتی امیر تتلو هی تند و تند شکست عشقی میخوره!

امیر تتلو بعد سحر قریشی افتاد تو سیکل شکست عشقی و هی تند و تند و جواب رد شنید. تتلو چند ماه پیش یه چند صباحی رو با سحر قریشی گذروند و بعد هم که داستانشون تموم شد ماجرای ازدواج و عشق آتشینی که داشتن پایان یافت. بعد از سحر از خانومی رونمایی کرد که بیوه بود و یه بچه هم  داشت و امیر تتلو گفت می خواد اون دختر نوزاد رو خودش بزرگ کنه و حتی واسه دختر مردم اسم هم گذاشت اون رو آیه صدا می زد و خلاصه با این نقشه کلی همه رو سرکار گذاشت و آخرهم گفت شوهر سابق خانم اومد و ایشون رو با خودش برد!

یه هفته بعد دوباره امیر تتلو شاد و شنگول اومد گفت من نیمه گمشده ام رو پیدا کردم و با یه دختر خانوم همه چی تموم که از ایران اومده می خوام ازدواج کنم. چند روزی همه چی گل و بلبل بود و تتلو از نامزد جدیدش عکس هم منتشر می کرد اما به یکباره همه چیز زیر رو شد و گویا مادر دختر خانم حسابی نشست زیر پای دختره که تتل رو ول کن و برگرد بیا ایران و کار حتی به شکایت و آژان کشی به خونه تتلو هم کشیده شد و سرانجام این گزینه هم از دست تتلو پرید.

amir tatallo

امیر تتلو و ستاره کچلی که شده همه وجودش!

آقای رپر انگار سیرمونی هم نداره و بعد از این همه داستان های عشقی و دست ردی که به سینش زدن دوباره اومد تو پیجش با کلی هیاهو و سروصدا گفت عاشق شدم و این یکی دیگه خودِ خودشه! بله امیر خان دوباره عاشق شده و اینبار دل به یه دختر تتوآرتیست سپرد و در وصف ایشون اینطور نوشت: ایشون هم ستاره خانمِ هنرمنده من هستن و البته ورزشکار. تتو آرتیست و همه ی تتوهاشم خودش زده

عشق، ننه، بابام، زندگیم و قلبمه البته تا وقتی خودش بخواد. بهش گفتم من دوستت دارم و میخوام برای همیشه کنارم باشی امّا هر لحظه که فکر کردی ذره ای دوستم نداری یا خسته کننده شدم برات یا بهتر از من هست برات میتونی بری.... من دوست دارم خوشحالیشو ببینم و اگه کنار من خوشحاله تا ابد هستم کنارش و اگه بدونم یا فکر کنه هرجای دیگه و با هر ادم دیگه ای خوشحالتر میتونه باشه خودم براش بلیط و تاکسی میگیرم!! فعلا که همه چیزم ایشون هستن و بس!

unnamed

ادعاهای وحشتناک ستاره درباره امیر تتلو!

امیر تتلو برای کنسرتش ستاره خانوم رو هم با خودش برده بود اما به یکباره شب گذشته تو صفحه یوتیوبش گفت که با نامزدش بحثش شده و به محض اینکه برسن استانبول خانوم رو به پدر و مادرش تحویل میده. تتلو حتی ادعا کرد که کسانی که با او خوب نیستن ایشون رو فرستادن تو زندگی امیر تا شب کنسرت آنتالیا بره رو اعصاب تتلو باعث بشه کنسرت تتلو بره رو هوا....

اما این پایان ماجرا نبود و ستاره خانوم بعد از اینکه هتل محل اقامت تتلو و تیم همراهش رو ترک کرد با انتشار ویدیویی علیه امیر تتلو دست به افشاگری زد که صحبت های این خانوم بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

گفتنی است، در پی افشاگری دوست دختر سابق امیر تتلو پلیس ترکیه در حال بررسی ادعای مطرح شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی