|

بَزک دوزک "زنِ مهران غفوریان" که رو فیس پُفکیش جا خوش کردن؛ تولد آقاشون طلاکاری شده!

mehran ghafourian shayanews

زنِ مهران غفوریان از بلاگرای خفنه که با عکسای خارجکی همه رو قلقلک میده. خانوم به تازگی واسه تولد آقاشون با کلی میکاپ کل همه رو خوابونده!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- زنِ مهران غفوریان، آرزو خانوم از بلاگرهای معروف و خفن اینستاس که از زمان ازدواجش با آقای بازیگر حسابی زندگیش افتاده رو روال و داره با غولای فضای مجازی رقابت میکنه. زنِ مهران غفوریان از زمانی که آقاشون مشکل قلبی پیدا کرده با ناپدید شدن یهوییش این تصور رو واسه همه ایجاد کرد که خانوم رفته و دیگه حالا حالا هم پیداش نمیشه. ولی زنِ مهران غفوریان بعدش با انتشار خبرهایی همراه با همسرش ثابت کرد که فعلا یه پا شاخ مجازی قراره بمونه و کسی هم رو دستش نیس.

مهران خان که چند روز پیش تولدش بود کنار خانواده اش تولدی گرفت خیلی شیک و مجلسی و اینقدر خاص وارد 48 سالگی شد که همه موندن تو کفشن. زنِ مهران غفوریان هم با کلی ادا اصول و البته همراه میکاپای خیلی خفنش نشون داد که همچنان داره واسه خودش میتازونه و با دختر کوچولوش هانا حسابی وضعشون جوره. مهران غفوریان که همیشه کلی خاطره ساز بوده واسه مردم، حالا با کلی قربون صدقه از طرف طرفداراش روبه رو شد.

i

u

پروتزای کمرشکنِ زنِ مهران غفوریان که شبیهش نیس!

زن مهران غفوریان از اون دسته خانوماییه که به محض اینکه با یه هنرمند معروف ازدواج کرد، سریع زد تو کار عملای زیبایی و با پروتزای رنگ و وارنگش بدجور چش و چال همه رو درآورد و مدام هم با فاز اومدناش این حجم عمل رو میکنه تو چشم کاربرای فضای مجازی!

خانوم که اولش مدام از دوربین فراری بود و خیلیا دوست داشتن چهره اش رو ببینن ولی همش سعی میکرد دوری کنه از عکس گرفتن و این حرفا، یهو با جَبروتش چنان اومد تو اینستا که کاملا مشخص بود بدجور کوفته و از نو دوباره ساخته! البته این موضوع خیلی تو چشم میزنه و با میکاپای غلیظ هم که قاطی میشه کلا یه چیزی میسازه که درباره اش نگیم واقعا بهتره!

t

b

وقتی زنِ مهران غفوریان واسه مشهور شدن به هر چیزی متوسل میشه!

آرزو غفوریان تو این چند سال نشون داد بدجور رو معروف شدن به هر طریقی قفل شده و دلش میخواد مدام با فازای رنگ و لعاب داراش یه غولی از خودش بسازه که هیچکس نتونه به گرد پاش هم برسه.

حالا از زمانی که بچه دار هم شده این شیفتگیش بیشتر شده و با فوتوهای راه و بیراهی که همراه با دختر کوچولوش، هانا منتشر میکنه مهر تاییدی بر این قضیه زده. خانوم خانوما رسما زده تو کار کسب شهرت و آقا مهران هم تو این قضیه درست و حسابی داره ازش حمایت میکنه!

f

h

q

لاکچریای چش درآرِ زنِ مهران غفوریان!

شاید تصور کنین که خفن بازیای مهران غفوریان و همسرش فقط محدود به عکسای رنگ و لعابدار تو آتلیه های مختلف میشه، ولی اینطور نیس. در حالی که بانو با آقاشون بدجور افتاده رو دور دنیاگردی و همه جوره میخواد از بقیه جلو بزنه. زنِ مهران غفوریان با کلی فاز برداشتنای باورنکردنی به قدری زمین و زمونو با حال و هوای اروپاییش به هم میدوزه که انگاری فقط ایشون میتونن تشریف ببرن خارج و بقیه نه!

خانوم حتی به قدری تونسته با این کاراش مایه تیله به دست بیاره که یه آنلاین شاپ خفن هم راه انداخته و میشه گفت یه پا زندگی مستقل و درست و درمون برای خودش دست و پا کرده که بیا و ببین!

k

a

sa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی