|

ژست عشقولانه و زیادی راحت مهران غفوریان با زنش که یه پا مدله؛ خانم فقط باندانا پوشیده!

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان از بازیگرای جذاب ایرانیه که دیگه خانومشم مه=عروف کرده و حالا به راحتی هر تصویری رو منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهران غفوریان و همه ما میشناسیم چرا که از هنرمندای خیلی قدیمیه و با وجود اینکه دیگه این روزا کلاس کاریش رفته بالا و تو تلویزیون دیده نمیشه و به کل هم کمرنگ شده، اما میشه گفت از چهره هایی هستش که وقتی مخاطب تو فیلم و یا سریالی میدیدتش ناخودآگاه جذب اون کار میشد. شبکه آی فیلم رو که میدونید سریالایی که گذشت پخش شده رو دوباره میذاره و خب از اونجایی که کارای طنز چند سال پیش جذاب تر بودن بازم مخاطب میشینه و میبینه! سریال "پنچری" مثلا این شبا از این شبکه نون داده میشه که مهران غفریان توش بازی داره و هنوز تپله، اما این روزا مهران غفوریان حسابی لاغر کرده و با طاهری کاملا متفاوت دیده میشه!

مهران غفوریان مثل خیلی از همکارای قرتیش به شدت اهل عکس بازی تو اینستاگرامه و کلا این مدلیه که هم خودش و هم همسرش خیلی تو این فضا فعالن. مهران خان یه دختر کوچولوی بانمکم داره که ظاهرا جونش برای خانوم کوچولوش در میره در حدی که وقتی مهران غفوریان برای سریال نیسان آبی به خارج از ایران رفته بود حسابی گریه میکرد از دوری و دلتنگش برا بچش!!

حالا از این ها ک بگذریم و برسیم به مهران غفوریان و خانومش باید بگیم که این زوج چندان پر حاشیه نیستند اما خب کم کارم نیستن تو این حیطه! مثلا در ادامه یه سلفی عشقولانه و در عین حال ساده از مهران و آرزو غفوریان مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود ولی به نظر کاربران یکم خصوصی بود!

مهران+غفوریان

مهران غفوریان پای خانومِ خوشگلشو کشید وسط اینستا واسه ...

مطمعنن برای مخاطب دونستن زندگی شخصی چهره ها جالبه به خصوص اینکه پای خانومای خوشگلشونو میکشن وسط. مهران غفوریان چند سالیه که با خانوم آرزو کمانی یا همون آرزو غفوریان ازدواج کرده و یه دختر کوچولوی شیطونم دارن. یه پیام بازرگانی بگیم که مشخص نیست برای چی برخی از چهره های مشهور وقتی ازدواج میکنن فامیلی خودشون رو بر روی همسرشونم میذارن تا همممه بدونن ایشون همسر ایشونن!

آرزو غفوریان نیز به شدت اهل دله و عکس و فیلم های بسیاری از خودش و همسرش و دخترش منتشر میکنه اما نکته اینجاست که چرا چنین شخصیت هایی همانند مهران غفوریان و یا شاهرخ استخری فکر میکنن فقط اونان که زن و بچه دارن و مداااام در حال خفه کردن مخاطب با عکساشونن!

اما در ادامه تصویری از آرزو غفوریان مشاهده می کنید که آرایشی غلیییظ داره و با بینی فندقی و عمل کردش حسابی نظرات رو به خودش جلب کرد.

616e54945d408

آرزو خانوم هم واسه پول درآوردن زد تو کار مانکن بازی!

آرزو خانوم از قِبل بودن در کنار مهران تونست تو فضای مجازی شناخته بشه و واسه خودش فالوور جمع کنه خانوم حالا و در اقدامی تازه یه آنلاین شاپ خیلی تر و تمیز راه انداخته و کلی مدل و مانکن استخدام کرده و گویا می خواد تو این زمینه بترکونه! آرزو اسم آنلاین شاپش رو هم هانا گذاشته که اسم دخترشون هست. البته این تنها کسب و کار آرزو خانوم تو فضای مجازی نیست و ایشون خیلی ریز و سوسکی تو پیج شخصی شون هم تبلیغ می کنند.

آرزو غفوریان تنها کسی نیست که کنار همسره مشهورش بولد شده و ان روزا این روند به شدت ترند شده و خانومای فوتبالیستا و بازیگرا حسابی دارن میتازونن و پول درمیارن!

023

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین، فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. وی  فارغ‌التحصیل رشته نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.

آرزو همسر مدلِ مهران آقای بازیگر

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان می باشد که چند سالی می شود با هم ازدواج کرده اند.

آرزو همسر مهران مدتی است که وارد مدلینگ شده و با برندهای آرایشی همکاری دارد. وی عکس های آتلیه ای و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها