|

زن مهران غفوریان یه جوری شده که همه چشارو میچَپه؛ خانوم با دست تتویی حرکت زد منشوری!

arezoo ghafourian shayanews

آرزو غفوریان همسر جذاب مهران غفوریان است که این روزها حسابی تو فضای مجازی فعاله و خانوم عزمش رو جزم کرده که بشه یه بلاگر شاخ!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهران غفریان جزو اون دسته از بازیگرانی است که مردم باهاش کلی خاطره دارن از زیر آسمان شهر بگیر تا حضور در آثار سینمایی و ایفای نقش های کمدی در تلویزیون. اما مهران به یکباره در دو سه سال اخیر متحول شد و بعد از اینکه حدود 60 کیلیو وزن کم کرد دیگه حاضر به بازی تو کارهای طنز نشد و رفت سراغ نقش های جدی البته نقش های جدی که از مهران دیده ایم فعلاً در شبکه نمایش خانگی و اون هم نه نقش اول بلکه بیشتر نقش های مکمل بود که از حق هم نگذریم خوب از عهده ایفای اون ها براومد.

نقطه عطف زندگی مهران غفوریان رو باید ازدواجش با آرزو خانوم کمانی دونست حضور این زن جذاب تو زندگی مهران زمینه ساز این تغییرات شد. آرزو خانوم هم البته از قبل بودن کنار مهران غفوریان کم کم شناخته شد و حالا سعی می کنه خودش رو از زیر سایه آقای همسر بیرون بکشه و یه جورایی مستقل باشه!

1757050

نمایی از مهران غفوریان در خاتون و قورباغه

وقتی زن مهران غفوریان آنلاین شاپ میزنه اونم چه های کلاس!

گفتیم که آرزو خانوم از قِبل بودن در کنار مهران تونست تو فضای مجازی شناخته بشه و واسه خودش فالوور جمع کنه خانوم حالا و در اقدامی تازه یه آنلاین شاپ خیلی تر و تمیز راه انداخته و کلی مدل و مانکن استخدام کرده و گویا می خواد تو این زمینه بترکونه! آرزو اسم آنلاین شاپش رو هم هانا گذاشته که اسم دخترشون هست. البته این تنها کسب و کار آرزو خانوم تو فضای مجازی نیست و ایشون خیلی ریز و سوسکی تو پیج شخصی شون هم تبلیغ می کنند.

023

آرزو غفوریان اولین نفری نیست که با اتفاده از شهرت آقاش زنده تو کار بیزینس و به جز او چندین و چند خانوم دیگه هم هستند که تو اینستاگرام و به لطف فالوور های که از طریق شوهر سرازیر شد به پیجشون تونستند یه کسب و کار مجازی برای خودشون دست و پا کنند که خوب معروف ترین اونا آرام خانوم جوینده زن سپهر خان حیدری است که قصه و داستانش رو همه می دونید.

200

آنلاین شاپ آرام جوینده و آنلاین شاپ آرزو غفوران

آرزو خانوم غفوریان و بوسه ای که جنجالی شد!

آرزو غفوریان خوب برای اینکه بتونه تو اینستاگرام معروف بشه و فالوور زیاد کنه مثل همه اینفلوئنسرا رفت سراغ عکس و ژستای خبر ساز البته خانوم بیشتر این عکس ها رو به بهونه دخترش هانا گرفته. در واقع تو پست و استوری هایی که آرزو از هانا منتشر می کنه بیشتر خودش خوشگل شده تا بچه!

unknown_273199689_333466378703157_4239159036408573384_n

حالا اما آرزو خانوم انگار یه بهونه جدید برای خودنمایی پیدا کرده و اونم عکس و ژست گرفتن با سگ کوچولوشونه! خانوم بعد از اینکه سگ شون یعنی آقای جانی دپ رو تو اینستاگرام معرفی کرد یه عکس گذاشت که پرای همه ریخت و اونم بوسه از سگ بود.

unknown_273669018_1347341825748978_4074692295247584527_n

وقتی دست پر تتوی آرزو غفوریان از خودش معروف تره!

ماجرای اینکه اصلاً چی شد که یکدفعه آرزو خانوم اینقدر معروف شد و سودای بلاگری به سرش زد به زمانی برمی گرده که سر فیلمبرداری نیسان آبی مهران غفوریان دچار عارضه قلبی شد و راهی بیمارستان شد. آرزو که اون روزها خیلی حال خوشی نداشت پستی احساسی برای همسرش منتشر کرد و یه عکس گذاشت با دست پرتتو رو قلب مهران. بعد از اینکه تصویری از دست تتلو شده آرزو خانم روی قلب مهران در شبکه های اجتماعی پربازدید شد و اسم آرزو بر سر زبان ها اوفتاد حالا آرزو اینبار تصویری از نوازش دخترشان هانا را منتشر کرد که علاوه بر جلوهای مادرانه دست تتو شده خانم غفوریان هم جلو خاصی به این تصویر داده است.

arezoo_ghafourian_1636228188

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها