|

"آزاده صمدی" با مَلحفه خونشون شلوار دوخته قَد برج میلاد؛ خانوم رو زمین جات نیستا!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و محبوب که این روزا با استایلای گنگ بالاش کل فضای مجازی رو ترکونده، جدیدا از عینک خفنش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "راه بی پایان" تونست توانایی های فوق العاده اش رو در زمینه بازیگری به رخ بکشه. آزاده صمدی پس از اینکه در این سریال دیده شد، فاصله زیادی بین این نقش با نقش دیگه اش افتاد و او رو تبدیل کرد به یکی از فراموش شده های دنیا بازیگری. تا اینکه توی فیلمایی مثل "پنجاه کیلو آلبالو"، "خوب، بد، جلف" و این آخریا هم با سریال "می خواهم زنده بمانم" هر چی شاخ بازی داشت رو به رخ کشید. از اونجایی که آزاده صمدی در کنار بازی خیلی خوبش، یه چهره مطلوب و خاص هم داره حالا چند وقتی میشه که رو اَبرا سیر میکنه!

ff

آزاده صمدی با عینک ده مَنی رفت رو هوا بدجووور!

آزاده خانوم که این روزا تو حال و هوای خودش سیر میکنه و اینجوری که معلومه دلش نمیخواد اصلا خودش رو تو فضای مجازی چندان از چشم بندازه و یه جوری بشه که دیگه کاربران اینستا یادشون بره که آزاده صمدی بوده، بعضا با ژیگول بازیایی از خودش رونمایی میکنه که همه میمونن تو کفِش.

مثلا چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه عینک جوشکاری و خیلی بزرگ نشون میداد که رسما میشه گفت کل فیسش رو گرفته بود. البته که آزاده صمدی نه تنها تو این زمینه، بلکه تو حالات دیگه هم هیچوقت وسط کار رو نمیگیره و دلش میخواد چیزایی رو تو چهره و ظاهرش به رخ بکشه که هیچکی سمتشون نمیره!

r

وقتی سبک استایلی آزاده صمدی میزنه رو دست هر چی خفنه!

درواقع خیلی از بازیگرا این روزا همین مدلی هستن و با یکم دیده شدن یه جوری از این رو به اون رو میشن که انگاری یه پا آنجلینا جولی شدن و ما خبر نداریم! حالا این وسط کسایی مثل آزاده صمدی هم بیش از پیش از استایلاشون رونمایی میکنن و با خفن بازیایی که از خودشون درمیارن کم مونده که دیگه رسما کار بازیگری رو وِل کنن و بزنن تو کار مدلینگ شدن. آزاده خانوم هم یه جوری زده رو دست هر چی خفنه و با شاخ بازیاش هر چی ژیگوله رو گذاشته جیب بغلش که حد و حصر نداره.

اگه دنبال دلیل هستین واسه این حرفمون پس بهتره شما رو با استایلایی که آزاده صمدی به مناسبت شرکت در مراسم های اکران مختلف میزنه، آشنا کنیم. این روزا که خیلی از بازیگرا در تلاشن تا یه سبک استایل خاص برای خودشون دست و پا کنن اون چیزی که این وسط خیلی به چشم میاد، تیپای خیلی بلند و کوتاه آزاده خانومه که میتونیم قول بدیم بهتون تابحال شبیهش رو هم ندیدین.

fh

eew

کمی بیشتر با آزاده صمدی!

آزاده صمدی متولد 17 دی ماه سال 1357 در شهر لاهیجانه. این خانوم خوش استایل از ابتدا با سریال "راه بی پایان" تونست مسیر جدیدی در زندگیش بشکافه. یکی از این مسیرها پیشرفت در مورد کار و حرفه اش بود و از جهت دیگه او با همسر اولش یعنی هومن سیدی آشنا شد.

جدایی این دو بازیگر پس از سالها خیلی همه رو شوکه کرد ولی اینطوری که آزاده خانوم اذعان کرده اوضاغ تا زمان ازدواج بر وفق مراد خانوم بوده و گفته که زندگی موفقی داشته و تجربه خوبی بود. اما پس از اون شرایط عوض شد و با مصاحبه ای که انجام داد بیان کرد که خیلی گریه کرده ولی الان نمیدونه باید چیکار کنه و مونده این وسط!

azadehsamadi__1631268064

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی