|

تیپ سوپر اروپایی "آزاده صمدی" که سانسور لازمه؛ شلوار خال خالیش چِفت خوشتیپه رو نیگااا!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر خوش چهره که این روزا با تیپای خفن داره اینستا رو میترکونه، جدیدا از حال و هوای سوپر اروپاییش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "راه بی پایان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. آزاده صمدی به همین واسطه با همسر سابقش یعنی هومن سیدی آشنا شد و پس از ازدواج چند سالی بیشتر رابطه این دو به طول نینجامید. آزاده صمدی این روزا تو فضای مجازی به عنوان یک سلبریتی خیلی خوش استایل و محبوب داره فعالیت میکنه که گهگداری هم با انتشار عکسای باورنکردنی و سوپر اروپایی همه کاربران فضای مجازی رو شوکه میکنه.

به عنوان مثال چند وقت پیش آزاده خانوم عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با چهره ای کاملا متفاوت و ژینگول نشون میداد که شاید چندان تیپی که تو این عکس زده معلوم نباشه، ولی بی تردید میشه حدس زد چقدر میتونه خفن و شاخ باشه. چرا که آزاده صمدی یک استایلست به تمام معناس! خانوم خانوما تو این فوتو به قدری با عینک یک مَنی ژست گرفته و با انگشتری که شبیه جادوگراس یه مدل خاصی شالش رو بسته و فاز برداشته که فقط بیا و ببین...

ur

تریپای وِیلون و سیلون آزاده صمدی که تابحال شبیهشو ندیدین!

آزاده صمدی از اون دسته بازیگراییه که تو این چند مدت اخیر شاید خیلی دیده نشده باشه، ولی قطعا با تریپای خفن خوفش هیچ وقت از چشم کاربران فضای مجازی دور نمیمونه. خانوم خانوما که واسه خفن بودن از هیچ چیزی دریغ نمیکنه، چند وقت پیش با استایلایی از خودش رونمایی کرد که رسما همه رفتن تو شوک!

اگه از مانتو ژیگول آزاده خانوم که انگاری طرح لُنگ داره بگذریم، میرسیم به شلوار دو سایز بزرگترش که واقعا تریپ این بازیگر رو فرستاده هوا. از اونجایی که این مدل فاز برداشتنا خیلی طبیعیه در میون بازیگرا، ولی دیگه این مدلیش رو ندیده بودیم که به لطف آزاده خانوم میشه گفت یک سبک جدیدی از استایل به نمایش گذاشته شد!

ui

rrt

وقتی فیس نونوار آزاده صمدی لب دریا و تو کوه با هم میفَرقه!

آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینماست که آخرین بار با بازی در سریال پرطرفدار " می خواهم زنده بمانم" سبک دیگری از بازیگریش رو به نمایش گذاشت. البته که آزاده خانوم همواره تونسته با استایلای شاخ طورش از بقیه رقباش در زمینه مد و این حرفا جلو بیفته.

اما بعضی اوقات این تفاوت باعث میشه آزاده خانوم از اونور بوم بیفته و در شرایطی که مشغول مسافرت و فاز گرفتن با این حال و هواشه، آنچنان فجیع تیپ زده که حد و حصر نداره. حتی چندین بار هم این حواشی برای خانوم خانوما درست شده بود، به این خاطر که مدتی قبل عکسی از خودش گذاشت تو اینستا که او رو با فرمی ناجور لب دریا نشون میداد و همه کاربرا رو از این حجم راحتی متعجب کرد!

GE

KGHYU

میخوای بیشتر آزاده صمدی رو بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

آزاده صمدی متولد 17 دی ماه سال 1357 در شهر لاهیجانه. این خانوم خوش استایل از ابتدا با سریال "راه بی پایان" تونست مسیر جدیدی در زندگیش بشکافه. یکی از این مسیرها پیشرفت در مورد کار و حرفه اش بود و از جهت دیگه او با همسر اولش یعنی هومن سیدی آشنا شد.

جدایی این دو بازیگر پس از سالها خیلی همه رو شوکه کرد ولی اینطوری که آزاده خانوم اذعان کرده اوضاغ تا زمان ازدواج بر وفق مراد خانوم بوده و گفته که زندگی موفقی داشته و تجربه خوبی بود. اما پس از اون شرایط عوض شد و با مصاحبه ای که انجام داد بیان کرد که خیلی گریه کرده ولی الان نمیدونه باید چیکار کنه و مونده این وسط!

azadehsamadi-tlg-photokade-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها