|

تیپای کوتاه بلندِ آزاده صمدی که زبانزد خاص و عامش کرد؛ خانوم هرچی خفنِ گذاشته جیب بغلش!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر محبوب که اخیرا با تریپای خفنش داره اینستا رو یه انگشتش میچرخونه، از استایل جدیدش که رسما از لنگ درست شده رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با استایلای متفاوت و عجیب غریب سعی داره تو اینستا حسابی خودش رو دم چشم بیاره. آزاده صمدی اولین بار در سریال "راه بی پایان" بازی کرد و با نقش آفرینی فوق العاده اش تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. البته همین کار هم زمینه ازدواج آزاده صمدی با هومن سیدی رو فراهم کرد. اما تا مدت ها از این بازیگر کار چندان جذابی دیده نشد تا اینکه در سریال "میخواهم زنده بمانم" بازیگری رو تمام و کمال به اثبات رسوند.

آزاده صمدی در کنار بازیگری عادت داره عکس های متنوعی رو در حالت های مختلف از خودش منتشر کنه. به همین دلیل چند وقت پیش یه فوتویی رو تو پیجش گذاشت که او رو با استایلی عجیب نشون میداد. او که گویا در کنار یکی از رفیق رفقای مزون دارش فاز گنگ گرفته، با مانتویی که ترکیبی از یه تیکه لُنگ بوده حسابی جینگول مستون کرده و کنار یه خانوم ژَذابتر از خودش عکسی گرفته که بیا و ببین!

رفیق آزاده خانوم که قشنگ معلومه در جریان نبوده که قراره این عکس رو چندین نفر تو فضای مجازی ببینن با چنان تیپ اروپایی و رهایی ژست خفن گرفته و شلوار عجیب بلندش رو گذاشته تو کفشش که اصلا روی هر چی مدله اروپاییه رو کم کرده. البته که آزاده صمدی هم تو این تریپ برداشتنا خودش یه پا مدل محسوب میشه، ولی واقعا این بار جلو این رفیقش بدجوری کم آورد!

ui

تیپای کوتاه بلندِ آزاده صمدی که زبانزد خاص و عامش کرد!

آزاده خانوم اخیرا میشه گفت تو مراسمای اکان مختلفی شرکت میکنه و آنچه که باعث تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی میشه اینه که خانوم خانوما کلا از یک سبک استایلای خاصی تبعیت نمیکنه. این روزا خیلی از بازیگرا علاقه دارن تیپای متنوع خودشون رو در قالب خاصی تو پیجشون بذارن تا علاوه بر اینکه کلی مایه تیله از این راه به دست میارن، بتونن یه سبک خاصی از مد استایلی رو به رخ بقیه همکاراشون بکشن.

اما آزاده صمدی این مدلی نیست و کلا معتقده هر چی پیش آید خوش آید! مثلا اینکه تو مراسم اکرانی که در همین چند مدت داشت، با چنان شلواری ظاهر شد که رسما داشت زمین رو جارو میکرد و از اونطرف جاهای دیگه کلا تصمیم میگیره قید شلوارشو بزنه و یه تریپ جدید برداره!

fh

eew

وقتی آزاده صمدی با کلی آرا ویرا هر چی خفنه میذاره جیب بغل!

آزاده صمدی شاید چندان توی پیج شخصیش علاقه ای به میکاپ از خودش نشون نده و خیلی ساده به نظر بیاد، اما بعضی اوقات برای تبلیغات یا اینکه بگه منم خیلی جذاب تشریف دارم، چنان ژینگول به خودش میرسه که حد و حصر نداره و واقعا هم میشه گفت امسال نیوشا ضیغمی رو تنها با یه عمل بینی میذاره جیب بغلش.

واسه همینه که گهگداری ازاده صمدی از این خفن بازیا درمیاره که چندان مردمو شوکه نکنه و البته به جرات میشه گفت آزاده خانوم تو فضای مجازی هم خیلی طرفدار داره و هر کاری بکنه همیشه کسایی هستن که ازش طرفداری کنن و بی تردید یکی از دلایل اعتماد به سقف این بازیگر هم همین موضوعه!

azadeh

azadehsamadi__1631268064

کمی بیشتر آزاده صمدی رو بشناسیم!

آزاده صمدی متولد 17 دی ماه سال 1357 در شهر لاهیجانه. این خانوم خوش استایل از ابتدا با سریال "راه بی پایان" تونست مسیر جدیدی در زندگیش بشکافه. یکی از این مسیرها پیشرفت در مورد کار و حرفه اش بود و از جهت دیگه او با همسر اولش یعنی هومن سیدی آشنا شد.

جدایی این دو بازیگر پس از سالها خیلی همه رو شوکه کرد ولی اینطوری که آزاده خانوم اذعان کرده اوضاغ تا زمان ازدواج بر وفق مراد خانوم بوده و گفته که زندگی موفقی داشته و تجربه خوبی بود. اما پس از اون شرایط عوض شد و با مصاحبه ای که انجام داد بیان کرد که خیلی گریه کرده ولی الان نمیدونه باید چیکار کنه و مونده این وسط!

gg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها