|

تیپ واویلای "آزاده صمدی" وقتی پاش به کمپ باز شد؛ چرا فکِ خانوم داره شُررره میکنه؟!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر خوش چهره که این روزا با تیپای خفن و اروپاییش داره اینستا رو میترکونه، جدیدا از حال و هوای عجیبش تو کمپ عکس گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "راه بی پایان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. البته پس از این سریال چندان خبری از آزاده صمدی و سبک خاص بازیگریش نبود، تا اینکه دوباره با سریال پرطرفدار "می خواهم زنده بمانم" اسمش رو ورد زبونا کرد و محبوبیتش رو در فضای سریال های نمایش خانگی افزایش داد. اما آزاده صمدی فقط تو فیلم و سریالاش نیست که خیلی خفن تشریف داره و پیج اینستاش رسما غول چراغ جادو به شمار میاد بس که همه چی تمومه!

آزاده خانوم که یه چهره خیلی تو دل برو و جذابی داره، چند وقت پیش از حال و هوای کمپ زدنش و رفتن به قله کوه با استایل اون مدلیش عکس گذاشت و خیلی واسه همه شوک برانگیز بود؛ چرا که اصلا در نگاه اول چندان به چشم نمیومد که این بازیگر همون آزاده خانوم ما باشه که با این چهره یه مدلی ترسناک، فوتو انداخه تو اینستا. البته نکته ای که تو این عکس آزاده صمدی خیلی به چشم میاد، ابروهای فرچه کشیده شده خانومه که رسما انگاری رو اَبرا سیر میکنه!

GE

وقتی آزاده صمدی با هفتاد قلم آرایش فیسی میسازه از خودش خوراااک بالیوود!

آزاده صمدی از اون دسته بازیگراییه که در حالت عادی علاقه زیادی به آرایش و میکاپای آنچنانی یا حتی تبلیغات راه و بیراهی که خیلی از بازیگرا عادت دارن انجام بدن، نداره. واسه همین هم طرفداراش روز به روز بیشتر میشن و دوست دارن کمتر به سمت سلبریتیایی برن که با کلی آرا ویرا و تبلیغات پر و پیمون میخوان سری تو سرا دربیارن.

آزاده خانوم اما چند وقتیه که یکم داره به اون سمت میره و میخواد جینگول بازیایی که بقیه انجام میدن رو تجربه کنه و اینطوری ثابت بشه که اگه بخواد چیزی از بقیه کم نداره. واسه همین هم با چنان میکاپ و استایلی ظاهر شد که همه خفنا رو گذاشت جیب بغلش!

آزاده+صمدی

azadeh

تیپ عجیب الغریب آزاده صمدی که طاقه طاقه پارچه بلعیده!

آزاده صمدی رو شاید فقط با چهره خاص و بامزه اش دیده و چندان از نحوه استایل زدنش خبر نداشته باشین. اما بهتره بهتون بگیم که خانوم خانوما کلا از مدل خاصی تو پوشش استفاده نمیکنه.

او بیشتر دوست داره یه مدلی تیپ بزنه که خیلی شیک و پیک و رسمی طور نباشه. واسه همین هم تو مراسم های اکران و این مدل جاها همیشه دوربینا رو میچرخونه رو خودش و کلی آدمو شوک میکنه از این همه ژیگول بازی ویلون و سیلونی که تابحال در هیچ بازیگری دیده نشده و فقط مختص خود خانومه! میگین نه... بیاین نیگااا کنین پس!!!

ui

e

fh

کمی بیشتر با آزاده صمدی آشنا شین بَدک نیستاااا!

آزاده صمدی متولد 17 دی ماه سال 1357 در شهر لاهیجانه. این خانوم خوش استایل از ابتدا با سریال "راه بی پایان" تونست مسیر جدیدی در زندگیش بشکافه. یکی از این مسیرها پیشرفت در مورد کار و حرفه اش بود و از جهت دیگه او با همسر اولش یعنی هومن سیدی آشنا شد.

جدایی این دو بازیگر پس از سالها خیلی همه رو شوکه کرد ولی اینطوری که آزاده خانوم اذعان کرده اوضاغ تا زمان ازدواج بر وفق مراد خانوم بوده و گفته که زندگی موفقی داشته و تجربه خوبی بود. اما پس از اون شرایط عوض شد و با مصاحبه ای که انجام داد بیان کرد که خیلی گریه کرده ولی الان نمیدونه باید چیکار کنه و مونده این وسط!

yg

rrt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها