|

گرون ترین آرایش مرجانه گلچین که داره از فیسش میچکه؛ چه رخی داد از پدیکور پاش!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین از بازیگرای محبوبیه که در مدت کم کاریش تو تلویزیون رفت سراغ مدلینگ و حالا میکاپی ازش دراومده گرووون و شاخدار!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگرای بسیار دوست داشتنی و جذابیه که تو دهه هشتاد و نود سریال های زیادی بازی کرد و کلی خاطره ساخت. مرجانه گلچین رو میشه یکی از بازیگرایی دونست که هوادار تا دلتون بخواد داره و اگه بخوایم حق رو هم در نظر بگیریم ایفای نقش هایی داشته که کلی به دل مخاطب نشسته، به خصوص در ایام ماه رمضون و عید! مرجانه گلچین مدتی به شدددت کم کار شده بود که خب به خواسته خودش بوده و یا کمبود پیشنهاد کاری خدا داند، اما به تازگی در شبکه خانگی سریالی به نام "آنتن" داره که خب از نقش های اصلی محسوب میشه.

برخی از بازیگران هستند همانند خانوم نیکی کریمی و یا ترانه علیدوستی که انگاری نافشون رو با کاراکترای جدی بریدند و برخی هم هستند همانند خانوم مرجانه گلچین که کلا طنزن و خنده به لب بیننده میارن. مرجانه خانوم مِن جمله بانوان دهه چهلی می باشد که البته سرزنده تر از این حرفاست درونش میانساله و بیرونش تینیجر!

در چند سال اخیر به شدت مدل شدن بانوان برای آرایش و یا لباس خیلی ترند شده و پول خوبی هم از این راه به دست میارن که خب مرجانه گلچین رو میشه یکی از چهره های پرکار در این راه دونست. مثلا در ادامه نمونه ای از مدل شدن خانوم یازیگر رو برای میکاپ مشاهده می کنید.

مرجانه+گلچین+

مرجانه گلچین شناگر قابلی که هنوز داره نیمه شنا میکنه!

خب قطعا وقتی شما بازیگر باشید به خصوص در صدا سیما، محدودیت های زیادی دارید و هررر کاری رو نمیتونید به راحتی انجام بدید به همین علت مرجانه خانوم که از این دسته عکس ها به وفووور ازشون دیده میشه و ظاهرا شناگر قابلی هم هستند اما چون خط قرمز ها فراوونه، در نتیجه از میزان قَمیش ها کم کرده و عکس هایی که در ادامه مشاهده می کنید رو به تصویر میشکن.

ac-image-HR1581585719V1 (1)

420428_893

993

اما این روزا خانومای بازیگر پشت سر هم دارن کشف حجاب میکنن و انگاری همینجوری پیش بره دیگه بازیگری برای بازی در سینما و تلویزیون نداریم. اما برخی هم هتسند همانند خانومها مینا دلشاد و یا گوهر خیر اندیش و مرجانه گلچین، که قبا هم کشف حجاب کردند اما کسی کاری به کارشون نداشته و خودشونم صداشو درنیاوردن!

ac-image-oa1581585669yd

مرجانه گلچین ورژن اینستاشو دیدین؟ حالا بریم تو نقش

خب شغل بازیگری کلا ماهیتش اینه که نقش هایی رو بازی کنید که شاید اصلا 180 درجه با اونچه که در واقعیت هست متفاوت باشید.

مثلا مرجانه گلچین همونطور که در ابتدای متن گفتیم این روزا در سرایل شبکه خانگی "آنتن" دیده میشه اما چیزی که هست اینه که کلاااا با واقعیتش خیلی فرق داره و برخلاف مرجانه  داره بازی میکنه.

آنتن سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی می باشد که مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه‌ها را به زبان طنز بیان میکنه.

اما از این ها گذشته یه عکسم بدون آرایش از خانوم خانوما در غالب نقششون ببینیم.

+مرجانه+گلچین

مرجانه گلچین و پایی که به رخ کشیده شد!

خب این روزا که میدونیم حسابی ترند شده هر کی تو اینستاگرام سری در سرا در میاره شروع میکنه به پول دراوردن. مرجانه گلچین نیزر به مانند خیلی از این چهره ها معرفی های بسیاری میذاره و متناسب با تبلیغش هم افاده داره.

مثلا در راستای همون تبلیغات باید بگیم که خانم خانما مدتی پیش هم دو استوری گذاشت که در حال پدیکور می باشد و با پاهایی برهنه خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش کرده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

119784802_169802104818060_738096083064849327_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها