|

وقتی فاطمه گودرزی تو این سن و سال اعیونی تیپ زده؛ چه خونواده ژذابی!

fatemeh goodarzi shayanews

فاطمه گودرزی بازیگر خوش چهره این روزا با تیپای اعیونیش داره اینستا رو میترکونه و اخیرا عکسی بامزه با میکاپی که کلی جوونترش کرده، منتشر شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با استایلای خفن و جینگولش داره حسابی اینستا رو زیر و رو میکنه. فاطمه گودرزی اولین بار با فیلم "دردسر والدین" همراه با مهران مدیری تونست توانایی های فوق العاده اش در حوزه بازیگری رو به نمایش بذاره و به عنوان یه بازیگر بی بدیل کارش رو در این عرصه ادامه بده. فاطمه گودرزی تاکنون فیلم ها و سریالای بسیاری بازی کرده، ولی تو این مدتی که چندان ازش خبری نبود، در حال تبلیغات ریز و درشتیه که اگه ببینینش باورتون نمیشه ایشون همون فاطمه خانوم معروف هستن.

فاطمه گودرزی رو شاید تاکنون فقط به عنوان یه بازیگر ساده با فیلم هاش میشناسین، ولی بهتره بدونین خانوم خانوما تو زمینه میکاپ حسابی دستی بر آتش داره. اما نه از این لحاظ که خودش بتونه خیلی خفن فیس متفاوت و جذابی بسازه، بلکه میتونه یه زمینه فوق العاده و خاص در این زمینه باشه.

به همین دلیل هم یه عکس از این خانوم خوش استایل منتشر شده که او رو در یه لباس سنتی خیلی بامزه نشون میده. فاطمه گودرزی توی این عکس به قدری متفاوت شده که اگه ببینینش قطعا باورتون نمیشه خود خانوم بازیگره. البته نباید از میکاپ خیلی جذاب خانوما خانوما هم غافل شد که حسابی جوونش کرده!

89670_647

شاخ و شونه کشیدن فاطمه گودرزی با خونواده همه فن حریفش!

فاطمه خانوم در حال حاضر یه دختر به اسم آوا گنجی و یه پسر به نام پویان گنجی داره که چند سالی میشه آقا پویان رفته سر خونه و زندگیش و یه عروس خیلی شیک و پیک و خوش چهره آورده به خونواده خودشون. دریا مرادی دشت که عروس فاطمه گودرزی هستن، در حوزه بازیگری مشغول فعالیت بودن، اما تا کی؟

تا قبل از اینکه بخوان بیان توی این خونواده. زمانی که به عنوان همسر پویان خان شناخته شد، حسابی زد تو مدل شدن و از میکاپای رنگ و وارنگ گرفته تا استایلای خفن رسما شده یه سوتون اینستا. البته این فقط مربوط به عروس فاطمه گودرزی نیست، چرا که وقتی این خانوم وارد خونوادشون شد تحت تاثیر شاخ بازیای مادر شوهر تو اینستا و البته خواهرشوهرش حالا راهو بلد شده و تو اینستا حسابی داره واسه خودش میتازونه!

hg

dds

w

تیپای اعیونی فاطمه گودرزی که تو این سن یه مدل خفنش کرد!

یکی از نکات جالبی که این روزا درباره بازیگرا و سلبریتیای مختلف به چشم میاد و اوضاع اونا رو حسابی رو روال کرده، تبلیغاتی هست که دارن از طریق شهرتی که در طی این مدت به دست آوردن در فضای مجازی انجام میدن. به عنوان مثال بهاره رهنما که با تیپای عجیب و غریبی که چند سال پیش نمیتونست حتی بهشون نزدیک بشه، کل اینستا رو مالِ خود کرده.

فاطمه گودرزی هم مدتیه که به این دسته از بازیگران پیوسته و با مانتوهای خاص و جینگولی که میپوشه، میشه به جرات گفت یه سبک استایلی مخصوص خودش ساخته که البته مشخصه حسابی هم پول بالاشون رفته!

q

Untitled

کمی بیشتر با فاطمه گودرزی آشنا شیم!

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است. این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است.

فاطمه

tte

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی