|

"فاطمه گودرزی" و عروسش با تیپای ژینگول عین بمب اینستا رو پاشوندن؛ سر پیری و معرکه گیری!

fatemeh goodarzi shayanews

فاطمه گودرزی و عروسش جزو تیپ بزنای قهار تو اینستا به شمار میان که با کلی آرا ویرا شدن یکِ خوشگلا و جدیدا انگاری دارن با همدیگه کل میندازن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تیپای خفن و خیلی تو دل بروش داره حسابی اینستا رو جارو پارو میکنه. از اونجایی که سلبریتیایی مثل فاطمه گودرزی اصلا به نظر نمیومد که بخوان یه روزی اینقدر جینگول مستون کنن، اما یهو با چنان گرد و خاکی وارد شده که کل خفنای این کار موندن توش. البته تو این راه فاطمه گودرزی اصلا تنها نیست و عوس و دخترش هم هر کدوم واسه خودشون یه پا سوتون موتون اینستا به شمار میان که البته تو ژذابیت و خوشگلاسیون بازی هیچکس به گرد پای عروس جونش نمیرسه.

عروس فاطمه گودرزی یا همون دریا مرادی دشت از زمانی که با آقاشون یعنی پویان خان گنجی که این اواخر تو سریال "بی نشان" بازی میکرد، ازدواج کرده حسابی آرا ویرا میکنه در حد بنز و با چشمای خیلی تماشایی هم که داره، به قدری از جاهای مختلف بهش پیشنهاد میکنن که بیا و کار ما رو تبلیغ کن که حد و حصر نداره. خب میشه گفت عروس و مادر شوهر هر دو خیلی شانس آوردن، چون ترکیب این دو شخص به عنوان کار در حوزه مدلینگ فوق العاده برای هر دوشون اومد داشته و عین بمب تو اینستا ترکیدن!

href

فاطمه گودرزی با تیپای لوکس و خفنش اونوریا جلوش لُنگ انداختن!

فاطمه گودرزی که بازیگر فوق العاده توانمندیه تو این مدت ثابت کرده که در کنار حرفه اصلیش در مدل شدن هم بسیار خبره اس و میتونه حساب کل بندازه با خفنای این حوزه. البته فاطمه خانوم از اون دسته بازیگراییه که خیلی هم عادت داره به خودش برسه و واسه همین هم با وجود اینکه سنش بالاس، ولی خیلی رو فرم و باحاله و هر تیپی که میزنه کلی طرفدار پیدا میشه واسش و داره یه سبک جدیدی از استایلیست شدن رو به رخ بقیه میکشه.

عروس خانومش هم که ید طولایی در این زمینه داره، بیشتر در زمینه میکاپای آنچنانی و چشم گیر کار میکنه و چندان علاقه ای به خفن بازی از طریق تیپاش نداره. البته از دید کاربرا خانوم مرادی دشت به خاطر رنگ چشماشه که اینقدر تو میکاپ طرفدار داره و همه دوست دارن هنر دستشون رو روی صورت ایشون پیاده کنن. به همین خاطر اگه وارد پی دریا خانوم بشین قطعا با حجم وسیعی از فیس و افاده هاش با میکاپای رنگ و وارنگ روبه رو میشین و میمونین تو کفِش!

Untitled

q

hg

df

تولد بازیِ جنجالی فاطمه گودرزی با خونواده شاخ و جیگولش!

فاطمه گودرزی چند وقت پیش تولدش بود و به همین واسطه تولدی براش گرفته بودن که بعدش کلی واسه خانوم بازیگر حاشیه ساز شد. او برای تولدش یه جای فوق العاده لوکس و شیک و پیک رو گرفته بود و با یه تزیین فوق العاده رویایی و رمانتیک چنان چیتان پیتانی کرده بود که هر کی میدید تصور میکرد خانوم داره واسه ازدواج دومش آماده میشه. خصوصا که تو تولدش همسر دوم بهاره رهنما یعنی امیرخسرو عباسی هم حضور داشت که نشون میده تاثیر روابط این دو نفر به بهاره خانوم هیچ ارتباطی نداشته.

البته فاطمه گودرزی تولدش به همین جا ختم نشد و گویا تا روزها تولد این بازیگر جشن گرفته میشده! چون چند روز بعدش عروس جان یه فیلمی گذاشت که سیستم صوتی جدیدی رو برای خونه مادر زنش برده بود و یهو با پخش آهنگ تولدت مبارک، این موضوع رو به فاطمه گودرزی تبریک گفتن. تا باشه از این خفن بازیا!

jh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها