|

فیگورای کج و معوج "دخترِ فاطمه گودرزی" تو کمرکش کوه؛ فِنتای قبل از تو سوتفاهم بود!

fatemeh goodarzi shayanews

دخترِ فاطمه گودرزی بازیگریه که تو اینستا با کلی فوتوهای خفن و گنگ بالا داره میترکونه و جوری پا به پای عروس جونشون میره که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دخترِ فاطمه گودرزی، آوا گنجی همچون مادر جانش بازیگر سینا و تلویزیونه و همین چند وقت پیش هم بخاطر یکی از فیلم هاش برنده جایزه بین المللی شد که کسی چندان دربارش حرفی نزد. البته تنها دخترِ فاطمه گودرزی نیس که تو این حرفه وارد شده و آقا پویان گنجی که داداششه هم داره الان تو سریال "بی نشان" با بازی خوبش کنار خفنایی مثل پرویز فلاحی پور و مریم کاویانی بازی میکنه. دخترِ فاطمه گودرزی حالا در تلاشه تا بتونه عین آق داداشش یکم تو تلویزیون دیده بشه و از اونجایی که چندان تو این کار موفق نیس زده تو کار اینستابازی و داره حسابی تو پیجش میترکونه.

آوا خانوم که سلطون عکس گرفتنای خیابونی و جینگول از خودشه، به تازگی یه عکس منتشر کرد تو پیجش که مبادا طرفداراش یه شبُ بدون دیدن فیس خانوم سحر کنن. حالا بیاین ببینین که چیه اون عکس... خانوم با نصف صورتش یه جوری ادا اصول اومده که اگه ببینینش رسما شوک میشین و میگین خانوم خودشو با آنجلینا جولی اشتباه گرفته، چرا که اون هم اینقدر خودشیفتگی نداره که این بانو دارن! البته این موضوع فقط درباره آوا گنجی صدق نمیکنه و کل خانواده فاطمه گودرزی اینقد از خودشون خوششون میاد که فکتون میفته!

q

شاخ بازیای دخترِ فاطمه گودرزی تو طبیعت!

آوا گنجی دخترِ فاطمه گودرزی که کلا یه پاش تو جنگل و یه پاش تو کوه و دشت و دمن، تریپ برمیداره خفن اونم با رفیق رفقاییش که انگاری از زیر دست فاطمه خانوم در رفته و شدن یه چیز عجیب و غریبی برای خودشون.

این خانوم پر از فیس و افاده با عکسایی که راه و بیراه تو فضای مجازی از خودش همراه با رفقاش منتشر میکنه، یه جوری دم چشم اومده که انگاری کلا همش تو جنگل و فضاهای بیرون خونه اطراق کردن و هیچوقت هم دیده نشده که با خونواده خودش به این کمپ های دوستانه شون بره!

gf

fd

ژستای خوفناکی که به اسم دخترِ فاطمه گودرزی نوشته شده!

آوا گنجی جزو بازیگراییِ که در حال اجرای تئاتر و فیلم و هر چی که باشه، اما همیشه گشت و گذارش هم به راهه و هر جوری که بتونه سعی داره با استایلای باورنکردنی و البته فیگورای فرا باورنکردنی خودشو تو چشم کاربرای فضای مجازی بولد کنه. این بازیگر با ادا اصولاش و موهای کج و معوجش چنان ژست و تریپ برمیداره که گویی همه ژستای قبل از خانوم رسما سوءتفاهم بوده و بس!

hg

y

دخترِ فاطمه گودرزی بدجور شارتی داده تو ماشین!

چند سالی میشه که دختر فاطمه گودرزی حالا با یه خانوم جدیدی تو زندگیش روبه رو شده که اون کسی نیس جز دریا مرادی دشت که از وقتی وارد این خونواده شده حسابی با تموم اعضاش عیاقه و مشخصه که جا پاشو بدجوری سفت کرده تو جمعشون. میون این همه فازپرونیای راه و بیراه آوا خانوم، تصور کنین یه دختر دیگه هم کُپ ایشون اضافه شه که با دیدن فیس اومدنای شاخ درآرش رسما باید ماست ها رو کیسه کنین.

ایشون علاوه بر بازیگری تو کار مدلینگ هم هستن و انصافا هم کارش بیسته تو این قضیه. واسه همین هم خیلی طرفدار داره و مدام از طرف میکاپ آرتیستای مختلف واسش درخواست میاد که باهاش کار کنن. ولی میشه گفت آوا خانوم از این جهت عقب مونده از عروس خانمشونُ و کسی به غیر خودش و رفقاش نیس که ازش عکس بگیره!

dds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی