|

فِیس عجیب الهام پاوه نژاد که داره ازش آرایش میچکه؛ استایلش از دخترشم دختر تره!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد هنرمندی مشهوره که البته ظاهری به دور از سن و سالش داره اما اینبار خانوم سر آرایش پر و پیمونشون حسابی مورد توجه قرار گرفتن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای مشهور و قدیمی تو عرصه بازیگریه که محبوبیت بالایی هم داره و بیشتر خانوم خانوما رو در سریال های طنز دیدیم. الهام پاوه نژاد شاید چندان در چهرش نمکی بودن وجود نداشته باشه اما این بازیگر توانای کشورمون به خوبی بلده چیکار کنه تا در نهایت یه کاراکتر طنز و با حال از آب دراره! اگه بخوایم از کارهای الهام پاوه نژاد نام ببریم خوبه که به سریال هایی همچون "هفت سنگ" و یا "شاهگوش" اشاره کنیم. اما اگه بخوایم از نقش های جدی خانوم بازیگر بگیم، سریال شبکه خانگی "مانکن" بهترین گزینست که الهام خانوم درش ایفای نقشی اجتماعی و جذاب داشت. 

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به شخصیت و زندگی خصوصی الهام پاوه نژاد باید بگیم که خانوم بازیگر از اون دسته بانوان حاشیه داری هستند که با استایل و نوع پوشش خود تا به حال بارها مورد توجه برای سوژه قرار گرفته اند. الهام پاوه نژاد علاوه بر این، علاقه وافری به نشون دادن چهرس با آرایش های بسیار پر ملات داره که خب با اونچه که ما در سینما و تلویزیون دیدیم خیلی متفاوته. 

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که البته خانوم بازیگر احتمالا سر صحنه تئاتر هستند اما خب لوازم آرایشه که از فیسشون داره میچکه!

unknown_296952491_402316921987290_5387167629655694970_n

شباهت بی امان الهام پاوه نژاد و کُردیا خانوم فک همرو چسبوند زمین!

خب میدونیم که خیلی از بازیگران هستند چه خانوم و چه آقا همراه با همسر و دختر و پسر و خلاصه که خانوادشون تشریف میارن تو مراسمات سینمایی و یه دورم اونهارو مشهور میکنند. حتی چهره هایی هستند همانند آقا مهران غفوریان که خانومشون رو بلاگرم کرد و حالا خانوم خانوما نه تنها مشهور شده بلکه فعالیت بلاگری هم داره! برخی هم هستند همانند الناز شاکردوست که خب چون هنوز مجرد هستند همراه با خواهر و بردارشون میان و حسابی دیده میشن که اینم خودش به نوعی مشهور کردن خونوادست!!

حالا الهام پاوه نژاد چند باری شده که همراه با دخترش کُردیا اومده به مراسمات سینمایی اما نکته جالب شباهت بسیار زیاد این مادر و دختر بود که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

حالا شاید بپرسین کردیا به چه معنیه که باید بگیم معنی اونچنان خاصی نداره و دختر کرد رو نشون میده. این اسم نیز کردی می باشد.

unknown_241526148_413191753571370_6395273196287629583_n

روابط نادخ الهام پاوه نژاد با آقای منوتویی!

خب میدونیم که این روزا احسان کرمی خواننده، بازیگر و صداپیشه ایرانی به شبکه منوتو جوین شده و خلاصه که انگاری دیگه قید ایران اومدن رو زده که البته از نگاه برخی این حرکت وی ماهی از آب گل آلود گرفتن بود و از نظر برخی دیگر هم انتخابی شخصی!

اما از حال حاضر آقای کرمی که بگذریم و یکم برگردیم به عقب همون دوران وحشتناک کرونا، باید بگیم که ایشون با خانوم الهام پاوه نژاد بارها و بارها تصاویر بسیار نزدیک و دوستانه ای منتشر کردند و خب به دلیل نمایش لاموزیکا حسابی چفت تو چفت شده بودند. 

اما انگاری این ارتباط در حد همون کار و نمایش و هنر نبوده و این دو چهره روابط نزدیک تری هم داشتند که خب عکسشونم در فضای مجازی هست! مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام خانوم البته کاملا بی حجاب هستند و سوال اینجاست که چرا؟!!

Untitled

elhampavehnejad_1625070595

elhampavehnejad_1624964220

وقتی الهام پاوه نژاد از دخترشم دختر تر میتیپه!

البته که الهام پاوه نژاد از دسته خانومایی در سینما می باشد که علاوه بر نامتعارف بودن تیپاش، خیلی هم علاقمند به استایل های مختلفه. به طوری که خانوم بازیگر حالا جدا از مسئله سن و سالش که گاهی بسیار تینیجری تر دیده میشه، انواع و اقسام ظواهر رو ازشون استقبال میکنه و تنها از یک سبک و راه خاصی در لباس پیروی نمیکنه.

هنرمندان بیشترشون سعی دارند تا علاوه بر خوشتیپ بودن هنری هم به نر برسن به همین دلیل گاهی شاید لباس هایی رو انتخاب کنن که ما صد سال نپوشیمشون و حتی اگه مجانی هم بدن قبولشون نکنیم. در ادامه استایلی زیبا و تینیجری از الهام پاوه ن/زاد مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود.

iyhi

ii

درآمد نجومی الهام خانوم پاوه نژاد

برخی از رسانه های مجازی ادعا می کنند که الهام پاوه نژاد برای هر تیزر تبلیغاتی بین 500 تا 700 میلیون دستمزد دریافت می کند که قطعا این مبلغ بسیار زیاد و نجومی است.

اما این بازیگر زن دهه پنجاهی که البته لب مرز این دهه به دنیا اومده از دسته هنرمندان دست به خیر است که بسیاری از آن مبلغ های دریافتی را صرف کمک به نهاد های خیریه می کند.

ac-image-Fc16459811306x

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها