|

استایل تنگ زنِ سپهر حیدری الانه که منفجر شه بَددد؛ این آینَس نه اتاق خوابتون!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری که تو اینستا فعالیت آزادانه و زیادی داره حالا ویدیویی از خود منتشر کرد که چندان به مذاق کاربران در شرایط کننونی خوش نیومد.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- خب دیگه اینستاگرام هم فیلتر شده در حال حاضر و به احتمال زیاد بازدید صفحات بزرگ هم به شدت پایین اومده! اما در این بین تنها بلاگرا و سلبریتی ها نبودن که پیجای بزرگ داشتن بلکه چهره هایی همانند آرام جوینده همسر سپهر حیدری نیز هستند که با انتشار تصاویر جذاب از خود و یا بچهاش در کنار شوهری مشهور همچون سپهر حیدری تونست خیلی زیاد شناخته بشه و نیم میلیون فالوور جذب کنه. همسر سپهر حیدری از فعالیت سرویس اینستاگرام می بادش که مدتی پیج خود را پرایوت کرده بود تا کاربر مجبور شه برای دیدنش فالوش کنه و بعد هم موندگار شه اما حالا صفحش رو باز کرده و به این تعداد بالا در عرض مدتی کوتاه رسید!

آرام خانوم اما تو این چند روزه فعالیتش کمتر شده بود تا اینکه با ویدیویی طوفانی وارد شد! خانوم خانوما که در اینستاگرام چند آنلاین شاپ به راه انداخته و فروش اینترنتی از دبی به ایران داره، برای جذب فالوور از روشی که این روزا خیلی ترند شده استفاده میکنه. حالا چی؟ در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که از روش انتشار عکس و ویدیوهای جذاب با فیسی عروسکی و قمیش های عجیب!

همه سالی یبار مبل عوض میکنن زنِ سپهر حیدری سالی یبار فِیس عوض میکنه!

شاید بعد از دیدن این ویدیو بگین واوووو چه فِیس جذابی چه چهره همه چی تمومی! اما همونطور که می بینید خانوم خانوما تماما عمل جراجی و پروتز هستن و چهره و ظاهر اصلیشون چی بوده خدا داند! 

قطعا شما هم متوجه حجم بالای تغییرات و عمل های زیبایی و فیلر و ژل و بوتاکس و .... شدید! واقعا این حجم از کمبود اعتماد به نفس از کجا میاد؟!

البته که آرام خانوم انگاری مثل مایکل جکسون میمونه. حالا جدا از اینکه کلا فیس اولیه اش یه چیز دیگه بوده! با عملای مختلف و متعدد هی چهرشم تغییر هم کرده و حالا به این ظاهر رسیده. مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که گویای این موضوع هستش و نشون میده همسر سپر حیدری از خیلیا زده جلو تو این کاراااا.

Untitled+(3)

nody-اسم-دختر-سپهر-حیدری-1631100149

لباسای تنگ خانوم که الانه که منفجر شن!

اما جدا از اینها آرام جوینده کلا عادت داره و این مدلیه که مثلا میخواد همه جوانب رو رعایت کنه و برای اینکه بیشتر از این از کاربران الفاظ ناشایست نشنوده میاد و عکساش رو یا با استیکر و ایموجی سانسور میکنه و یا لباس هایی ها پوشیده میپوشه که البته فرقیم با لباس های باز ندارن چرا که خانوم خانوما همیشه از ژست هایی نامتعارف استفاده می کنن و همچنین از استیال و پوشش هایی بسیار جذب جوری که انگاری لباس داره میترکه!

خب در ویدوی اولی هم مشخص بود این گفته ها که خب چندان جالب نیست!

Untitled

حرکات بدنسازی آرام جوینده که نگاه همرو به خودش چسبوند!

سپهر حیدری همونطور که خودش ورزشکاره همسرش آرام جوینده نیز یه خانوم ورزشکاره که همه جوره به خودش حسابی میرسه. سپهر حیدری حتی دو تا پسر دو ساله و چهار سالش رو هم از همین حالا وارد فوتبال کرده و ریز ریز داره آشناشون میکنه.

اما آرام جوینده گهگاهی ویدیوهایی از تمرین خود منتشر میکنه که خب هم خوبه چون به خانوما نشون میده به خودشون اهمیت بدن و تنها درگیر همسر و فرزند و مشکلات زندگی نباشن! اما از طرفی هم چنین با نشر چنین مواردی باعث میشه تا بسیاری از کاربران مواردی ناشایست تلاوت کنند!!!

آرام و سپهر آینه رو با اتاق خواب اشتب گرفتن!!

اما سپهر حیدری از اون دسته آقایونه که واقعا عاشقانه همسر و بچهاشو دوست داره. این زوج دوتا پسر دلبر و کوچولو به اسم آروکو و دیاکو دارن که خیلیم گوگولین. اما سپهر خان تو همه پستای خانومش اولین کامنتو میذاره که همیشه هم قربون صدقه هایی بلند بالا مینویسه و به یه جمله کوتاه بسنده نمیکنه.

حتی مدتی پیش با وجود اینکه تولد سپهر حیدری بود اما به جای اینکه آرام خانوم قربون صدقه همسرش بره، این موضوع برعکس بود و اونقدری شور شد که صدای کاربران رو درآورد.

در ادامه بومرنگی از این زوج مشاهده می کنید که رفتن خرید و از آینه قدی نتونستن بدون سلفی رد بشن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها