|

زن سپهر حیدری واسه پول تو اینستا یه جور میتَنه فقط باید بگی واووو؛ جا ناخون بیل کاشته!

aram jouyandeh shayanewd

آرام جوینده همسر جذاب سپهر حیدری برای اینکه تو اینستاگرام فالوور بگیره و درآمد داشته باشه با تیپ و استایل های خفن ژست می گیره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آرام جوینده از اون دست مدلایی که به واسطه معروفیت آقای شوهر تونست برای خودش تو اینستاگرام و فضای مجازی فالوور بدست بیاره و با استفاده از این فرصت فروشگاه اینترنتی یا همون آنلاین شاپ بزنه و کسب درآمد کنه البته زن سپهر حیدری که تو پیجش حدود 450 هزار نفر دنبال کننده داره جز آنلاین شاپ کارهای تبلیغاتی هم انجام می ده و خانوم مدیربرنامه داره و تبلیغ می گیره و استوری می کنه.

البته این ها تنها مَمر درآمدی سپهر خان حیدری و همسر جذابش نیست و این زوج تو دبی برای خودشون چند تا بیزینس پر پول دیگه هم دارن. سپهر خان خودش یه مدرسه فوتبال داره تو دبی که البته یه شعبه هم تو ایران داره و از طریق روابطی که تو فوتبال داره استعدادهای خوب رو شناسایی می کنه و پرورش می ده و به باشگاه های مختلف معرفی می کنه علاوه بر این این زوج فعال به تازگی یک موسسه مهاجرتی هم تو دبی باز کردند که به گفته خودشون در کمتر از یک ماه اقامت دبی می گیرن.

بیزینس شکست خورده آرام جوینده تو طهرون

آرام خانوم چهره جذابی داره و به نظر تو حوزه میکاپ و لوازم آرایش اطلاعات کاملی دارن به همین پشتوانه خانوم زمانی که تو ایران بود تو شمال شهر یه سالن آرایش باز کرد با برند A&J که کلی هم براش تبلیغ کرد و پای سلبریتی ها رو هم به اونجا باز کرد و وعده ایجاد چند شعبه دیگهه تو نقاط بالا شهر رو هم داد که گویا این بیزینس آرام خانوم با شکست مواجه شد و مجبور شد سالن رو ببنده.

تبلیغ بهنوش بختیاری برای سالن آرام جوینده

آرام خانوم جوینده واسه فالوورهاش از خودش مایه گذاشت!

آرام جوینده تو کار حضوری و سالن داری موفق نشد و رفت سراغ بیزینس های مجازی اما خوب پول تو اینستاگرام از مسیر فالوور می گذاره و شما برای اینکه بتونید تو این مدیا کسب و کار راه بندازید باید حداقل 200-300 هزار نفر دنبال کننده داشته باشید و بای فالوور بدست آوردن هم چه چیزی بهتر از ژست ها و فیگورای جذاب و یکم منشوری! پس آرام خانوم وارد گود شد و خودی نشون داد و با بهره از جذابیت خدادادی و توانایی که تو میکاپ داشت خودش رو خوشگل کرد و صفحه شخصی ش پر شد از عکس و استوری های آنچنانی!

aram.jouyandeh_1662039414

Untitled (1)

6104db69b10e0

سپهر+حیدری

Untitled

وقتی "زنِ سپهر حیدری" جا ناخون پنگال کاشیده!

خانوم خانوما خب از اونجایی که خیلی اهل خوشگلاسیون هستند جهت محتوا سازی از آیتمای خوشگلاسیون خود هم رونمایی میکنند و اینبار نوبت به ترمیم لاکشون شد! در ادامه استوری وی را مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

وقتی سپهر و زنش میخوان بگن ما خیلییی مایه داریم!

سپهر حیدری  الفاظ بسیار بدی از کاربران میشنوه چرا که تصاویر نامتعارفی از همسرش منتشر میکنه. وی مدتی پیش همراه با دو پسرش آروکو و دیاکو در حال عشق و حال بودن که البته پشت سرشونم آسمون خراش های دبی خیلی تو چشم بود. به همین دلیل کامنت ها یکی در میون یا درباره تازه به دوران رسیدن سپهر میگفتن و اینکه میخواد بگه ما خیلی لاکچری هستیم! و یا نظراتی ناشایست در رابطه با نبود همسرش آرام جوینده....

Untitled (1)

البته آرام خانوم هم از این لاکچری بازی ها تا دلتون بخواد داره و ایشون هم با ژست و فیگورای خفنش به عالم و آدم فخر می فروشه و دلش می خواهد همههه بدونن که اونا چه زار و زندگی لاکچری دارن!

آرام و سپهر البته تو این عرصه قبلا یه رقیب گردن کلفت داشتن و اون هم کسی نبود جز قائدی و زنش ستاره که از بد روزگار تیم اماراتی مهدی رو نخواست و این زوج به ایران دیپورت شدن و فعلاً دبی موند برای آرام و سپهر!

setareh.masoumi_1596216098

وقتی آرام جوینده خودش رو سانسور میکنه ناجور!

گفتیم که آرام خانوم جوینده راه و رسم بلاگری رو خیلی خوب از بَر شده و یاد گرفته ه هر چی جذاب تر و دلبر تر باشه تو اینستاگرام به همون نسبت فالور میاد سمتش و در نتیجه پوله که سرازیر میشه به جیب مبارک خانوم و آقاشون. به همین خاطر آرام که تو دبی دستش بازتره میا با لباس های باز و کاملاض منشوری عکس و ویدیو پر می کنه و می زاره تو اینستا و برای اینکه از خطوط قرمز هم عبور نکنه با استیکر یا فیلتر قسمت های باز لباسش رو می پوشونه و این جوری کلی از چشم هارو به خودش می دوزه!

 

253

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ریحانه ارسالی در

    خیلی خوشگله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها